Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
cliodiesel

Vanaf morgen ochtend ga ik jullie verlaten door het weer terug geven van de computer aan mijn ouders. :smile: ze staan ongelooflijk gaaf.

groetjes patrick siegersma
Pieter
Contacteer:

Er zijn toch wel meer plekken waar je kunt internetten??
cliodiesel

ik kom ook af en toe wel even kijken,(2 x p/mnd), maar niet drie keer (of meer)op een dag. verder weet ik weinig mensen met internet en als ik iemand weet mag ik daar waar schijnlijk niet tot diep in de nacht zitten.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Dan koop je toch een 486 flutapparaat met een modem en dan hebbie toch ook internet, hoeft echt niet veel te kosten koop een partikulier en er staan er duizenden in. Ons verlaten spoor jij wel :smile:
Pieter
Contacteer:

Ja, inderdaad,

ik weet zeker dat iemand uit je kennissenkring erges wel zo'n ding heeft staan voor niets of heel weinig. Dan koop je een modem als het er nog niet in zit voor 100,- en je kunt weer bij ons zijn. Want dat zal flink afkicken worden anders.

Dan krijg je ontwenningsverschijnselen, trillen, beven, je denkt aan niets anders meer...... en dan moet je worden opgenomen door een afkickcentrum.

Een computer is dan veel goedkoper.

Eigenlijk bespaar je dus alleen maar geld als je ff een goedkoop systeempje aanschaft.

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::Lol:
Anonymous

Kom op ClioDiesel... ken je nie een ouwe laptop met modem regelen??
Zo makelijk ga je ons toch niet verlaten???
Dan maar nie op vakantie hoor :lol:
Arjen

Eeen paar biertjes minder in het weekend en je kunt al een 2de hands kompuiter kopen. Modem kost ook geen ruk en anders verkoop je toch gewoon de boot.
Anonymous

On 2001-06-15 15:11, turbo_arie wrote:
en anders verkoop je toch gewoon de boot.
:smile: :smile: :grin:
Marius

ja hal dit kan niet zomaar hoor!
Job-turbo
Contacteer:

Dan ga je toch elke dag naar de Bib. daar kun je lekker gaan internetten en is volgens mij niet eens zo duur, of naar een internet cafe ofzo!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Heeft er verder niemand in je familie/vriendenkring/kennissen internet dan?

Niet te snel opgeven!
cliodiesel

ik ben er al weer even, dat komt wel goed hoor. het trillen begint nu al. gvd rtc is gewoon een verslaving!!!!! 3 dagen van het net en ik ga nu al over de zijk. snik snik. ik mis jullie nu al. ik wil alleen even door sparen voor een hele mooie en voor een kabel aansluiting (kost ook even 2,5 mijer) dan kan ik meteen 24 uur per dag op rtc zitten dan haal ik deze verloren tijd wel even in. en laat jullie niet meer ,met rust.

ik heb bas volgens mij niet eens bedankt voor deze mooie site, maar bij deze.

gr patrick
Plaats reactie