Welke mensen willen er nog een videoband van de meeting van 6 mei in Nijmegen? Of met iets van de Maasvlakte of Bodegraven. Reageer dan hier ff dan kan ik die banden met Speed meenemen. Banden kosten 5-, gld.
mzzl
mzzl
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Doe mij er maar 1 van 6 mei en 1 van de maasvlakte 

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Roy ik heb je al een tape gegeven ik weet nog niet of ik naar speed 2001 ga. Ik bel mijn adres wel effe door aan chris. Zou je hem dan kunnen opsturen naar mij (ik betaal de postzegel wel
)

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hoi roy, hoe gaat ie ? doe mij ook maar een band ( dat word groot inkopen)van 6 mei en vul die maar op met eerdere avonturen van ons (liefst met die zilvere vijf van mij er op )als dat niet past zou je het dan op een andere band willen zetten , hoeft niet meteen
ik hoef het niet op speed al te hebben ,doe maar rustig aan . ik zie je zondag wel doei
ik hoef het niet op speed al te hebben ,doe maar rustig aan . ik zie je zondag wel doei
Ok ik heb nu:
Marco: 1 van 6 mei+ 1 van Maasvlakte
Patrick: 1 van 6 mei+ 1 van Maasvlakte
Bas: 1 van 6 mei+ 1 van Maasvlakte
Chris: 1 van 6 mei+ F.I.B.
Tino: 6 mei + Maasvlakte (band heb ik)
Martijn: 1 van 6 mei+ 1 van Maasvlakte
Mario: 1 van 6 mei+ 1 van Maasvlakte
Jochem: 1 van 6 mei+ enz. enz.
Ok dan zorg ik dat ik met Speed 2001 die banden bij me heb. mzzl
Marco: 1 van 6 mei+ 1 van Maasvlakte
Patrick: 1 van 6 mei+ 1 van Maasvlakte
Bas: 1 van 6 mei+ 1 van Maasvlakte
Chris: 1 van 6 mei+ F.I.B.
Tino: 6 mei + Maasvlakte (band heb ik)
Martijn: 1 van 6 mei+ 1 van Maasvlakte
Mario: 1 van 6 mei+ 1 van Maasvlakte
Jochem: 1 van 6 mei+ enz. enz.
Ok dan zorg ik dat ik met Speed 2001 die banden bij me heb. mzzl
Hoi Roy, hoe zit het met die videobanden,ik wilde er ook een van 6 mei en maasvlakte
Dat was mijn bedoeling eigenlijk, zal proberen om in Bodegraven te zijn. als jij die band(en) meeneemt
ja maar niet met de renault 5, maar met de twingo, is dat erg? 
De 5 moet ff aan geklust worden,
net m'n nieuwe koppeling en drukgroep opgehaalt,
Prijs is echt een lachertje FL. 245,- voor een nieuwe koppelingsplaat + drukgroep, whaahah

De 5 moet ff aan geklust worden,
net m'n nieuwe koppeling en drukgroep opgehaalt,
Prijs is echt een lachertje FL. 245,- voor een nieuwe koppelingsplaat + drukgroep, whaahah

Heb ik nog , welke kleur wil je hebben? stuur ff een mailtje met ja adres en de kleur naar <a href="mailto:wtack@chello.nl" target="_new">wtack@chello.nl</a> en het komt helemaal goed.
hahah, ja de Twingo is ook lachen ja, maar geef mij de 5 maar, ik heb met die Twingo altijd het gevoel dat ik om ga vallen 

Ja de Twingo Initiale , met http://www.Renault-Tuning.com sticker op de achterzijde, 

Mijn Pa wilde hem erop. Dus kon ik niet nee zeggen. ik probeer hem helemaal gek te maken met spoilers,verlagingsetjes enz maar hij hapt nog niet, hij is te buzy met z'n Dauphine.
Nu ff niet want ze zitten nu in Griekenland ( huis voor je alleen,

)
Nu ff niet want ze zitten nu in Griekenland ( huis voor je alleen,

Ik vind analoge klokken eigenlijk wel erg mooi, ik hoef geen digitale klokken.
Zou wel zo'n Terratrip rallyklokje erin willen hebben, staat wel stoer.
Zou wel zo'n Terratrip rallyklokje erin willen hebben, staat wel stoer.