Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
che

Help...!!
ging gister tanken en mijn tankdop knakte eraf..... Ik kan er toch wel een nieuwe opzetten?? (of moet ik een heel nieuw carrosserie aanschaffen :wink: )

Weet iemand dit.... Dit is namelijk geen gezicht....

thnx
Michel S.
Contacteer:

gewoon een nieuwe halen op de sloop. Heeft Luc toen 5 piek gekost. Trek je dat mechanisme iets naar buiten, klepje erin klikken en voila.

groetjes
che

Maar mijn hele scharnier is afgebroken.....denk ik.....is van plastic.... Kan het dan ook?
Ga zo nog even kijken maar volgens mij ook het scharnier dat aan de auto vast zit...
Michel S.
Contacteer:

Bij luc wat alleen het tankkapje. Dus niet het scharnier. ZOu eigenlijk niet weten hoe je dat scharnier eruit krijgt.

mzzl
Marius

oh daar is volgens mij al eerder een topic over geweest. Vrij vervelend prutswerk geloof ik maar het kan wel.
catrinus

Ik heb zelf ook het scharnier vervangen en dat is een kl*te klus. Je moet achter het achterspartbord wezen. Daar zitten 2 moeren die moet je los draaien. Ze zitten voor 99% vastgeroest. Als je die moeren los hebt kun je het scharnier zo er uit halen.

Succes
There will be plenty of time to rest when your dead
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Tip:

Zorg dat je niewe bouten gebruikt, of parker, of gewoon rechte, zodat je ze met de schroevedraaier kunt vasthouden als je de moeren er aan de achterkant op draait. Heel belangrijk en prettig m.i. :smile:
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
che

Phhooeef..... heb net even gekeken en het is gelukkig alleen het dopje...

Morgen naar de sloop en we kunnen erweer tegen aan...

Bedankt!
Plaats reactie