Kan iemand mij effe wat mer uitleg geven over deze klep.
Volgens mij klopt dit toch niet; Het enige klepje dat ik zie is dit tussen de splitsing van de 2 inlaten. dit is het dus veronderstel ik. Deze klep is venkel voorzien van een veertje die de klep in de warme luchtpositie houd. Ik zie der geen thermostaat op. Ik dacht eerst dat deze zou openblazen met het rijden, maar dit is dan weer tegenstijdig met al wat ik hoor.
greetz again
Dus als ik mijn auto warm laat draaien zou ik die klep in de andere positie moeten zien gaan?
alvast bedankt voor de moeite.
Maar die wasthermostaat waar zit die dan juist, en hoe groot is hij. Ik zie dat nergens zitten. Zit dat normaal aan de andere kant van de veer?
Maar die wasthermostaat waar zit die dan juist, en hoe groot is hij. Ik zie dat nergens zitten. Zit dat normaal aan de andere kant van de veer?
Of je zet die klep zo vast dat ie alleen maar koude lucht pakt. is nooit weg.
Die carburateur bevriest niet zomaar, ook niet in de winter...
Die carburateur bevriest niet zomaar, ook niet in de winter...
en die wasthermostaat... ik heb nu niet zo'n klep bij de hand, maar volgens zit de veer er omheen.
De functie van die thermostaat is juist, dat je luchtfilter niet te koude lucht pakt. Als dat ding zou openwaaien tijdens het rijden zou de hele functie weg zijn want juist tijdens het rijden in de winter pakt de luchtfilter die koude lucht.
De functie van die thermostaat is juist, dat je luchtfilter niet te koude lucht pakt. Als dat ding zou openwaaien tijdens het rijden zou de hele functie weg zijn want juist tijdens het rijden in de winter pakt de luchtfilter die koude lucht.
Laatst gewijzigd door Pieter op wo 20 jun 2001 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik snap der niks meer van, zoals dat der bij mij uitziet kan dat nooit werken denk ik. ik zal ze dan wel op de koudelucht open zetten en blokkeren.