heeft er iemand een motokap die door een gasveer wordt open gehouden????
zekerte weten. meestal nog vasthouden want 1 windvlaag en je kan hem van de straat oprapen...
nee gelukkig niet, maar als er een aardig windje staat hou ik hem toch liever goed vast!!!!!!!!
ik ben er al een tijdje naar opzoek en ook aardig wat folders nagelopen.
Ze zijn natuurlijk weer alleen te krijgen voor vw'tjes en Opels
Ze zijn natuurlijk weer alleen te krijgen voor vw'tjes en Opels
Kan je niet veren van een achterklep gebruiken? Heb je alleen erg veel oplettendheid nodig om de bevestigingspunten te bepalen, maar als je dat eenmaal weet.......
Gewoon veren van een beetje lompe auto nemen, dan kan ie een R5 kap wel dragen. Je bent dan op de sloop een geeltje ofzo kwijt, terwijl een tuningzaak welweer 2a3 honderd pop zal willen hebben
Gewoon veren van een beetje lompe auto nemen, dan kan ie een R5 kap wel dragen. Je bent dan op de sloop een geeltje ofzo kwijt, terwijl een tuningzaak welweer 2a3 honderd pop zal willen hebben
rev it like a rental
Gasveren zijn ook te bestellen bij de betere techniek zaken. Ik wil zelf ook nog een keer gasveren op mijn r19 zetten.
Kwestie van bevestigingspunten bepalen. even een paar sommetjes maken om uit te reken hieveel NEWTON je nodig hebt om hem open te drukken en dan kun je de veer of veren zo bestellen.
Gasveren zijn te krijgen in alle soorten en maten. Wij gebruiken op mijn werk ook wel gasveren.
Laats no 2 veren gemonteerd om een rvs luik in de vloer te openen. maar liefts 2 veren van 600N !
maar het luik trek je nu open alsof dat ding nog geen 100 gram weegt.
Kwestie van bevestigingspunten bepalen. even een paar sommetjes maken om uit te reken hieveel NEWTON je nodig hebt om hem open te drukken en dan kun je de veer of veren zo bestellen.
Gasveren zijn te krijgen in alle soorten en maten. Wij gebruiken op mijn werk ook wel gasveren.
Laats no 2 veren gemonteerd om een rvs luik in de vloer te openen. maar liefts 2 veren van 600N !
maar het luik trek je nu open alsof dat ding nog geen 100 gram weegt.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Zo anders rakel je een topic op van 3,5 jaar geleden 
Ik weet iig iemand die z'n motorkap met gasveel openzet, was best schrikken, klik woesj kap open
Punt is wel dat de motorkap best leeg moet zijn want de bocht die de gasveer maakt is redelijk groot.

Ik weet iig iemand die z'n motorkap met gasveel openzet, was best schrikken, klik woesj kap open

Punt is wel dat de motorkap best leeg moet zijn want de bocht die de gasveer maakt is redelijk groot.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zijn ook kleine veertjes, joopJoost (DoubleYou) schreef:Zo anders rakel je een topic op van 3,5 jaar geleden
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Contacteer:
Ik heb op de zaak nog een zooi van die dingen leggen.
Denk dat ik er ook maar even mee aan de slag ga.
Denk dat ik er ook maar even mee aan de slag ga.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik kan die kleine nog wel krijgen voor een euro of 25 volgens mij
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.