Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Michel S.
Contacteer:

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Maar volgens mij was een achterspoiler bij de phase I een optie en bij de Phase II standard.
Maar ik kan je geen zekerheid geven dat deze info klopt.
Anonymous

Nee, de Phase I heeft nooit een spoiler gehad.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

o dus de mijne is een vervalste P1 :smile: ik heb wel een achterspoiler :lol:

Muhahahahahaaaa
Anonymous

inderdaad, die van mij dus ook. :smile:

ik vindt zelf het spoilertje er leuk, maar zoek eigenlijk nog iets groters, niet zo'n vliegdekschip maar een tikkie groter, AX spoiler misschien?
Anonymous

Bas heeft op zijn witte fase1 een hele mooie spoiler, lijkt op een fase2, met als verschil dat deze omhoog loopt, en bij een fase2 blijft ie zo goed als plat...

/ ipv - dus.
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 15 jun 2001 10:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Die dingen zijn alleen niet orgineel van Renault, dat is niet erg maar ze zijn moeilijk te spuiten en gaan heel gouw scheuren.
Anonymous

Hij zat op het linker randje ook niet echt lekker in de lak idd. (sorry Bas :smile: )
Tijn
Contacteer:

On 2001-06-15 10:14, Tackinardie wrote:
Die dingen zijn alleen niet orgineel van Renault, dat is niet erg maar ze zijn moeilijk te spuiten en gaan heel gouw scheuren.
ja, ze zijn er wel degelijk in het originele renault optiepakket geweest, zoals McLain al zei. In rucphen had 1 van de haagse neefjes er ook 1, en die zijn nogal nauwkeurig als het om origineel houden van het uiterlijk gaat. Hij vertelde dat hij het volledige optiepakket had.
Plaats reactie