Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Bart V

Hallo, ik ben bezig het inbouwen van CV in mijn renault 19, ik ben geen problemen tegengekomen behalve dat ik niet weet hoe het nou zit met de schakelaar die ervoor zorgt dat alle motoren vergrendelen of ontrgendelen als je de sleutel om draait van het slot in de deur van de portier links voor, is dat een servo motor met een intergrale schakelaar die het relais aanstuurt als de sleutel om word gedraaid van het slot in de deur of is het een aparte schakelaar??
Bart V

Laat maar, weet al hoe het zit
Rik Hamberg
Car: Clio IV R.S. (JS)

Hoe dan???????????

Ik heb ook een 19 maar geen 16V. Ik wil dan wel graag weten hoe het zit!!
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Bart V

In de linker voorportier (en soms ook in de rechter)Zit een servo motor aan het slot vast met een schakelaar erin, aan de motor zit een palletje wat in een sleufje valt in je slotmechanisme, zodra je je sleutel omdraait van je slot word het palletje bewogen en schakelt de schakelaar een stuurspanning naar het tijdrelais, die vervolgens alle servo motoren aan stuurt, eigenlijk heel simel dus.
Tuner
Contacteer:

Dus aan die motor moet ik dus mijn kastje voor de "aftermarket" centr verg. aan sluiten?
jacques

Ik heb hem gewoon aangesloten op de draden van de schakelaar in de buurt van het klokje waarmee je alle deuren opent en sluit. De module CV module heb ik geplaatst in het middenconsole (waar ook de versn.pook in zit).
schema, hoe het werkt [img]http://i173.photobucket.com/albums/w77/ ... ning-1.gif[/img]
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
Tuner
Contacteer:

Ja dat had ik ook in gedachten

Ik dacht dat de dubbele kabels wat erin gaan (in de stekker) voor open en dicht is en dat de middelste positief was of heb ik dat verkeerd.

Bij mij werkte het niet. Maar zal er nog ff beter naar kijken
Plaats reactie