Het past allemaal precies. En wanneer ik de baskist eruit haal heb ik nog een normale kofferbak. Omdat de versterkers boven de tank zitten scheelt dat geen ruimte. Die ruimte boven de tank (ongeveer 7 cm) is toch maar verloren ruimte. Bij mijn 11 (ook met gas) was het een stuk problematischer en echt millimeterwerk.
-----------------
- Renault 19 16v and 11 turbo owner -
-----------------
- Renault 19 16v and 11 turbo owner -
Laatst gewijzigd door Arjen op wo 13 jun 2001 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
hmm ziet er goed uit man
maare niet een beetje jat gevoelig zo
heb namelijk evaring met autojatters mijn eerste wagen een jawel kadettje gt 16 i hebben ze gvd helemaal leeg gejat om 23:00 uur en dat terwijl ik gewoon thuis was voor 3000 pieks alles er uit ja daar ga je niet van lachen als je dat sóchtends ziet.
enjoy your music
maare niet een beetje jat gevoelig zo
heb namelijk evaring met autojatters mijn eerste wagen een jawel kadettje gt 16 i hebben ze gvd helemaal leeg gejat om 23:00 uur en dat terwijl ik gewoon thuis was voor 3000 pieks alles er uit ja daar ga je niet van lachen als je dat sóchtends ziet.
enjoy your music
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
-
Ziet er goed uit man..
Alles zit gewoon onder de normale hoedenplank. Je ziet alleen de 2 achterboxen zitten. Tevens is het hier bij ons nog zo rustig dat ik het eventueel wel aan zou durven om de auto 's nachts open te laten.
Wel zit er natuurlijk alarm enzo op.
Wel zit er natuurlijk alarm enzo op.