MMh....Ook geen slecht idee.... gooi even mijn pizza in de oven terwijl ik erover nadenk.....On 2001-06-13 20:53, Tackinardie wrote:
kom anders die stickers ff ophalen, Papendrecht is 30 km van Rotterdam
Hehe...mag Chris dan niet langskomen???On 2001-06-13 20:56, Tackinardie wrote:
ik had het tegen Nils, maar dat snappiewel toch Chris?
Hey Jeoffrey..zie dat je er ook weer bent....
Zin om een ritje te maken?
Laatst gewijzigd door che op wo 13 jun 2001 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
He Tackinardie..
Hoeveel is het spuiten van skirts eigenlijk?
Wil misschien ze van zilver naar parelmoerwit......... heel misschien..
en als, dan moeten ze eraf toch?
Hoeveel is het spuiten van skirts eigenlijk?
Wil misschien ze van zilver naar parelmoerwit......... heel misschien..
en als, dan moeten ze eraf toch?
Laatst gewijzigd door che op wo 13 jun 2001 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
De skirts moeten er af ja, om het mooiste resultaat te hebben, prijzen weet ik niet,m'n auders zijn op vakantie dus fff geen klusjes, volgende week weer.
ja Chris mag ook komen
ja Chris mag ook komen
-
[quote]
On 2001-06-13 20:57, che wrote:
[quote]
On 2001-06-13 20:57, che wrote:
[quote]
Laatst gewijzigd door jnjansen_r5gtturbo op wo 13 jun 2001 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
On 2001-06-13 20:55, che wrote:Moet morgen werken Che.On 2001-06-13 20:53, Chris wrote:
Tis dat ik net pas weer thuis ben, ik ben binnen 15 min op de Coolsingel!
Ik zie je vrijdag!
Nou... Hup.....da's toch prima...is ie nog warm!!!! Ik woon om de hoek bij coolsingel....
Tackie, is toch die respect is everything sticker??
Als je hem in het wit hebt, kom ik er nu aan..... hehe..vrooeem... Moet je alleen even uitleggen waar ik moet zijn (eigenlijk gewoon een routebeschrijving..
A15, afslag papendrecht of???
Als je hem in het wit hebt, kom ik er nu aan..... hehe..vrooeem... Moet je alleen even uitleggen waar ik moet zijn (eigenlijk gewoon een routebeschrijving..
A15, afslag papendrecht of???
ok, beetje uitleg.
Can is iets van Controller Area Network. Is een soort netwerk in moderne auto's waarover alle computerachtige kastjes in een auto met elkaar kunnen lullen. Is bedoeld om die eindeloze hoeveelheid kabels te verminderen. (in plaats van elk apparaat z'n eigen draadjes een soort "netwerkkabeltje" dat overal langs gaat.
Can is iets van Controller Area Network. Is een soort netwerk in moderne auto's waarover alle computerachtige kastjes in een auto met elkaar kunnen lullen. Is bedoeld om die eindeloze hoeveelheid kabels te verminderen. (in plaats van elk apparaat z'n eigen draadjes een soort "netwerkkabeltje" dat overal langs gaat.
rev it like a rental
-
Gaat wel Menno, we moesten de canbus programmeren met Visual Basic en omdat ik een verkorte opleiding doet is ons schema een beetje anders en moeten wij VB nog krijgen, dus dat is niet echt handig.(gelukkig mensen hebben we in ons "team" mensen die gewoon de lange opleiding volgen, dus hebben zij alles in de goeie volgorde gehad):lol:
p.s. De uitlaat wordt gemaakt en kan hem hopelijk vrijdag ophalen, kost wel weer wat pietemanne, 75 ex BTW, dus dat haal ik ook van zijn vraag prijs of en dan stuur ik je zo snel mogelijk dat geld. en heb je nog de windingen geteld v/d veer?
p.s. De uitlaat wordt gemaakt en kan hem hopelijk vrijdag ophalen, kost wel weer wat pietemanne, 75 ex BTW, dus dat haal ik ook van zijn vraag prijs of en dan stuur ik je zo snel mogelijk dat geld. en heb je nog de windingen geteld v/d veer?
-
Ja jongens daar zijn jullie wel wat laat mee, ik heb morgen om 9:00!!! een presentatie, dus al het werk is al gedaan!!!(enniet door mij), hehehehe
Mail me anders meteen even je nummer, kan ik je bellen als ik het weer eens niet vindt.......
nwiegerinck@chello.nl
nwiegerinck@chello.nl
A15 Afslag Papendrecht (NIET Papendrecht-West, das de 1e)
Bovenaan de afslag bij Stoplichten Rechts.
Gelijk 1e afrit Rechts.
Onderaan afrit bij stoplichten Rechts
Doorijden en bij stoplichten weer rechts.
1e afslag links
Bij T-splitsing rechts.
Met de bocht mee, over de hobbel rechts
dit is de acaciahof, je moet op nummertje 25 zijn
mocht je het niet kunnen vinden :0629102644
Bovenaan de afslag bij Stoplichten Rechts.
Gelijk 1e afrit Rechts.
Onderaan afrit bij stoplichten Rechts
Doorijden en bij stoplichten weer rechts.
1e afslag links
Bij T-splitsing rechts.
Met de bocht mee, over de hobbel rechts
dit is de acaciahof, je moet op nummertje 25 zijn
mocht je het niet kunnen vinden :0629102644
aha, klinkt wel als een geinig projectje. Als je nog info nodig hebt, moet je ff roepen. (zal wel niet meer, als 't morgen al is).
Die prijs voor de uitlaat is uiteraard prima, al lang blij dat je 't fixt.
Die prijs voor de uitlaat is uiteraard prima, al lang blij dat je 't fixt.
rev it like a rental
kijk dan ff hierboven bij m'n post, daar staat een routeomschrijving en een telefoonnummer