Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Michel S.
Contacteer:

Misschien dat iemand van jullie mij iets verder kan helpen. Ik heb nog een hoop onderdelen in Delft liggen die ik zo snel mogelijk moet gaan ophalen. het gaat zich om eeen stapel banden met velgen, achterassen, motoronderdelen/ carroserie onderdelen, en noem maar op. Het probleem is dat ik voor dat hele partijtje een kleine vrachtauto moet hebben waar je met je B rijbewijs in mag tuffen. Weet iemand waar je zoiets kan huren voor een leuke prijs. Ik heb zo rond gekeken, en de prijzen zijn heel redelijk, maar ze naaien je dan met 40 cent per km, en ik moet er een 500 rijden, dus tel uit je winst. Daar komt dan ook nog de brandstof boven op en ook nog eens de huurprijs, en van dat bedrag wordt je niet echt vrolijker. Weet iemand misschien eentje te huur voor een mooie prijs, zodat ik niet een totaal rekening krijg van 400 piek ofzo??

ik hoor het wel

groetjes
Menno

Is een forse aanhanger geen optie? Vrachtwagentje klinkt inderdaad wel duur. Of je moet een busje zien te lenen.

Succes
rev it like a rental
turbo5

dure grap!!
Michel S.
Contacteer:

ik kan waarschijnlijk wel een busje regelen met trekhaak en daarachter een dubbel-asser hangen. Het probleem is dat ik niet met een dubbel-asser mag rijden, en punt 2 is dat ik denk dat dat niet genoeg zal zijn. Is nog een hele zooi wat ik moet halen.

Effe blijven rondvragen
Tijn
Contacteer:

McLain, Als je het niet op een bus + dubbelassige aanhanger gepast krijgt hoef je je met een grotere bus ook niet voor te houden dat je mag rijden met je B rijbewijs denk ik?

B rijbewijs = voertuig + maximum laadvermogen tot 3500kg, niet wat het echt weegt. daarom mag jij die aanhanger ook niet meenemen. maximum laadvermogen te hoog.
ed_pret

enne low budget gele busjes in den haag? 90 piek hele dag kilometer vrij. Ze hebben redelijk nieuwe busjes vergelijkbaar met volkswagen transporter alleen dan van ford.
Michel S.
Contacteer:

Dan zou ik met mijn auto naar den haag moeten rijden(+200Km) busje pakken, terug naar maastricht, dan weer naar Den haag en dan met mijn eigen auto terug.

Dus dan heb ik minimaal 800 KM op die dag op mijn teller. (niet dat ik daar problemen mee heb) maar vilgens mij is het dan nog erg duur.

Ik ga kijken of ik een busje kan lenen van iemand en misschien een overdekt aanhangertje huren bij Boels.

groetjes
Anonymous

he Mclain, als ik nu met je meerij naar maastricht dan zorg ik dat die lowbudget bus weer in Den haag komt. Scheelt jou een keer op en neer rijden en ik vind het leuk om een stuk te rijden.
Anonymous

Ik heb laatst zo'n low budget ford transit naar de ardennen gereden, 't zijn fijne busjes. (is alleen niet echt vooruit te branden, maar ja daar huur je zo'n bus niet voor)
Michel S.
Contacteer:

Is misschien ook een ideetje. Ik heb net effe mijn oom gebeld en die kon me per direct een Vw Caddy geven. Maar dat schiet ook niet echt op. hij ging effe bellen voor een transporter. Dan zou ik maar 1 keer te hoeven rijden. Maar als het niet lukt dan kunnen we het misschien toch zo regelen.

Ik laat wel wat van mij horen.

Groetjes
Anonymous

je hebt mijn email....
Michel S.
Contacteer:

Precas.

Maar zo'n buse huren kost dus een honderd piek in den haag?
Anonymous

Yep. 90 piek per dagdeel alle kilometers vrij.
Het enige nadeel is dat je de auto meekrijgt met een lege tank en je hem dus ook weer moet inleveren met een lege tank. Het teveel aan benzine betaal je zelf. Kijk anders zelf op <a href="http://www.gelebusjes.nl">www.gelebusjes.nl</a>
Anonymous

Bijkomend voordeel:

ze hebben gene fordjes meer maar dikke Renault Masters ! Waar kan je je renault onderdelen nu beter mee vervoeren ?
Michel S.
Contacteer:

Die renaults kosten volgens die pagina 144 piek per zaterdag. Ik kan een VW transporter krijgen voor 130 piek met een max km aantal van 450. Dan zou het me wel maar 1 keer benzine kosten.

Ik ga nog effe verder vragen.

Ik hou jullie op de hoogte

Mzzl
Anonymous

Kijk maar, als je maar weet dat je mij als chauffeur kan inzetten
Michel S.
Contacteer:

Het gaat morgen niet door. Ik heb hem gebeld en het wordt dus volgende week zaterdag. Kijen dat ik voor die tijd of een vrachtautootje heb of een andere oplossing.

groetjes en toch hartelijk bedankt.

groetjes
Plaats reactie