Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

mijn voorruit licht eruit nou moet ik kiezen wat zal ik nemen of weet hier iemand wat de voor en nadelen zijn ??? kosten liggen hetzelfde
Anonymous

wat bedoel je precies met een groene ruit ? als je zo'n groene balk bedoelt die de zon filtert aan de bovenkant kan ik je dat aanbevelen, daar rijd ik zelf al een tijdje mee rond. Warmtewerend glas, 't klinkt mooi maar wat het precies doet ??
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Sorry, maar die kostne zijn niet hetzelfde.

Kale ruit kost fl 125 bij carglass
Ruit met groene band kost fl 240 meen ik (over de 200 in elk geval).....
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Anonymous

Nadeel van een warmtewerend ruit is dat radardetectors die je er achter plakt, niet werken, omdat er metaal in die ruiten zit.
(ik weet niet of dit voor alle warmtewerende ruiten geld, maar wel voor de meeste)
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 11 jun 2001 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

je kan ook stickers kopen als groene band.

Dat zal wel niet zo mooi eruitzien maar het werkt net zo goed (?)
Anonymous

wat ik bedoel is eigenlijk ik heb de keuze tussen een standaard groene ruit en een warmtewerenderuit dat is zo,n ruit waar je vanaf de buitenkant zo spiegelig op kijkt en hij is gewoon helder min vraag is nu ruit er iemand met zo,n warmtewerenderuit rond en wat zijn de voordelen de rest van mijn ruiten zijn groen (moeilijk dus) radardetector heb een stinger dus daar gaat het niet aan op bij carglass zeiden ze in ieder geval dat die twee ruiten op de zelfde prijs liggen het is dus geen balk
bvd exxxxx
jnjansen_r5gtturbo

Volgens mij begrijpen jullie hem niet helemaal, hij bedoeld met groene ruit de kleur van het glas, dus zijn vraag is wat het beste is/staat en groen gekleurde ruit of een wamtewerende/donkerder, ik zou zelf voor optie twee gaan de warmtewerende ruit, alleen moet je, net wat Blasto zegt geen radardetector achter je ruit plakken, want dan doet deze het aanzienlijk minder.
Anonymous

je zit zo,n beetje goed jnjanssen maar is zo,n wwr donkerder dan ze zeiden wel gewoon helder
Anonymous

het blijft moeilijk
Anonymous

On 2001-06-11 18:45, jnjansen_r5gtturbo wrote:
Volgens mij begrijpen jullie hem niet helemaal, hij bedoeld met groene ruit de kleur van het glas, dus zijn vraag is wat het beste is/staat en groen gekleurde ruit of een wamtewerende/donkerder
Ach zo...

Experience > Misschien moet je het gebruik van punten en hoofdletters overwegen... :lol::lol:
Plaats reactie