Laffe streek

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Roy
Moderator

Ha mensen, na heerlijk uit mijn dak te zijn gegaan op mysteryland, kwam ik vanmorgen mijn bed uit en vertelde mijn pa dat ik een lekker band had. Dus ik ff kijken en inderdaad lek. Dus ik nog ff verder gekeken en toen zag ik dat er een snee in mijn band zat.:evil: Toen nog ff verder kijken of er verder niks kapot was en toen werd het echt ff balen : Heel de linkerkant ondergekrast :evil:. Echt zo ongelooflijk min. Godverdomme.

Dus naar het politiebureau voor aangifte.
En daar zeiden ze alleen maar sorry meneer we kunnen niks voor u doen. :sad: Dus nu zit ik te wachten tot ze nog ff komen kijken, en ga ik proberen zoveel mogelijk eruit te poetsen. Aleen op sommige stukjes zie je blank metaal. Doe moet ik dit bijwerken?? Gewoon blanke lak erop smeren? alvast bedankt
Laatst gewijzigd door Roy op wo 6 aug 2008 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Michel S.
Contacteer:

Als ik dat ooit iemand zie doen, dan denk ik dat die het niet na kan vertellen. Ik heb daar zo'n hekel aan als iemand dat doet. Een lekke band kom je nog overheen, maar echte schade aan de auto aanbrengen vindt ik echt zo laag. Van die ventjes moet ik tussen mijn klauwen krijgen.

echt shit voor je
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Klote voor je :sad:

Jammer dat sommige mensen anderen het mooie spul niet gunnen....
Zielig.

En inderdaad, als iemand mij dat zou flikken en ik zou het zien.......
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Roy
Moderator

Ja wat denk je als ik het zelf had gezien? Dan had hij het inderdaad niet na verteld :sad: Maar wat moet er nou aan doen? Blanke lak erop tegen het verder roesten?
Michel S.
Contacteer:

Of bijwerken met een stiftje en een paar dagen wachten totdat het echt droog is. En daarna een uur met de cleaner en turtle wax erover heen. Misschien zie je het dan niet zo erg.

Groetjes
Roy
Moderator

Ik heb Chris net ff gebeld en die zegt ook dat er blanke lak opmoet. Maar dan moet hij wel weer gespoten worden. Weet iemand nog een goed adres?
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Moet je Martijn even bellen.
Zijn pa spuit heel strak, echt netjes.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Anonymous

Een goed adres ,mmm :wink:

Het is heel moeilijk weg te werken, je kan er blanke lak overeen zetten zonder te spuiten, maar dat ziet er niet uit ( houd wel roesten tegen ), Hoe diep is de snee? en over welke schermen loopt hij?
Roy
Moderator

Ja dat is goed maar ik heb zijn nr niet. En wil zijn vader dat wel?
Roy
Moderator

Hij gaat van de linker deur over naar het achterscherm. En op sommige stukjes zie je metaal erdoor. Maar misschien valt het allemaal nog mee als ik hem gepoetst heb. Ik wacht nu al een uur op de politie en het bureau is hier 2 minuten vandaan lopend :evil:
Anonymous

Dat vind m'n Pa geen probleem. ( kan hij de dauphine weer bekostigen). maar hij zit op het moment nog ff samen met de vrouw vakantie op Kos. dus het zal wel tot na 26 juni moeten wachten.

Ja probeer eerst maar goed te poetsen, als de krassen niet diep zijn. maar dat metaal krijg je nooit weg.
Laatst gewijzigd door Anonymous op zo 17 jun 2001 16:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Zj*rZ

echt shit :sad:
Roy
Moderator

Heb hem nu helemaal goed gepoetst en ik heb er toch wel wat uit kunnen halen. Alleen de hele diepe krijg ik niet weg :evil:. Ik heb hem in ieder geval bijgewerkt met een lakstift en nu maar wachten tot hij weer gespoten kan worden.
catrinus

Laat je auto polijsten. Ik heb zelf bij een poetsbedrijf gewerkt en als je zag wat voor krassen je weg kreeg. Zelfs roestplekken polijsten wij weg(niet van dat dikke roest maar meer dat oppervlakkige). We deden dat met een haakse slijper met een soort spons er op en we gebruikten commandant M4. Echt het werkt wel behalve die krassen tot op het blanke staal. Als je krassen bijgewerkt hebt kun je dat ook bijna egaal wegpolijsten.
Anonymous

Klote voor je roy :sad: .
Waar is het gebeurd dan ? ,bij misteryland zelf.
Je zou die gasten die daarvoor verandwoordelijk zijn toch opknopen >-)
Roy
Moderator

Nee gewoon voor de deur gedaan :evil:
Anonymous

het zijn echt de lafste streken die er zijn :sad: .
jnjansen_r5gtturbo

Klote voor je, volgens mij zijn die kraasen echt moeilijk weg te krijgen. Het beste resultaat krijg je toch door de zij panelen helemaal weer te laten spuiten, maar dat kost weer een lieve duit, die je weer moet betalen alleen omdat er van die F***K ongedierte op deze wereld rondkruipt, die alles voor een ander moeten verzieken.

Suc6, Jeof
Anonymous

Klote voor je Roy, leef met je mee :evil:
Stelletje vuile rothonden zijn het. Vast voor de eerste keer dronken en denken dat zoiets grappig is. Mischien aan de ene kant maar goed dat je ze niet bent tegengekomen want als ze dat bij mij auto deden was ik waarschijnlijk degene geweest die de bak inmoest.
Hoop dat je et snel en "goedkoop" weer klaarkrijgt.

groeten,
jeroen
Jerk

Je weet nooit wie het heeft gedaan en waarom. Bij mij is het 2.5 jaar geleden ook gebeurd.:sad: (heel mijn auto in de rondte ondergekrast) :sad: :sad: :sad: Maar als ik morgen te horen krijg wie het alsnog is dan mol ik hem zachtjes zodat hij heel lang pijn moet lijden.
Marius

aargh weer mensen die een ander nix gunnen, zo ziekelijk !

Sterkte!
Maus

Hopelijk overkomt 't die lolbroeken ook een keer als ze net van hun spaargeld hun eerste auto gekocht hebben!!!
Op de verzekering kan je deze geintjes nooit verhalen, omdat je dan duurder uit bent dan wanneer je het zelf betaald.

Sterkte!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Roy, ik neem morgen wel even zooi van de zaak mee!

Commandant, goed spul.

Nog een tip : veel witte verf erop en dan gaan polijsten, wil ik wel even voor je doen anders.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

das mooi k*t,roy denk je dat ie "klaar"is heb je weer dit "geintje"
maare chris heeft er wel ervaring mee hoe ie schades moet verdoezele :lol:ja de olossingen staan hier al wat je het beste kan doen
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

He Roy, zoals iedereen hier vind ik het echt klote voor je. Aan zulke streken kan ik me kapot ergeren. Laffe streken. Zij hebben voor een paar seconden laffe "lol" en jij zit met de brokken.. Hoe halen ze het in hun SIMPELE ziel..
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Klote voor je roy, dit zou gewoon in de wet op moeten genomen worden dat je legaal die eikels af mag maken. Heb het met mijn ouwe 5 mee gemaakt dan ben je niet happy als je 's morgens wakker wordt en er zijn allerlei dingen in gekrast o wat was ik pissed zeg.

Ik moet het ook niet zien gebeuren ook al is het mijn eigen auto niet is ik maak ze af.
Anonymous

Klote voor je roy. Ik leef met je mee...
Goof

K:evil:T
Rik Hamberg
Car: Clio IV R.S. (JS)

Jezus wat een klootzak, als ik hem in mijn handen kreeg dan....#%@#^@#*(!@#@$^*:evil:
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Pieter
Contacteer:

dat is echt kut Roy,

als je weet wie het zijn, dan pak ik mijn GSI 8V en rij ik ze helemaal verrot.
mario

wordt je niet vrolijk van :sad: hoop dat je het bij kan werken .suc6 mario
Never drive faster than your angels can fly
Anonymous

Je moet wel heel voorzichtig omgaan met commandant/commandeur, ik had/heb een kras op m'n motorkap, die zou een "vriend" van me wel bijwerken een jaar geleden.
Dat gedeelte is toen een beetje wit uitgeslagen, en gaat niet meer weg.
Die "vriend"kan het nu dus ook niet meer navertellen:lol::lol::lol:
Grossie wat heb je toch tegen een Gsi ?
Pak voortaan gewoon je golf :lol:
En willie's 172 waar is die "172" dan ?
Mzzl Peter's 16v
Pieter
Contacteer:

ik heb helemaal niets tegen GSI. Daarom zat ik laatst ook te twijfelen om er een te kopen, maar toen viel mijn oog op een Peugeot 1.9 Gti Griffe, uiteindelijk heb ik maar een PUG 205 1.6 Gti gekocht en hem flink opgevoerd...

:wink:
Anonymous

ja, hij is wel errug extreem met die originele 1.6 gti velgen en dat rode uitlaatsierstuk :lol::lol:
Anonymous

On 2001-06-18 23:25, Peter's 16v wrote:
ja, hij is wel errug extreem met die originele 1.6 gti velgen en dat rode uitlaatsierstuk :lol::lol:
Peter ... geloof ..al ik hem heb jij bent de eerste die hem ziet... ik baal r ook van dat het wat langer duurt .. groeten wilfranc
Plaats reactie