Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Die van mij mankeert (waarschijnlijk) nog meer denk ik.
Anonymous

Het is inderdaad altijd moeilijk, op een hele auto zit altijd wel wat. En ja het is het eerste wat je ziet ( de lak ) dus dat is bij veel auto's het visitekaartje.

ik weet van mijn auto ook wel een zakkertje te zitten, maar mijn karretje is een visitekaartje van m'n Vader dus die is eigenlijk zo netjes mogelijk ( 1x per week wassen )
che

Omdat de mijne parelmoerwit is, moet ik hem wel minimaal 1 keer per week wassen..... (is ook leuk...daar niet van..)

Maar van wassen wordt de lak toch niet slechter???
turbo5

mannen ik kan die kritiek goed hebben hoor!! ik ben namelijk zelf erg trots op mijn autoootje(dat was wel te zien denk ik) en ja ik durf tenminste wat extreeeems tedoen ( kw a verlagen en motorisch en kleurtje)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Er is niets afgekraakt, we begonnen er alleen over omdat je de nadruk er op gaf dat je je waarde veel te laag vond en dat die taxateur alleen naar het lakwerk gekeken had.

Dan is 16 rooitjes toch superveel.
Anonymous

Nou het was wel ongeveer het eerste wat je zij, maar ik vind het echt niet erg. Het motiveerd je om er weer wat aan te doen.

En nogmaals, aan elke auto is wel wat aan te merken.maar Chris wat valt er aan jouw auto op te merken, mijn Pa vond die van jouw wel het mooiste ( en dat zegt wat ) haha
turbo5

Tack wat is jou persoonlijke mening( ik wordt niet boos) als je naar de lak kijkt van mijn karretje!! ( jij als kenner zijnde) En natuurlijk met in je achterhoofd dat mijn auto 3,5 jaar geleden is gespoten !!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-06-13 21:06, che wrote:
Omdat de mijne parelmoerwit is, moet ik hem wel minimaal 1 keer per week wassen..... (is ook leuk...daar niet van..)

Maar van wassen wordt de lak toch niet slechter???
Kijk eens naar mijn kleur, ik ben met poetsen weleens op meerdere plekken door de lak heen gegaan, blank staal !! :-*

Te vaak wassen is ook niet goed, je auto blijt te nat -----> water aan de binnenkant-----> roest! GRR!
che

He Tack (ik mag toch Tack zeggen??:smile: )...hoe zet ik die sticker er eigenlijk op....duurt zeker lang of niet?
Laatst gewijzigd door che op wo 13 jun 2001 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
turbo5

Mannen ik ben niet BOOS hoor!! ik vind "kritiek" een goede stimulans!!
turbo5

O,ja ik was mijn auto al 3,5 jaar 2 keer in de week en poets hem 2 maal in de maand dus .... door de lak?????
Anonymous

Duurt niet lang hoor, maar een beetje moeilijk uit te leggen.

Goed ontvetten en hetwerk als alle andere stickers, maarja als je met je 5je komt help ik je fff natuurlijk

en ja Tackie is goed hoor, :smile:
Anonymous

Nee van wassen wordt je lak nooit slechter ( of met een zandspons natuurlijk :grin::grin:.

Van poetsen daarintegen wel,
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ja Jasper door de lak!!!!! :sad::sad::sad::sad::sad:

Bij de uitstekende delen. :sad:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Maarja voorheen, toen ik er elke dag mee ree, elke dag wielen schoonmaken, ook van binnen, 2 keer pe week wassen , twwe keer per week in de poets/was.....

En ik maar zeggen tegen iedereen dat het niet erg was! :sad:
turbo5

behoorlijk kut!! maar ja wat doe je eraan?? niet wassen??(dat doe je alleen met een FORD of slOPEL!)
turbo5

agh je ziet het nog niet op het plaatje hiernaast dus zo er zal het niet zijn!! :lol: :lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-06-13 21:21, turbo5 wrote:
agh je ziet het nog niet op het plaatje hiernaast dus zo er zal het niet zijn!! :lol: :lol:
Hij is nu overgespoten! :smile:
turbo5

dan weet ik weer waar het geld zit hoor!!! doe maar duur!
Anonymous

Gewoon goed in de was zetten, dat kan geen kwaat, dan gaat het schoonmaken ook veel makkelijker.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-06-13 21:24, turbo5 wrote:
dan weet ik weer waar het geld zit hoor!!! doe maar duur!
Lang voor gespaard.
Anonymous

Ok even over die lak Jasper,

je auto ziet er super uit, de lak ook, strak gespoten en een hele toffe kleur.Alleen jammer dat het "lijkt" ofdat hij bij het spuiten niet helemaal uit elkaar is geweest en dat er verschillende delen afgeplakt waren en dat was wat mij en Chris het eerste opvielen, we hadden toch het idee dat je wel een super pietje precies was, maar even goeie vrienden en je zou niet BOOS worden zij je. :grin:

( Wie niet snapt wat ik bedoel, lees fff de vorige bladzijde >-)
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

wat een gemuts hier zeg jullie weten toch allang dat de mijne het mooiste is :lol:
turbo5

ja dat weet ik tino, maar ik weet dat ik nooit in de buurt van jou kom!! dat is pas perfectie!! :lol:
Plaats reactie