Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Hoi.
Gisteren zijn cyco en ik begonnen met het inbouwen van een gewone radardetector in Cyco's 5.
Het is nog lang niet af, maar ik zal ff in het kort vertellen wat er nodig is.
Als er behoefte aan is, wil ik het hele verhaal ook wel posten.

We hebben op de sloop een extra dakconsole gehaald, want daar komen de ledjes in.
bij de electronica zaak een stel ledjes (deze detector heeft er 6), een printplaatje en een aan/uit switch gehaald.
Een laagspanningssoldeerbout geregeld, en een een printerkabel van 4 meter voor de verbindingen.

We gaan de ledjes en het geluid op de printplaat zetten, en die komt weer in de console, waar we gaatjes in hebben geboord.
De printerkabel doorvoeren naar de bumper, en daar de detector in plaatsen.
Laatst gewijzigd door Anonymous op za 9 jun 2001 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Pieter
Contacteer:

Ik heb er ook aaan zitten denken, maar het lijkt mij nogal lastig om dit goed over te bouwen. Beschrijving + evt. foto's zou tof zijn
Marius

Dat moet gaan lukken. Jullie hadden een quintezz gekocht toch?
Als het geslaagd is ga ik hetzelfde doen denk ik.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Jongens

Graag een beschrijving !!
Misschien dat jullie er een article van kunnen maken?
Kunnen we een nieuw gedeelte op de site maken.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Anonymous

We zullen zeker een goede omschrijving van de werkzaakheden proberen te maken en wat foto's schieten. Hoe we die gaan schieten moeten we nog ff uitzoeken maar dat komt ookwel goed. Morgen zullen we de console binnenin de auto af proberen te maken zodat we de kabel op de detector kunnen solderen en die vervolgens naar binnen brengen.

mzzls,
Jeroen
Plaats reactie