Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Jongens, ik heb heb ook dit jaar weer wat vreemde akkafietjes met de politie gehad met betrekking tot het verkeer, dit hebben we al eens besproken in een andere topic.
Ik zal dit jullie nu besparen.

Na de meeting bij de Mac Donalds in Bodegraven ging ik nog even naar de schuur van Haas bij Oudewater.
Op de terugweg had ik de gang er lekker in want het was al 02:00 en ik was/ben het zat.

Je rijdt daar op en 80km weg, deze wordt onderbroken door een stuk van het superkleine dorp Papekop, met van die mooie hobbels en verandert in 30km zone, met je 5 GT Turbo, kan je daar ook echt niet veel harder, alleen met de auto van de zaak gaat dat makkelijk.....

Ik ree 80 waar je 30 mocht, ineens politie stop achter me, GRRMMBBLL :sad:
Geen autopapieren, geen rijbewijs, te hard gereden, slik.....

Ik moest uitstappen, wat babbelen en blazen..... Auto nagtrokken, rijbewijs nagetrokken, verhaal over waarom het Sportief rijden nu gevaarlijk is en wat tips.....

IK mocht DOORRIJDEN!!!!! :smile:

Door zulk soort dingen ga ik de politie weer meer waarderen, en het werkt beter als een boete.....

Vandaar : ~Respect The Police ~
Laatst gewijzigd door Chris op za 16 jun 2001 2:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

fuck the police
bruno @af
Contacteer:

allee vooruit,

dan bestaat er toch nog één redelijke agent!
:lol: :lol: :lol: :lol:

Bruno
Laatst gewijzigd door bruno @af op za 16 jun 2001 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Arjen

Toch heb ik hier op het forum wel meer verhalen gelezen zoals het verhaal van Chris. Dus er zijn wel meer als 2 "goeie" coppers.
mario

volgens mij ,mag je dan van geluk spreken :cool:je hoort meestal hele andere dingen dus rijd niet meer zo hard in de bebouwde kom .als het verkeerd had uitgepakt :sad:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Je ziet het niet als bebouwde kom vind ik.

Het is meer een stuk 80km weg waar ze in het midden wat huizen hebben gebouwd en wat pannekoeken en hobbels hebben neergelegd en wat bochten.

Als het verkeerd was afgelopen inderdaad : :sad::sad::sad::sad::sad:!
mario

je zag het aan maxxy :sad: die baalt er nog van !!!
Never drive faster than your angels can fly
Anonymous

Die agent z'n patat stond zeker koud te worden.........

gr, Peter
Anonymous

niet zo mee een hoor chris.
:sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad:
Anonymous

Ja ja , straks ga je zeggen dat de politie je beste vriend is !
flik dat eens overdag, dan heb je zeker te weten een groot probleem.
ze kunnen met een "gewone"politiewagen
namelijk geen snelheid bepalen, dus geen camera, geen bewijs.
meestal pakken ze je s'nachts toch niet,
terwijl ze dat wel mogen, dus je hebt wel ergens gelijk.
Mzzl Peter's 16v
Anonymous

Ik heb een maand terug een boete van 120 piek gehad voor het "terug flitsen naar een flitsauto.."

Je kent het wel..ze staan aan zo,n lange brede weg, waar 20 meter terug nog 80 toegestaan was.

Ze hadden speciaal zo,n graaier in de bosjes achter die flitsauto gezet, die z,n maatjes 200 meter verderop verteld wie er alemaal tegenliggers waarschuwde..

stelletje struikrovers:smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-06-16 23:33, Peter's 16v wrote:
Ja ja , straks ga je zeggen dat de politie je beste vriend is !
Ik heb OOK dit jaar alweer een aantal vervelende politie ervaringe gehad, zie elders op deze site, we waren het er toen met zijn allen over eens : Polite : GRRR:sad:

Nu heb ik weer wat meer ~respect~ !
Marius

Maar ja voor de politie is het ook rottig. Zij krijgen hun manier van werken gewoon opgelegd van een paar apen die alleen zo snel mogelijk de kas willen spekken. Snelheidscontroles om de verkeersveiligheid te verhogen? Wat een onzin. Van alle jaarlijks dodelijke verkeersongevallen speelt snelheid maar bij 5 a 6% een echt doorslaggevende rol. Hoevaak zit je niet op de weg en rijden er mensen voor je die totaal niet op zitten te letten en met een gangetje van 40 kmh en hun auto van min 1200 kg (ja lekker veilig al die zware verstevigingen ) naar die mooie omgeving kijkend voortsukkelen over de weg. En dan vinden ze het nog gek ook dat als ze een keer 60 rijden op een 50 kmh weg dat ze weer die flitsauto niet gezien hebben. Al die lui zouden eens op een cursus aandacht bij het verkeer moeten o.i.d.
Maus

Wat me wel opvalt is dat het wel degelijk uitmaakt in wat voor auto je rijdt.
Ik werk 's nachts en in de tijd dat ik m'n RSi nog had, werd ik veel meer in de gate gehouden en menig keer aangehouden. Nu rijdt ik in een minder opvallende auto (Clio 1.2 16V) en ik ben nog geen 1 keer aangehouden.
Anonymous

ze hadden zeker nog genoeg KOFFIE
turbo5

riep hier iemand koffie?? waar waar waar???
Marius

Ja lekker!
turbo5

ja ,graag melk en suiker!!
Marius

en een gevulde koek graag !
turbo5

goed idee!!! jij trakteer , was het toch ???
Marius

uhm... oh ok :wink:
Plaats reactie