Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Jaja, hier is tie dan, er is al wat over gediscuseerd, het verslag van vandaag.

Allereesrt vind ik het jammer dat velen van jullie er niets aan vonden.
Ik vond het wel leuk, maarja, als ik ergens meer dat twee sportieve Renaults zie dan kan mijn dag al niet meer stuk.

Wat ik alleen niet snap is het feit dat ik van meerdere mensen vandaag heb gehoord/gelezen : 6 mei was gaaf, vandaag was het niks.
Dit snap ik niet, er zijn een aantal RTC-gangers aanwezig en een hele hoop andere Renault minded mensen, waarom wordt zo'n dag als vandaag als "saai" beschouwd??
Genoeg hierover.

Ik had om 12:00 afgesproken bij de Mac Donalds in Bodegraven.
Zoals wel vaker bij mij voorkomt was ik er iets te laat, ongeveer 2 minuten dus iedereen was er al.
- Roy met zijn 5 GTT.
- Tijn met zijn 5 GTT.
- Arjan met zijn 19 16V.
- Ploegah met zijn Laguna.
- Joost.

Om ongeveer 12:30 vertrokken we richting Rucphen, waar we met Tino(met zijn nieuwe Coupé!!) en Pieter en Patrick en Marco hadden afgesproken, de afspraak die we telefonisch hadden gemaakt was : rij maar het terrein op en we zien jullie daar wel.

Het weer viel me alles mee en na ongeveer 80 kilometer arriveerden we in Rucphen waar het al aardig druk was, er waren ongeveer 20-25 GT Turbo's, veel Meganes, want de Megane Club was aanwezig, aardig wat Clio's 16vees, Williamsen en RS'en.
Alles stond aardig gesorteerd.
Verder waren van RTC aanwezig Maxxy, Jasper, Bas Pijl, Bas Hagen en Jeof.

Het werd zoals jullie weten gehouden bij een Radio grafich bestuurbare miniatuur autovereniging, waar ze lekker aan het rubberen waren op het circuit, daar in hun kantine kon je dus eten en drinken halen, wat overigens een appel en een ei koste.

Ik heb me in iedergeval prima vermaakt en heb een aantal dingen besproken met J.W. van Bezouw over CRS(activieteiten commissie).

Om een uurtje of drie had mijn vriendin het wel gezien en zijn we richting huis gereden.
Ik wilde wat foto's schieten met Roy bij de Reeuwijkse plassen, op een mooie lokatie waar we dus die foto's wilden gaan schieten kwamen we erachter dat Roy zijn koelslang gesprongen was en hebben we anderhalf uur op de ANWB gewacht, in de tussentijd heb ik wat leuke plaatjes kunnen schieten.

Al met al vond ik als enigste geloof ik wél een leuke dag en vind het jammer dat het jullie is tegengevallen, okay het was jammer dat er geen clubstand was, en dat er niemand van CRS was te vinden, ik vond dat echter niet zo belangrijk, het deed mij goed om een vrij groot aantal sportieve Renaults bij elkaar te zien.
Ik heb me in iedergeval prima vermaakt, en ik kan me voorstellen dat er veel mensen waren die niet gelijk de grootste verhalen aan ons vertellen, de meeste mensen zijn lid van CRS en komen op eigen houtje Alleen naar zo'n meeting en die durven weinig in te brengen in een groep "vreemde", dit was inderdaad anders op 6 mei in Nijmegen, maar dat kwam ook omdat we elkaar al een tijdje via het internet konden.

Ik ga ook zekers weer naar de volgende meeting van CRS en hoop ook op een snelle oprichting van de Renault Tuning Club!!

Groeten, Chris.
Laatst gewijzigd door Chris op zo 3 jun 2001 23:09, 6 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Die modelautootjes gaan trouwens echt ongeloofelijk hard!! :smile::smile:
Ik stond daar even te kijken en ze vliegen je gewoon voorbij!
Ik hoorde van Bas Hagen dat ze op het kleine rechte stuk 110 kilometer per uur konden halen!!
Dit was uiteraard wel weer een speciale klasse.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Niet te vergeten was er een zeer mooie Turbo 2!!
Laatst gewijzigd door Chris op ma 4 jun 2001 1:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Roy
Moderator

Ja ik vond die meeting wel geslaagd. Alleen een beetje slecht weer. En een hele mooie turbo2. Jammer dat hij met een koude motor zo aan het trappen ging. Maar zeker voor herhaling vatbaar. Videobanden nog bevallen trouwens? mzzl
marco

hallo mede turbo freaks,tja de crs meeting ,
op zich was de meeting geslaagd,vele turbo's
waaronder dus ook die turbo 2 ,oooo baby i love that car:lol::lol:het weer zat ook wel mee ,maar het enige wat me echt tegen viel was dat er niemand van de crs staff was althans niet veel dan 1 persoon of zo,en wat ook tegen viel was dat er geen stand was waar je wat spulletjes kon komen , ik dacht dat deze meeting van crs een van de betere moest zijn , tenminste dat zeiden veel mensen , en uit het club blad te lezen moest dat ook zo zijn ,op het gebied van organisatie vindt ik dit echt schit dit kun je toch niet maken ,als je zo een grote club hebt en je hebt een grasveld meeting en je staat er met een autotje om de club leden te woordt te staan of wat dan ook dan moet je je schamen ,dit kan echt veel beter , en met veel bedoel ik heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeel
beter,dus nu aan ons de beurt om dat te laten blijken , laat die renault tuning club nu maar heel snel van de grond komen
en van mijn part officieel, dat heb ik het liefste zodat we crs eens een poepie laten ruiken , want kom op mensen dit kunnen wij nog beter, kijk maar naar 6 mei , dat was gewoon toppie ,allemaal eensgezind en het was gewoon leuker, maar we moeten volgens mij echt snel aan de gang want zo kan het niet , het liep er gewoon leeg , iedereen ging weg de een naar de ander , en iedereen zei ook van dit is echt schit, laten wij nou met z'n alle een coole club maken en opstarten , dan weet ik zeker dat er niemand
weg loopt en naar huis gaat ,en dan weet ik ook zeker dat die er drie weken later nog met veel lof over licht te praten ,dus kom op en laten we nu eens duidelijke afspraken gaan maken , geef maar een gil ,mischien op de barbeque bij tino , of ietsje eerder zeg het maar ,trouwens roy die banden zijn toppie joh thx voor de moeite ,groetjes enne tot een volgende keer,trouwens op de terugweg hebben ik en pat nog gelachen met een volkswagen pasat td rode i hahahahaha
hij kwam mij links voorbij en pat zat op de linker baan en hij was aan het duwen joh niet meer normaal dus ik duik achter die pasat en begin hem te duwen pat ziet het en geeft gas pasat mee en ik erachter aan ,ik aan het duwen en duwen op die pasat en hij aan de kant ik met pat naar de 200 en pasat probeerde het bij te houden hahahahahahaha NOT,op het laatst hebben we hem er maar langs gelaten want hij deed toch goed zijn best:lol: we moesten wel ff op hem wachten want hij was wat achter gebleven hahahahahahaha, die zal wel gedacht hebben wat gaan die beestjes hard zeg:lol::lol::lol:
groetjes marco
Pieter
Contacteer:

Chris, ik ben het met je eens dat er zeer veel mooie auto's te bezichtigen waren. Dat was ook zeker een rede dat ik naar Rucphen kwam en wat dat betreft is de dag ook zeker geslaagd.

Het verschil met 6 mei of welke RTC-meeting dan ook is, dat je elkaar al kende via internet en waardoor het dus lijkt alsof je een heleboel bekenden ziet die je een tijd niet hebt gezien. Dit kan natuurlijk geen verwijt zijn naar de CRS met haar 800 leden. Maar het zegt wel iets over de sfeer tijdens zo'n meeting.

Ik vind als je verwacht naar een goed georganiseerde meeting te gaan en dan zoiets krijgt, dat het dan tegenvalt. Natuurlijk vond ik het leuk om al die mooie auto's (waaronder een aantal die ik nog nooit had gezien) te bekijken en mijn eigen auto te laten zien. Ook vond ik het leuk om jullie allemaal te zien natuurlijk.

Maar toch, RTC rules

ik zal ff een topic aanmaken met een voorstel voor een datum voor een nieuwe vergadering
jnjansen_r5gtturbo

Hoi allemaal,

ik vond die meeting opzich niet echt saai(was wel een beetje laat:lol:smile:, mooie lokatie nog wat andere activiteiten zoals, modelraces en een eetgelegenheid, maar een minpunt was toch wel de organisatie van de CRS, er hing een miserable vlaggetje en dat was alles, geen kraam zoals beloofd en dat is gewoon jammer!!!

EN DAT KAN BETER(HINT)!!

ROY, de videoband was kicke en volgens mij verloor die Corvette van mij:lol::lol:
Ik geef je binnenkort nog wel wat vidoebanden, mag je die van mij ook volgooien, hehehe
Roy
Moderator

On 2001-06-04 14:43, jnjansen_r5gtturbo wrote:
Hoi allemaal,

ik vond die meeting opzich niet echt saai(was wel een beetje laat:lol:smile:, mooie lokatie nog wat andere activiteiten zoals, modelraces en een eetgelegenheid, maar een minpunt was toch wel de organisatie van de CRS, er hing een miserable vlaggetje en dat was alles, geen kraam zoals beloofd en dat is gewoon jammer!!!

EN DAT KAN BETER(HINT)!!

ROY, de videoband was kicke en volgens mij verloor die Corvette van mij:lol::lol:
Ik geef je binnenkort nog wel wat vidoebanden, mag je die van mij ook volgooien, hehehe

Is goed, ik zet alles vol :lol:
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Roy die videoband is vet. zowiezo al heel erg tof om je eigen 5 eens een keertje te zien rijden dat gebeurt niet zo vaak.

De meeting was wel leuk maar dat komt omdat wij er allemaal waren en zodoende de sfeer perfect gemaakt werdt ook die gasten van de megane club waren relaxed door ons de info te verstreken die we nodig hebben om RTC een begrip te laten worden.

Ik vondt het achterlijk dat er geen bestuurslid te vinden was of dat de stand er niet stond. Volgens mijn als wij (de rtc) een afspraak maken om met de Megane club gezamelijk een meeting te organiseren dan hebbie waarschijnlijk het zelfde resultaat als gisteren.
Anonymous

Ik heb het ook echt naar m'n zin gehad, vond het een leuke meeting. Maar dat kwam door de aanwezigheid van RTC en niet door CRS. Ik klonk misschien wat negatief in andere topics maar ik heb echt een prima dag gehad !
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Rick, deze dus.
Rik Hamberg
Car: Clio IV R.S. (JS)

Heb ik al gelezen!! Bedankt in ieder geval...
Plaats reactie