-
Nou da's mooi om te horen. Ik moet wel vroeg op, maar wie zegt dat ik vroeg naar bed moet???!!
Ach nee, Chris wil niks missen........... en ik geef 'm gelijk.
Maandag?? Ik kan op zich wel op maandag maar ik laat het ook ff aan Ed_Pret en Ploegah over.
Laat ik voorop stellen dat ik het leuk vind als jullie erbij zijn, Chris en Maxxy!!
Maandag?? Ik kan op zich wel op maandag maar ik laat het ook ff aan Ed_Pret en Ploegah over.
Laat ik voorop stellen dat ik het leuk vind als jullie erbij zijn, Chris en Maxxy!!
Maandag is ook goed, voor chris wil ik het wel een daggie verzetten, maar ed_pret moet het ook goed vinden. Vrijdag kom ik trouwens niet naar bodegraven chris.
Tuurlijk ben je van harte welkom in onze mooie stad, en ik zal je het verschil haarfijn uitleggenOn 2001-06-13 00:35, che wrote:
Nou, hoewel ik dus niet in Den Haag mag komen, ben ik toch blij wel Scheveningen te mogen bezoeken.... (Ploegah, dinsdag hoor ik wel wat het verschil is..)![]()

HEY die chris hoe kan je nou vergeten dat je naar disney gaat!!!
Ik was vergeten dat ik gvd een feest van me werk dindsdag heb EN dat ik dan een jubileum moest vieren met me vriendin
Dus maandag komt mij nog beter uit!!!
topppie! das echt donnie!!
Ik was vergeten dat ik gvd een feest van me werk dindsdag heb EN dat ik dan een jubileum moest vieren met me vriendin

Dus maandag komt mij nog beter uit!!!
topppie! das echt donnie!!
ED, het is niet de eerste keer dat ik Euro-Disney vergeet, van Renault wordt ik ZO enthousiast dat ik alles om me heen vergeet.
Vorrige week voor die vergadering was ik het ook al vergeten, dat ik naar Parijs ga.
Maandag dan??
Vorrige week voor die vergadering was ik het ook al vergeten, dat ik naar Parijs ga.
Maandag dan??

He.....even voordat ik in mijn eentje in de vislucht sta te wachten op dinsdag....
het is verplaatst naar maandag?
If so. komt mij beter uit, hoef ik niet te werken...
Maar waar en hoelaat? (waar op de boulevard...ken D_H niet zo goed...)
If so. komt mij beter uit, hoef ik niet te werken...
Maar waar en hoelaat? (waar op de boulevard...ken D_H niet zo goed...)
Laatst gewijzigd door che op wo 13 jun 2001 16:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Ok jongens, duidelijk unaniem maandag.
Voor de goede orde, maandag 18 juni om ongeveer 20:00.
Waar in Scheveningen?
Boulevard ter hoogte van de visafslag, als je naar het strand van Scheveningen rijdt kom je langs een haventje (vislucht...).
Aan de linkerkant heb je de visafslag waarna je een heuveltje over moet om op de boulevard te komen.
Daar links of rechts van wilde ik afspreken.
Als Ed of Ploegah nog alternatieven hebben.........
Ben je d'r dan nog bij, Maxxy??
Voor de goede orde, maandag 18 juni om ongeveer 20:00.
Waar in Scheveningen?
Boulevard ter hoogte van de visafslag, als je naar het strand van Scheveningen rijdt kom je langs een haventje (vislucht...).
Aan de linkerkant heb je de visafslag waarna je een heuveltje over moet om op de boulevard te komen.
Daar links of rechts van wilde ik afspreken.
Als Ed of Ploegah nog alternatieven hebben.........
Ben je d'r dan nog bij, Maxxy??
owkeee
we staan dus op de BOULEVARD.
Dus wat goof vertelde over het heuveltje en dan rechts ervan(dus als je richting de pier rijdt)
maar inderdaad moet niet moeilijk te spotten zijn turbootjes
Ik heb net me bumpertje en deurtje gehaald ga dalijk me deurtje proberen erin te hangen.
we staan dus op de BOULEVARD.
Dus wat goof vertelde over het heuveltje en dan rechts ervan(dus als je richting de pier rijdt)
maar inderdaad moet niet moeilijk te spotten zijn turbootjes

Ik heb net me bumpertje en deurtje gehaald ga dalijk me deurtje proberen erin te hangen.
Ed, jij had toch een rode deur in je blauwe GT?
Dan was je zeker ook in Rucphen?
Op die plek heb ik al eens eerder met de Hagenezen een meetingkie gehouden!
Paul mail mij je nummer even, voor het geval dat.
Of Ed of Goof! Of allemaal!
Dan was je zeker ook in Rucphen?
Op die plek heb ik al eens eerder met de Hagenezen een meetingkie gehouden!
Paul mail mij je nummer even, voor het geval dat.
Of Ed of Goof! Of allemaal!
Ja ik heb flexibele werktijden. Woensdag en vrijdag sport (fitness) ik altijd tussen 13:00 en 14:30. Ik begin om 9:30 want ik hou van uitslapen, dus als ik niet lunch (doe ik dus achter de PC) mag ik om 7 uur weg.
Ze zijn hier niet zo streng, soms werk ik 50, 60 uur in de week omdat het nodig is en soms zit ik 20 uur per week on renault-tuning.com euh.... internet 

Weet niet waar ik het anders moet onder gooien, dit lijkt er het meest op....
Maar ik zit zo voor de computer, en kijk even naar buiten en vindt het eigenlijk heeerlijk weer om even te gaan rijden.....
Hhmm....denk dat ik zo maar Rotterdam even onveilig ga maken......
(mochten er mensen in d'omgeving R'dam zin hebben...mmhhhh.... let me know..)

Maar ik zit zo voor de computer, en kijk even naar buiten en vindt het eigenlijk heeerlijk weer om even te gaan rijden.....
Hhmm....denk dat ik zo maar Rotterdam even onveilig ga maken......
(mochten er mensen in d'omgeving R'dam zin hebben...mmhhhh.... let me know..)