Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
jeffrey
Contacteer:

ik ben op zoek naar een iemand of bedrijf die uitlaten maakt voor speciale wensen...
links en recht een dubbelle...
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

hoi , e.p.s uit hoogezand maakt wat jij wil hebben .natuurlijk hangt daar een prijskaartje aan .maarja als je wat wil .
en misschien kan "boost" hier op deze site een deel maken van voor naar achter behalve dan de achterdempers (links,rechts) .ik vraag het wel ff of hij leest het zelf
Anonymous

he haas nog ff en ik ken een bedrijfie opstarten!jou 5 chris z'n 5 er staat nog een daf op mij tewachten en nu zijn er al weer twee op deze site die wel intresse hebben!
Anonymous

Ja dan moet je naar EPS gaan!!!
Kijk maar naar mijn foto dat is mijn uitlaat en die komt ook van EPS.
Het geluid is super vraag maar aan de anderen. Je kunt er bijna alles laten maken wat je maar kunt bedenken, die van mij is naar wens gemaakt maar ze hebben ook kant en klare uitlaten. Alles is van RVS en gaat dus langer mee dan je auto.
Kijk maar op http://WWW.UITLATEN.COM

Suc6...:wink:
jeffrey
Contacteer:

hoeveel kostte het dan????
Anonymous

Dat licht aan je zelf wat het kost.
Ga ervan uit dat je ongeveer 1000 piek kwijt bent.
Dat lijkt veel maar het gaat dan ook nooit meer kapot en roest ook niet.
Die van mij was als ik me niet vergis 1295 piekjes, en heb er nog altijd lol aan.

Mzzl...:wink:
jeffrey
Contacteer:

wat heb je precies laten doen, en hoelang ben je je wagen kwijt.
Kijk ik werk zelf als automonteur bij een renault garage dus er onder lassen moet geen probleem zij.
Zouden ze ook, als ik de maten door geef en hoe ik hem wil hebben hem kunnen maken en dat ik hem er zelf opzet.
Het is anders echt een aardig eindje rijden naar Hoogezand....
Anonymous

Ze hebben ook wel kant en klare uitlaten.
Je bent je auto niet kwijt maar je kunt er op wachten en zien hoe ze alles maken.(als je hem naar wens laat maken)

Als je iets op maat wil laten maken moet je er toch heen gaan want als je bijv. een verkeerde maat door geeft dan heb je een groot probleem namelijk.

Het is echt de moeite waard om er een dag voor uit te trekken. Ik ben er toen met een vriend heen gegaan en hebben een erg leuke dag gehad. En ik moest ook wel een eindje rijden hoor, daar is de auto toch ook voor of nie??

Mzzzl...:wink:
jeffrey
Contacteer:

dat is wel waar natuurlijk...
ik onthoud het in iedergeval
bedankt
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Nou ik heb net mijn euvel verholpen met een klappend uitlaat op mijn subframe. ben mijn halve duim kwijt geraakt met het sleutelen
:smile: maar dat boeit niet het is opgelost.

Jeffrey ben jij dezelfde die op mijn website staat???
Anonymous

Zo Tino, dat werd ook wel tijd heh :smile: :smile:
Anonymous

On 2001-05-19 01:29, ArjanR19 wrote:
Ja dan moet je naar EPS gaan!!!
Kijk maar naar mijn foto dat is mijn uitlaat en die komt ook van EPS.
Het geluid is super vraag maar aan de anderen. Je kunt er bijna alles laten maken wat je maar kunt bedenken, die van mij is naar wens gemaakt
Je moet zekere naar EPS gaan die gasten maken mooi spul, zoals onder Arjan's wagen.

Ik ken ook iemand met een swift die er is geweest en die gasten waren echt heel relaxt Hij had het idee dat ze het ook echt tof vonden om z'n auto te doen, geen onverschillige figuren.
bruno @af
Contacteer:

hey mensen allemaal...

Wij maken uitlaten op maat, of naar speciale wensen enzovoort ...

Alles is 100% inox en luistert naar de naam PROINOX .(een Belgische firma die zijn produkten met de hand maakt, kwaliteit dus)

Op alles is 5 jaar full-garantie .

Geluid kan naar wens gekozen worden !

Jeffrey, laat even weten wat je wil, en ik maak een bestekje voor jou !

Groeten,

Bruno
Laatst gewijzigd door bruno @af op di 12 jun 2001 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Arjen

Ik heb zelf ook een EPS uitlaat laten maken voor onder mijn 11. Perfect !!!!!!!!!! En de prijs viel ook nog wel mee. Voor mijn 19 heb ik bij hun een Magnex uitlaat gekocht. Deze is volgens hun net zo goed als eentje die door hun gemaakt is. Scheelt alleen iets in prijs. En het gaat tenminste een tijd mee.
Het zijn zeker liefhebbers, al heb ik de indruk dat "amerikanen" hun grootste liefhebberij zijn. Hiermee bedoel ik uitlaten en motoren voor van die grote hoerensloepen.
Anonymous

hey bruno hoe hoog liggen die bedrageb bij jouw toch niet net zo hoog als bij eps
zoek namelijk een leuke uitlaat voor clio98 nieuw model
bruno @af
Contacteer:

hey

richtprijs uitlaatsysteem inox :
achterste pot + rond 105mm sierstuk : ongeveer 650 gulden incl. montage

volledige lijn vanaf (of van voor) katalysator + rond 105mm sierstuk :
ongeveer 1100 gulden incl. montage

geluid moduleerbaar naar eigen wens ...
5 jaar garantie / inox type 304

Met vriendelijke groeten,

Bruno