-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja een meeting met van alles en nog wat qua auto's . soms veel renaults en soms niet dan meer opels en vw enz maar het is meestal wel gezellig . en het is elke vrijdag vanaf 2100
wie meestal aanwezig zijn , zijn :chris , joost ,roy , geof , tjabel ,maxxy, mario ,henk en ik .maar ja soms ook wat meer mensen van het clubpie .kom maar eens kijken en meld het hier ff misschien reden dat er nog meer komen !
wie meestal aanwezig zijn , zijn :chris , joost ,roy , geof , tjabel ,maxxy, mario ,henk en ik .maar ja soms ook wat meer mensen van het clubpie .kom maar eens kijken en meld het hier ff misschien reden dat er nog meer komen !
Is Chris dan al terug uit Parijs?
Wat een rust ineens he????
Mooi moment om hem eens in te halen met poststs.....notttttt!!!!!
Wat een rust ineens he????
Mooi moment om hem eens in te halen met poststs.....notttttt!!!!!
ahha chris in frankrijk
ja is zeker stuk rustiger ,gaan we chris inhalen is best wel een opgave!!!
en kom morgen avond zeker ff langs bij de friday night meeting in bodegraven
see you mario

Never drive faster than your angels can fly
misschien ga ik wel ff langs komen.
Ik moet ff kijken...
Misschien samen met peter 16V? ?????
Ik moet ff kijken...
Misschien samen met peter 16V? ?????
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
On 2001-06-21 16:31, Jerk wrote:
Vergeet je mij niet???![]()
![]()
![]()
![]()
euh nee jij hoort niet bij de renault groep !!!!!!!!!!!
geintje

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hij komt pas vrijdag laat of zaterdag thuis , wat zal ie moet lezen . maare het is een stuk rustiger hier , en als je hem ingehaald zou hebben zorgt ie wel weer voor een voortrefelijke voorsprong naar zo'n 4 dagen zonder renault-tuning.com . ik hoop dat ie onderweg nog wat mooie 5jes heeft gezien er daar dan ook foto's van heeft gemaakt . wij zijn vorig jaar naar zwitserland geweest , en een dagje weg bracht ons door frankrijk . heel veel renault garages om de 10 km minimaal 1 . en achter de garages stonden altijd wel turbotjes , heel gaaf
Broer Meneer de Haas .On 2001-06-21 20:48, HAAS wrote:On 2001-06-21 16:31, Jerk wrote:
Vergeet je mij niet???![]()
![]()
![]()
![]()
euh nee jij hoort niet bij de renault groep !!!!!!!!!!!
geintjesorry ook jerk is er altijd met zijn snelle (sorrryyyy) opel , hij is het of de broer(tje) van roy

5 GT Turbo '88 GT5
Rukkert???? Don't fuck with the chuck:evil:On 2001-06-22 17:35, ploegah wrote:
He roy, ouwe rukkert !
Ben jij vanavond nog op bodegraven ?

Ja ik ben er weer bij. Wel met een enigzins gehavende 5 maar je bent die-hard of je bent het niet he

5 GT Turbo '88 GT5
Roy > Yep
Ben nu nog aan het werk (nog zeker tot 7:30 uur) dus als ik kom kom ik laat.
Ben nu nog aan het werk (nog zeker tot 7:30 uur) dus als ik kom kom ik laat.
Sorry grossie, maar ik moet de komende twee vrijdagen s'nachts werken
:sad::sad:
Is er zaterdagavond ergens iets te doen ?
Zoniet mischien hier in Breda afspreken of natuurkijk ergens anders !
Ik hoor het wel.
Mzzl Peter's 16v
Ps. willie's 172 Hoe ist met de 172

Is er zaterdagavond ergens iets te doen ?
Zoniet mischien hier in Breda afspreken of natuurkijk ergens anders !
Ik hoor het wel.
Mzzl Peter's 16v
Ps. willie's 172 Hoe ist met de 172

nee er zit egens een of ander strippie een klein beetje los en een of ander $&**#$^@$fietser is achterop geklapt toen ik stilstond. (klein deukje + klein krasje op achterlicht)
Die laguna's kunnen daar prima tegen !On 2001-06-22 18:42, che wrote:
Ploegah...gehavend?
toch niets te maken met het sportieve optrekken bij Scheveningen???![]()
Nee..... tentamen den dinsdag.... Sla het dus even over... Ben trouwens vanaf volgende week zondag op vakantie, dus als er nog een meeting in Scheveningen komt.....volgende week, anders mis ik echt alles.... Kan elke dag behalve dinsdag (maar dit is de verkeerde topic...weetik..)
he he
eindelijk klaar met werken...
ff snel een pizza en dan op naar bodegraven
Tot zo !
eindelijk klaar met werken...

ff snel een pizza en dan op naar bodegraven
Tot zo !
BACK AGAIN!! 
In Parijs 2 Williamsen gezien, een normale Clio 16V, en op het allerlaatste moment dat ik vandaag naar huis rij, schiet er op de oprit een 5 GT Turbo de snelweg op!!!
DE ENIGSTE!!!!
GRRMMBBLL!!!!!
Wel op foto gekregen!
- TSW venoms oid eronder
- sloten aan de zijkanten dicht
- DTM ruitenwisser
- embleemloos-
- laag
- Twingo achterwisser
VEEL deuken en Krassen..... zonde!
Verders helaas niets sportiefs gezien, veel standaard 5jes, erg veel, alle auto's hebben deuken en krassen, rijden doen ze erg vaag in Parijs.

In Parijs 2 Williamsen gezien, een normale Clio 16V, en op het allerlaatste moment dat ik vandaag naar huis rij, schiet er op de oprit een 5 GT Turbo de snelweg op!!!
DE ENIGSTE!!!!

Wel op foto gekregen!
- TSW venoms oid eronder
- sloten aan de zijkanten dicht
- DTM ruitenwisser
- embleemloos-
- laag
- Twingo achterwisser
VEEL deuken en Krassen..... zonde!
Verders helaas niets sportiefs gezien, veel standaard 5jes, erg veel, alle auto's hebben deuken en krassen, rijden doen ze erg vaag in Parijs.
Laatst gewijzigd door Chris op zo 24 jun 2001 0:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Rijden doen ze gaaf man, in Parijs. Is gewoon een kwestie van HEEEEEEELVEEEEEEEL gas geven. Als je maar oplet gaat 't eigenlijk ook nooit fout. Je moet alleen een beetje overtuigend overkomen, als je te twijfelend rijdt wordt 't gevaarlijk. Als ik in Parijs ben doe ik altijd een paar rondjes Arc de Triomph, stukje dwars door de stad, en dan het walhalla, de Periferique. Laatst heb ik met een collega een half rondje gedaan in m'n 21. We gingen toen echt voor de hoofdprijs, constant 200+ en maar zigzaggen over die drie banen om maar niet te hoeven remmen. 

BTW, nog bij 't Renault Museum geweest? Kan je heerlijk eten. Laatste keer kreeg ik er ook een hele mooie Renault waterfles mee.
-----------------
happy turbo'ing

BTW, nog bij 't Renault Museum geweest? Kan je heerlijk eten. Laatste keer kreeg ik er ook een hele mooie Renault waterfles mee.
-----------------
happy turbo'ing
Laatst gewijzigd door Menno op za 23 jun 2001 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Je bent wel een lefgozer Menno!
Ik heb een paar uur op de Arc de Triomphe gezeten -----> Wat een ZOOITJE!!

Echt gaaf!
Pizaabrommer vloog over een R19 heen, dat was wel triest!
Ben niet in Het Reanult Museum geweest, wel op de Champs Ellysees in de Renault winkel??? Of iets dergelijks.
Met je 21 in Parijs geweest?
Je bent Hartsikke gek man!

Alles heeft daar schade, ook nieuwe Laguna's en 607's alles krassen en deuken!
Voor de rest een hele mooie stad!
Tja, ik vind autorijden gewoon wel leuk, en daar is ALLES geoorloofd, dus vermaak ik me er prima. Je moet wel errug goed opletten, maar dan vind ik 't allemaal wel gaan, ben niet echt bang voor schade.
Dat Renault pand was eerder een museumpje, maar de laatste keer was 't een soort hyperhippe showroom voor de Vel Satis. Geen idee of dat 't zelfde is als die winkel waar jij geweest bent.
Je hebt je verder prima vermaakt neem ik aan?
Dat Renault pand was eerder een museumpje, maar de laatste keer was 't een soort hyperhippe showroom voor de Vel Satis. Geen idee of dat 't zelfde is als die winkel waar jij geweest bent.
Je hebt je verder prima vermaakt neem ik aan?
rev it like a rental
Klopt, die "Showroom" / "Museum" was nu voor de Clio Nieuwe type, en De Scénic RX4 en Renault Fietsen en Brommers!!!!!
(er was ook een Peugeot en Citroën winkeltje/showroom)
Verders wat history bekeken met mijn vriendin en naar Disney geweest!
Echt leuk!
Recht heeft echt VOORRANG op de Arc!!!!!
DOUW hem maar DOOR!
Echt gaaf!
(er was ook een Peugeot en Citroën winkeltje/showroom)
Verders wat history bekeken met mijn vriendin en naar Disney geweest!
Echt leuk!
Recht heeft echt VOORRANG op de Arc!!!!!
DOUW hem maar DOOR!

Echt gaaf!
Nee, gelukkig niet!
Had mijn auto van de zaak meegenomen.
Heb nog een R4 op schhal 1:43 gekocht!
Zeker een aanrader als trip met vriendin!
Zag aardig wat auto's van Sachs rijden, daar werkte je toch?
Had mijn auto van de zaak meegenomen.
Heb nog een R4 op schhal 1:43 gekocht!
Zeker een aanrader als trip met vriendin!
Zag aardig wat auto's van Sachs rijden, daar werkte je toch?
Maakt er toch wel een leuker tripje van, met de turbo? of was je echt zo bang dat je daar zou crashen? (vind Frankrijk qua snelwegen echt veel relaxter en veiliger dan NL). Wat heb je eigenlijk voor Leasbak?
Ik werk bij Sagem. Je ziet daar wel eens witte clio's rijden met blauwe text van ze rijden. Die onderhouden de stoplichten die ze maken. Het centre waar ik altijd kom zit in Pontoise, net ten Noord-westen van Paris. Vast wel op de borden gezien.
Ik werk bij Sagem. Je ziet daar wel eens witte clio's rijden met blauwe text van ze rijden. Die onderhouden de stoplichten die ze maken. Het centre waar ik altijd kom zit in Pontoise, net ten Noord-westen van Paris. Vast wel op de borden gezien.
rev it like a rental
Ik bedoel Sagem, Sachs is van onderdelen toch?
Clioos gezien inderdaad.
Ik vond het zonde om met de GT te gaan, wilde liever geen krassen ofzo, ik verkoop auto's zoals je wel weet en heb regelmatig een andere auto, nu had ik een Seat Ibize SDI, dus lekker zuinig.
Als ik met met de jongens( GT Groepje) bij ons zou gaan zou ik wel de GT pakken, nu liever degelijkheid.
Als ik met de GT zou gaan zou ik hem ook daar elke dag gaan wassen, das niet echt leuk als je met het vrouwtje op stap gaat.....snap ie?????
Clioos gezien inderdaad.
Ik vond het zonde om met de GT te gaan, wilde liever geen krassen ofzo, ik verkoop auto's zoals je wel weet en heb regelmatig een andere auto, nu had ik een Seat Ibize SDI, dus lekker zuinig.
Als ik met met de jongens( GT Groepje) bij ons zou gaan zou ik wel de GT pakken, nu liever degelijkheid.
Als ik met de GT zou gaan zou ik hem ook daar elke dag gaan wassen, das niet echt leuk als je met het vrouwtje op stap gaat.....snap ie?????

Yep, ik begrijp je punt. (ben vanavond zelf zowaar ook nog ff flink aan 't autowassen geslagen). 't gaat je ook echt niet lukken om een schadevrije auto te vinden daar. (heb je wel eens gezien hoe ze inparkeren?
)
Ben zelf een keer met een picasso gegaan, maar dat doe ik nooit meer. Pijn in je rug vanwege de kutstoelen, en niet vooruit te schoppen zo'n hok. Je bent toch een paar uurtjes onderweg, dus dan vermaak ik me liever. Dat risico op schade vind ik zelf wel acceptabel.

Ben zelf een keer met een picasso gegaan, maar dat doe ik nooit meer. Pijn in je rug vanwege de kutstoelen, en niet vooruit te schoppen zo'n hok. Je bent toch een paar uurtjes onderweg, dus dan vermaak ik me liever. Dat risico op schade vind ik zelf wel acceptabel.
rev it like a rental
Inparkeren!
BoenkBoenk! 
Ik begrijp jou ook zeker wel, het is toch een stuk toeren, tuurlijk wilde ik liever met de 5, ik heb het denk ik wel 100 keer tegen mijn meissie gezegd!
Maarja, nu was het ook goed vertoeven, met een Seat, ree goed & zuinig en baal nu niet van de vliegen die erop zitten, bij mij GT zou ik daar van wakker kunnen liggen!
Wel gaaf met de 21 erheen.
Ik heb er verders niet veel sportieve Renaults gezien, jammer!
En nogmaals, in Parijs heeft inderdaad ALLES schade, ongeloofelijk, dat het zo erg was had ik nooit gedacht!
Nieuwe auto's met deuken, niet te geloven!

Ik begrijp jou ook zeker wel, het is toch een stuk toeren, tuurlijk wilde ik liever met de 5, ik heb het denk ik wel 100 keer tegen mijn meissie gezegd!
Maarja, nu was het ook goed vertoeven, met een Seat, ree goed & zuinig en baal nu niet van de vliegen die erop zitten, bij mij GT zou ik daar van wakker kunnen liggen!

Wel gaaf met de 21 erheen.
Ik heb er verders niet veel sportieve Renaults gezien, jammer!
En nogmaals, in Parijs heeft inderdaad ALLES schade, ongeloofelijk, dat het zo erg was had ik nooit gedacht!
Nieuwe auto's met deuken, niet te geloven!
Da's inderdaad jammer dat er weinig bijzonders rijdt. Ik heb een keer een 21Turbo in volle vaart zo'n tunnel onder 't plein van de Arc de Triomph in zien/horen duiken. Dat was wel heftig.
Maaruh, genoeg geluld, ik ga met m'n zakgeld in m'n handjes naar de lokale bierverkopert.
Groeten,
Maaruh, genoeg geluld, ik ga met m'n zakgeld in m'n handjes naar de lokale bierverkopert.
Groeten,
rev it like a rental