Laatst reed ik in Vries zag ik daar een nieuwe automaterialen zaak. Ben ik later op een zaterdag terug gegaan om te kijken voor een Dump-Valve. Die man had ze niet liggen maar kon ze wel bestellen. Hij heeft mij later op de middag terug gebeld met de prijzen van de Dump-valves. Nu heb ik de prijzen vergeleken met Limpex sport, Improve-tuning en metlaured automaterialen in Vries. En er zit wel verschil in prijs. hieronder een vergelijking.
Limpex sport.
Standaard 225,-
Group A 305,-
Dubbel zuiger 392.50
Hoge druk 499.75
montage set 141.50
Improve-Tuning
Standaard 187.50
Stage 1 219,-
Group A 275,-
Zuiger 329,-
Aansluit set 289,-
Laured Automaterialen Vries
Standaard 225,-
Group A 305,-
Dubbel zuiger 392,-
Dubbel zuiger instelbaar 499,-
aansluit set 62.50
Ik heb niet verder geinformeerd voor prijzen maar hopelijk hebben jullie hier iets aan.
Groet van Catrinus
Limpex sport.
Standaard 225,-
Group A 305,-
Dubbel zuiger 392.50
Hoge druk 499.75
montage set 141.50
Improve-Tuning
Standaard 187.50
Stage 1 219,-
Group A 275,-
Zuiger 329,-
Aansluit set 289,-
Standaard 225,-
Group A 305,-
Dubbel zuiger 392,-
aansluit set 62.50
Ik heb niet verder geinformeerd voor prijzen maar hopelijk hebben jullie hier iets aan.
Groet van Catrinus
Laatst gewijzigd door catrinus op zo 1 jul 2001 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.limpex-sport.nl" TARGET="_blank">www.limpex-sport.nl</A><!-- BBCode End -->
Laatst gewijzigd door catrinus op zo 1 jul 2001 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Aansluit-set bij Vries is niet duur(62,50) en die zuigerdumpvalve bij Improve kost 329 ipv 392, is een Bailey's Groep A zuigerdumpvalve, en werkt zeer goed en geen gekloot met gescheurde rubberties(He Marcel/Martijn):lol::lol::lol:
-
Als je een beetje handig ben kan je zo'n set zelf maken/bij elkaar zoeken, net zoals ik. Ik heb het een en ander geript van een Saab 9000 Turbo, die heeft standaard een Bosch-dumpvalve erop zitten met bijbehorende aansluitset en deze kan je met enige aanpassingen ook op je turbo zetten.On 2001-06-13 22:25, turboman cat wrote:
Ik schrok wel toen ik de prijs hoorde van de aansluit set. Ik had hem toen nog een keer gevraagd ende prijs klopte wel. 62.50 is niet veel geld.
-
De aansluitingsset bij Improve kost +/- 99,95
hallo mensen , ik heb ook een dumpvalve gekocht bij improve tuning dit was een baily's groep a zuiger dumpvalve deze koste mij 315 gulden inc aansluitset dus dat is niet duur moeten dan wel nog adm+transport kosten bij en 19%btw kwam ik op 392.85 centjes groetjes marco
Wat is het verschil tussen een gewone dumpvalve, een type A en een twin dump valve?
Op http://www.r5gtturbo.nl proberen wij enigszins het verschil duidelijk te maken tussen de verschillende soorten dump valves die verkrijgbaar zijn.On 2001-06-14 13:09, Blasto wrote:
Wat is het verschil tussen een gewone dumpvalve, een type A en een twin dump valve?
Groeten,
Frank
Ik heb het artikel op <!-- BBCode Start --><A HREF="http:// http://www.r5gtturbo.nl " TARGET="_blank"> http://www.r5gtturbo.nl </A><!-- BBCode End --> gelezen, maar begrijp het verschil tussen een gewone en een twin dumpvalve nog niet helemaal... wie kan mij dit uitleggen??
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 14 jun 2001 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Volgens mij heb jij gewoon geboft, de mijne was 329 exl. aansluitingsset en verzendkosten. Hoe lang heb jij die dumpvalve dan al?On 2001-06-14 13:13, marco wrote:
trouwens waar komen die 329 vandaan is improve weer duurder geworden nee toch of heb ik geboft:lol:
groetjes marco
-----------------
De mzzl en tot ziens, Jeof
Laatst gewijzigd door jnjansen_r5gtturbo op do 14 jun 2001 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Goeie site frank !On 2001-06-14 13:47, HotShot wrote:
Op http://www.r5gtturbo.nl proberen wij enigszins het verschil duidelijk te maken tussen de verschillende soorten dump valves die verkrijgbaar zijn.
Jeoffrey, over die Saab valve..... Hoe moeilijk is het om die op mijn turbo te zetten?? (je had er toch 1 over..?)
en krijg ik daar problemen mee (zoals met die ene soort dump valves waar die rubbers kut zijn???) zoals je weet heb 2 linkerhanden en 2 linkervoeten......
en krijg ik daar problemen mee (zoals met die ene soort dump valves waar die rubbers kut zijn???) zoals je weet heb 2 linkerhanden en 2 linkervoeten......
-
Het erop zetten is zo gebeurt, alleen moet je een aansluitset hebben/maken en die komt bij die van mij, van een Saab 9000 turbo, anders moeten we een keer op de sloop kijken in Charlois(Baris), daar staan meestal wel veel vershillende auto's en hebben we geluk dat we een turbo tussen staat(Saab/Uno..)On 2001-06-14 23:32, che wrote:
Jeoffrey, over die Saab valve..... Hoe moeilijk is het om die op mijn turbo te zetten?? (je had er toch 1 over..?)
en krijg ik daar problemen mee (zoals met die ene soort dump valves waar die rubbers kut zijn???) zoals je weet heb 2 linkerhanden en 2 linkervoeten......![]()
-
Waar in Noord, Overschie, waar er ongeveer een stuk of 4 zitten naast mekaar??. Het is daar echt een F**k zooi en ze hebben niks en zijn ook allemaal depri/sjachoOn 2001-06-14 23:53, che wrote:
Perfect, lijkt me leuk... Was al een paar sloperijen langs geweest in Noord maar daar stonden geen Turbo'tjes...
-
WHoehahahahahaaaaaaa:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Dit moet wel genoeg zijn om het te compenseren, niet?
-----------------

Dit moet wel genoeg zijn om het te compenseren, niet?
-----------------
Laatst gewijzigd door jnjansen_r5gtturbo op vr 15 jun 2001 13:08, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Ik kan ook wel wat in hun nek leggen, en dat is harder als staal:lol::lol:
Mzzl
Mzzl
hallo turbo freaks , tja hoelang ik die dumpvalve al heb ik heb het ff opgezocht bewaar namelijk alle rekeningen ik heb deze vanaf 01-03-2001 maybe i was lucky:lol::lol:
ach ja wat maakt het ook uit,mischien eens een vergissing geweest kan gebeuren ,groetjes marco
ach ja wat maakt het ook uit,mischien eens een vergissing geweest kan gebeuren ,groetjes marco
Is er niemand die mij het verschil tussen een gewone en een twin dumpvalve kan uitleggen ?? (zie vorige post)
Vandaag heb ik een dubbel zuiger dump-valve besteld bij laured in Vries. Ik hoop hem tegen het einde van de week te hebben. Deze man heeft een mooie grote winkel met werkplaats in vries (echt een aanrader om langs te gaan als je in de buurt bent). Hij staat ook op het internet. <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.laured.nl" TARGET="_blank">www.laured.nl</A><!-- BBCode End -->
Bij laured doen ze aardig wat in vw :-* maar voor renault kunnen ze ook wel veel krijgen.
Groet van catrinus
-----------------
Eat my dust
Bij laured doen ze aardig wat in vw :-* maar voor renault kunnen ze ook wel veel krijgen.
Groet van catrinus
-----------------
Eat my dust
Laatst gewijzigd door catrinus op zo 1 jul 2001 0:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat kost nou zoiets daar in Vries, en wat kunnen ze nog meer leveren want op hun site kon ik niet echt iets vinden.
Job, Dan moet je even naar hun zaak toe bellen of langs gaan en vragen of ze datgene wat je wil hebben kunnen leveren. Mijn dump-valve koste met alles er bij (dump-valve,t-stuk,aansluitset)
642.60,- incl b.t.w.
642.60,- incl b.t.w.
There will be plenty of time to rest when your dead
On 2001-06-13 22:10, turboman cat wrote:
Laatst reed ik in Vries zag ik daar een nieuwe automaterialen zaak. Ben ik later op een zaterdag terug gegaan om te kijken voor een Dump-Valve. Die man had ze niet liggen maar kon ze wel bestellen. Hij heeft mij later op de middag terug gebeld met de prijzen van de Dump-valves. Nu heb ik de prijzen vergeleken met Limpex sport, Improve-tuning en metlaured automaterialen in Vries. En er zit wel verschil in prijs. hieronder een vergelijking.
Limpex sport.
Standaard 225,-
Group A 305,-
Dubbel zuiger 392.50
Hoge druk 499.75
montage set 141.50
Improve-Tuning
Standaard 187.50
Stage 1 219,-
Group A 275,-
Zuiger 329,-
Aansluit set 289,-
Standaard 225,-
Group A 305,-
Dubbel zuiger 392,-
aansluit set 62.50
Groet van Catrinus
Laatst gewijzigd door Job-turbo op zo 1 jul 2001 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.