-
- Contacteer:
ik bezit sinds een anderhalf jaar een gt turbo. nu het probleem is ik heb een 2-tal weken geleden een cullas breuk gehad, er zit ondertussen een nieuwe op maar men motor is eigenlijk volledig op. nu was ik aan het denken, zou een motor van een R21 turbo in een vijfje passen zonder te veel aanpassingen of zou het beter zijn om gewoon een revisie motor te zoeken?
cullas is een (kop) pakking, isn't it?
Motor van een 21Turbo gaat echt niet passen, die is aanzienlijk groter. Alleen een motor van een Volvo 480 Turbo is een optie, naast standaard. Daar is al veel over gezegd hier op 't forum, zeker de moeite waard om ff te graven tussen alle berichten, en te lezen
Motor van een 21Turbo gaat echt niet passen, die is aanzienlijk groter. Alleen een motor van een Volvo 480 Turbo is een optie, naast standaard. Daar is al veel over gezegd hier op 't forum, zeker de moeite waard om ff te graven tussen alle berichten, en te lezen
rev it like a rental
-
- Contacteer:
iedereen kent wel een turbo-tje, heb al verschillende keren gehoord gekregen van mensen die ik nog nooit gezien had die me kwamen vragen zo van woon je niet daar en werk je niet daar? dus iedereen kijkt er wel naar en ze vinden het allemaal wel een leuke wagen. maar je ziet toch nog veel meer golfjes rond rijden.
Ik wil ook met zo een project beginnen over een jaartje ofzo. Ik denk wel dat je het passend krijgt, maar ik denk wel dat je weet ik hoelang bezig bent met alles goed te krijgen. Verder denk ik dat Koeling een groot probleem wordt. Je moet zowiezo een grotere radiateur hebben en je moet plaats maken voor 2 intercoolers. Tevens wordt de versnellingsbak waarschijnlijk een groot probleem
Ruil motor lijkt me een snellere goedkopere oplossing.
succes
Ruil motor lijkt me een snellere goedkopere oplossing.
succes
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
het schijnt (nouja naar eigen zeggen ) dat een van de broers van van der tol uit oudbeierland er een gebouwd hebben of hebben geholpen .ik weet dit niet zeker meer maar ik was met chris of tjabel toen ie het zei dus misschien wil die je helpen ( tegen een aanzienlijk geld bedrag ,hun kennede
Nouw man zit jij effie in de shit. Misschien kan ik je eruit halen. Ik heb nog een lekker revisie-motortje liggen. Als jij kan bewijzen dat je een echte GT-fan bent, wil ik je hem wel tegen een spotprijsje verkopen. En dat ding gaat nog lekker hoor!! Laat me iets weten langs dit forum. Doei
ik heb nog een slopertje staan met motor en bak...als iemand interesse heeft kan ie hem er zelf uit komen halen...tegen een kleine vergoeding.
ik denk dat zijn vriendin dit niet graag hoort, hahahaha.On 2001-06-19 21:18, 10o wrote:
Kijk zulke uitspraken die hoor ik graag. HA HA HA...![]()
Mzzl