Ja, maar dat geldt alleen als je daar nog een bonnetje van hebt!Ben benieuwd wat ze voor me in petto hebben, eigenlijk heb ik nu dus 2300 replys.
Ik heb anders ook nog wel hele mooie ventieldopjes voor je. (sommige mensen kun je met alles blij maken ) lol
-
later!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
vw collega ? , heb ik en vw dan ? ik weet van niets mijn naam is (de) haas . oja die polo nou die telt voor mij niet mee als leuke auto hoor maar als vervoer . mijn 5 dat is mijn auto
On 2001-06-14 00:03, HAAS wrote:
vw collega ? , heb ik en vw dan ? ik weet van niets mijn naam is (de) haas . oja die polo nou die telt voor mij niet mee als leuke auto hoor maar als vervoer . mijn 5 dat is mijn auto

Beter Arie, je kan daar een rare sfeer mee krijgen, net als ze nu op Kadett en Golf site ook al hebben of hebben gehad.On 2001-06-14 00:04, turbo_arie wrote:
Klopt. Ik heb dat bericht maar weggehaald. Leek me wel leuk om ff te stangen. Maar ik vond dat bericht te provocerend. Ik heb natuurlijk geen zin om de zweer op de site te verpesten. Vandaar dus ....
Hier moet het "netjes" blijven.
Toch?
Was wel even lachen.
Inderdaad. Helemaal mee eens. Ik heb inderdaad ook een tijd lang zo'n discussie gevolgd op die kadet site.... Niet te geloven zeg.
Ik vond het wel leuk om te zien dat hier tenminste iedereen normaal bleef doen. Zegt wel wat over het forum dacht ik zo !!!!
Ik vond het wel leuk om te zien dat hier tenminste iedereen normaal bleef doen. Zegt wel wat over het forum dacht ik zo !!!!
Zo Chris........
Hoe weet jij eigenlijk hoe de sfeer is op de kadett en Golf-site?
Val je even door de mand, jongen....
Gr, Peter
Gr, Peter
Ongeveer 80 procent van de leden hier leest ze, maar jij als NEWBIEOn 2001-06-14 00:09, Peter wrote:
Zo Chris........
Gr, Peter

Lees de discussies over de R5 op kadettgsiclubholland.nl maar eens, wel de vorrige maand aanklikken.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hee hee hee jongens ik heb een VW die nooit kapot gaat hij veel beter dan die RENAULTS en roken doet ie al helemaal niet !!!!!
Wanneer je je bericht edit, kun je ook een hokje "delete" aankruizen.
En ja, ik ben ook wel eens na een aantal opmerkingen op deze site, ff op die kadet site wezen kijken. Ga nu niet meteen denken dat ik Opel fan ben. Zeker niet. Waarom niet ?
- wij hebben thuis een tijdje als auto een vectra gehad. Dat ding had toen wij hem kregen 4000 km gereden. Toch had hij speling in de bestuurdersstoel en in het stuur. Dat leek me nou niet echt de kwaliteit waar men altijd zo hoog van opgeeft.
- ik heb een keer een omega station 2.0 liter benzine terug naar een verhuurbedrijf moeten brengen. Na een tijd rijden ben ik gestopt en hebben Menno en ik onder de kap staan te kijken of het geen non-turbo diesel was. Dat ding was echt niet vooruit te branden.
Maar ja, elk merk heeft zijn voor en nadelen.
Er zullen vast ook zat mensen zijn die negatieve ervaringen hebben met Renault
-----------------
- Renault 19 16v and 11 turbo owner -
En ja, ik ben ook wel eens na een aantal opmerkingen op deze site, ff op die kadet site wezen kijken. Ga nu niet meteen denken dat ik Opel fan ben. Zeker niet. Waarom niet ?
- wij hebben thuis een tijdje als auto een vectra gehad. Dat ding had toen wij hem kregen 4000 km gereden. Toch had hij speling in de bestuurdersstoel en in het stuur. Dat leek me nou niet echt de kwaliteit waar men altijd zo hoog van opgeeft.
- ik heb een keer een omega station 2.0 liter benzine terug naar een verhuurbedrijf moeten brengen. Na een tijd rijden ben ik gestopt en hebben Menno en ik onder de kap staan te kijken of het geen non-turbo diesel was. Dat ding was echt niet vooruit te branden.
Maar ja, elk merk heeft zijn voor en nadelen.
Er zullen vast ook zat mensen zijn die negatieve ervaringen hebben met Renault
-----------------
- Renault 19 16v and 11 turbo owner -
Laatst gewijzigd door Arjen op do 14 jun 2001 0:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Zal nog wel een uurtie duren, Whoehahahahahaaahiiihihih:lol:
Helemaal mee eens, als je een keer met de bus gaat zeg je ook niet gelijk dat je een Denoudsten/Daf hebt,. oja die polo nou die telt voor mij niet mee als leuke auto hoor maar als vervoer . mijn 5 dat is mijn auto

rev it like a rental
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee oke maare die polo is wel echt van mij ,sorry voor deze waarheid ik schaam me .maarja wat doe je als je pa hem weg doet voor een prikkie omdat ze toch altijd met de andere VW rijden , naja prikkie 2 ribben uit me lijf ( bij de dealer waarschijnlijk 3 )