Mannen als je nog een "speciale " auto zoekt er staat op internet(autotrader) een goud kleurige gt te koop ( taxatierapport Fl 12.500 hij staat nu te koop voor maar Fl 5750!!!! Als je een leuk opgeknapte auto zoekt??
Is die niet toevallig van iemand op deze site? Of kent iemand de vorige/hudige eigenaar?
Ik ben namelijk wel geinteresseerd in zo'n mooie GTT.
Dus als iemand wat meer erover weet? ik hoor het graag.
Ik ben namelijk wel geinteresseerd in zo'n mooie GTT.
Dus als iemand wat meer erover weet? ik hoor het graag.
Nee ik ken de vorige eigenaar niet. Misschien iemand anders? Hij ziet er op de foto netjes uit
. Maar misschien valt het in het echt wel tegen
. En kan iemand mij vertellen waarom als een auto getaxeerd is op 12.500 hij voor 5750 te koop staat. Is dat dan omdat hij er langer staat of zoiets? Lijkt mij dat ik er ook dat bedrag voor zou vragen als hij op dat bedrag getaxeerd was.

Roy, getaxeerd is volgens mij de waarde die je in verband met de verzekering uitgekeerd krijgt. een soort van vervangingswaarde dus. De vraagprijs is gewoon afhankelijk van de markt. En het taxatierapport kan misschien al drie jaar geleden zijn opgesteld, bijvoorbeeld net na restauratie.
Hij is niet van iemande van de site, Peter en Bas hebben namelijk geen luchthapper dacht ik.
Roy, Taxatiewaarde is inderdaad gaan verkoop waarde.
De prijs die ze hanteren is gewoon reeël voor een "nette" 88er denk ik.
Roy, Taxatiewaarde is inderdaad gaan verkoop waarde.
De prijs die ze hanteren is gewoon reeël voor een "nette" 88er denk ik.
Nee dat is niets vergeleken van wat er aan is gebeurd!! hij is volgens het taxatierapport ( geheel tot in delen gerestaureerd!!),dat is ook het enige goede wat er in staat de rest is , vind ikniet echt door een expert bekeken . de man wist niks van motortuning!!
ik heb de auto zelf tot op de carroserie gestript en deze naar een spuiter gebracht waar ik toen werkte! daar helemaal opgeknapt en strak gemaakt! alles heeft bij elkaar 10 weken geduurt. maar het was de moeite waard!!
Jasper, dit is niet lullig bedoeld hoor, en aan mijn 5 mankeert ook vanalle alles.
Qua lakwerk heeft ie wel wat kleine scjoonheids foutjes.
Da's echt zonde, motorisch is tie super.
Nogmaals de mijne mankeert ook het een en ander.
Qua lakwerk heeft ie wel wat kleine scjoonheids foutjes.
Da's echt zonde, motorisch is tie super.
Nogmaals de mijne mankeert ook het een en ander.
Laatst gewijzigd door Chris op wo 13 jun 2001 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
ja als ik eerlijk bent vond ik m ook niet super gespoten, het is natuurlijk maar welke prioriteiten die je stelt.
de kleur is daarintegen erg mooi.
de kleur is daarintegen erg mooi.
Ik zei toch dat ik het niet zo bedoelde jij begon erover dat je waarde zo laag was en dat die vent alleen naar de buitenkant keek.On 2001-06-13 20:53, turbo5 wrote:
Als we nauw eerst met z'n alle mijn auto afkraken wie pakken we dan??

Pak de mijne maar.....
Daarna die van mij graag, ik vind kritiek niet erg, wel leuk eigenlijk. Dan sta je weer met beide voetjes op de grond,
Nee jasper ik vind je 5 echt supergaaf, vooral motorisch dan, maar het was het eerste wat me opviel op SPEED 2001
Nee jasper ik vind je 5 echt supergaaf, vooral motorisch dan, maar het was het eerste wat me opviel op SPEED 2001
Het is en blijft handwerk, schoonheidsfoutjes hou je altijd.On 2001-06-13 20:51, turbo5 wrote:
je bedoelt de dorpel en het stukje onder mijn ruit ja schoonheids foutje!! moet nog steeds gebeuren !! ja ik ben lui als het om het uiterlijk van mijn auto gaat!!
Knap dat je zoveel zelf hebt gedaan.
Laatst gewijzigd door Chris op wo 13 jun 2001 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
ik vindt eigenlijk 16.000 pietermannen geen slecht bedrag,ja kijk ik ken de auto verder niet.
Maar al bieden ze het voor m'n auto, hij gaat echt nie weg hoor.
Maar al bieden ze het voor m'n auto, hij gaat echt nie weg hoor.

Ja Chris je bent wel bezig. haha het kritische oog van een freak,
Toen Chris het eerst bij mij kwam ook, He gave auto, aleen jammer van het interieur
, ja dat weet ik ook wel !
Maar ach, we werken er aan.
Toen Chris het eerst bij mij kwam ook, He gave auto, aleen jammer van het interieur

Wat bedoel je?On 2001-06-13 20:58, turbo5 wrote:
sorry dat ik je moet corrigeren maar dat van die klep en de bumper dat klopt niet !! en ja ik vind kritiek niet erg ggggrrrrr !!![]()
![]()
Stuur me even een mailtje met je nummer, leg ik het wel even uit.

Ja ik kan ook gaan liegen!On 2001-06-13 21:01, Tackinardie wrote:
Ja Chris je bent wel bezig. haha het kritische oog van een freak,
Toen Chris het eerst bij mij kwam ook, He gave auto, aleen jammer van het interieur, ja dat weet ik ook wel !

Die stoelen zijn echt op.
Verders is je auto in nieuw staat.
Was dat het eerste wat ik zei?
Echt nie!

Ben wel eerlijk!