Hey Jongens,
Dit wilde ik effe kwijt over dit Forum. Ik vindt dit echt het beste forum van heel internet zowat. Ik post ook nog wel eens wat bij gathering.tweakers.net en daar wordt je dus echt sch**t ziek van die moderators en zo. Als hun het topic niet aanstaat, hup slotje erop. Regels wat allemaal niet mag, hadden beter kunnen neerzetten wat wel mag. Daarom wilde ik effe kwijt dat ik dit het beste forum op internet vindt. Wanneer het eens niet over Renault gaat, wordt je toch in iedere mogelijkheid geholpen door iedereen, en dat vindt ik wel tof. Ook de mods hier zijn echt relaxed.
In het kort.
Petje af voor de jongens hier
Misschien vinden jullie dit een beetje een gezwam, maar wilde het toch effe kwijt.
groetjes
Dit wilde ik effe kwijt over dit Forum. Ik vindt dit echt het beste forum van heel internet zowat. Ik post ook nog wel eens wat bij gathering.tweakers.net en daar wordt je dus echt sch**t ziek van die moderators en zo. Als hun het topic niet aanstaat, hup slotje erop. Regels wat allemaal niet mag, hadden beter kunnen neerzetten wat wel mag. Daarom wilde ik effe kwijt dat ik dit het beste forum op internet vindt. Wanneer het eens niet over Renault gaat, wordt je toch in iedere mogelijkheid geholpen door iedereen, en dat vindt ik wel tof. Ook de mods hier zijn echt relaxed.
In het kort.
Petje af voor de jongens hier
Misschien vinden jullie dit een beetje een gezwam, maar wilde het toch effe kwijt.
groetjes
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ha Mclain
Als moderator vind ik het natuurlijk geen gezwam
Ben allang blij met het compliment. Eigenlijk gaat de relaxte sfeer vanzelf, we zijn als Renault-rijders gewoon sociaal 
Bedankt voor het compliment!
-----------------
Of een computer kan denken is net zo irrelevant als of een onderzeeer kan zwemmen...
<a href="http://www.renault-tuning.com/renault5/ ... idx.php</a>.
Als moderator vind ik het natuurlijk geen gezwam

Bedankt voor het compliment!
-----------------
Of een computer kan denken is net zo irrelevant als of een onderzeeer kan zwemmen...
<a href="http://www.renault-tuning.com/renault5/ ... idx.php</a>.
Laatst gewijzigd door Bas op zo 10 jun 2001 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
~Respect is everything~
-
- Über-Spammer
- Contacteer:

-
helemaal
mee eens!!

mee eens!!

-
- Contacteer:
Helemaal mee eens, mijn complimenten 
Keek wel gauw eens bij gtturbo.org, maar hier is VEEL meer info te vinden.

Keek wel gauw eens bij gtturbo.org, maar hier is VEEL meer info te vinden.
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Ik ben het hier roerend mee eens, we zijn allemaal blije rijders.
yep
Ik ben redelijk nieuw in het GT Turbo wereldje (heb nu ongeveer 5 maanden mijn GT Turbo). En wat mij zo opvalt is hoe aardig alle rijders onderling zijn (GT Turbo rijders dan..)
Gister had ik het weer,
Ik reed door Rotterdam en zag in de verte al een GT Turbo staan. Dan gaat het hartje al sneller kloppen, en gister was het weer raak.
Toen ik langsreed, even zwaaien en ik parkeerde hem 20 meter verder, hij reed zijn GT'tje meteen door tot waar ik hem geparkeerd had, en we hebben samen een half uur staan lullen. Nummers uitwisselen enz.
Maar het valt me op dat iedereen zo aardig is..
Ook hier op de site.... en dat vind ik echt cool...
Ken geen andere rijders die zo aardig zijn als GT Turbo rijders...(klinkt zo.... maar je begrijpt wat ik bedoel.....)
Dat wilde ik even kwijt!
(zag dit net, dus heb het maar even verplaatst....)
Gister had ik het weer,
Ik reed door Rotterdam en zag in de verte al een GT Turbo staan. Dan gaat het hartje al sneller kloppen, en gister was het weer raak.
Toen ik langsreed, even zwaaien en ik parkeerde hem 20 meter verder, hij reed zijn GT'tje meteen door tot waar ik hem geparkeerd had, en we hebben samen een half uur staan lullen. Nummers uitwisselen enz.
Maar het valt me op dat iedereen zo aardig is..
Ook hier op de site.... en dat vind ik echt cool...
Ken geen andere rijders die zo aardig zijn als GT Turbo rijders...(klinkt zo.... maar je begrijpt wat ik bedoel.....)
Dat wilde ik even kwijt!
(zag dit net, dus heb het maar even verplaatst....)
Ik deel die ervaring. Frans van Improve Tuning wist ook te melden dat hij met de GTT rijders uitsluitend positieve ervaringen heeft. Wanneer een GTI rijder via mail om info vraagt dan heeft het bijna geen zin om daar op in te gaan. Ze verwachten 1000 pk extra door een ander luchtfiltertje. De GTT rijders daarentegen zijn heel realistisch en ook een stuk fatsoenlijker.
Heb nog nooit 2 golfjes langs te kant van de weg zien gaan om even met elkaar te lullen. Daar heb je eerder dat ze stoer gaan doen wie de coolste heeft.....
Misschien ookwel logisch, als je als golfje voor iedereen gaat stoppen doe je er 4 uur over om je boodschappen te gaan doen..
Misschien ookwel logisch, als je als golfje voor iedereen gaat stoppen doe je er 4 uur over om je boodschappen te gaan doen..
Frans van improve is zelf in zijn mail ook erg correct en fatsoenlijk, daar kun je goede zaken mee doen.
En volgens mij hebben GTT rijders een wat volwassenere instelling, en hoeven ze zichzelf niet te bewijzen zoals al die GTI-mannetjes..
Competitie is altijd gezond, maar gezelligheid en behulpzaamheid is nog veel belangrijker...
En dat wou ik ff kwijt

En volgens mij hebben GTT rijders een wat volwassenere instelling, en hoeven ze zichzelf niet te bewijzen zoals al die GTI-mannetjes..
Competitie is altijd gezond, maar gezelligheid en behulpzaamheid is nog veel belangrijker...
En dat wou ik ff kwijt

De manier hoe GTT rijders met elkaar omgaan is gewoon echt uniek.
ik denk dat dat het wel helemaal omvat
ik denk dat dat het wel helemaal omvat
ik wil jullie ook allemaal bedanken. Ik heb nog geen van jullie irl gezien(behalve jetab) maar ik voel me als zoon van mr renault en jullie zijn mijn broers en zussen 
Ik wil ook mijn moeder en me vader bedanken dat ze me geld leende om mijn vorige auto's in motorische topstaat te brengen zodat ik ze kon crashen tot ik me ware liefde had gevonden.
Ik wil Freddie Heineken bedanken dat hij het wondere bier in het o zo mooie groen verpakte.
Ik wil alle moeders op de aarde bedanken voor hun dochters

tis toch wat he, we rijden zulke stoere en snelle bakkies en toch zijn we allen sentimentele wezentjes op deze kale aardbol.
Avé!!

Ik wil ook mijn moeder en me vader bedanken dat ze me geld leende om mijn vorige auto's in motorische topstaat te brengen zodat ik ze kon crashen tot ik me ware liefde had gevonden.
Ik wil Freddie Heineken bedanken dat hij het wondere bier in het o zo mooie groen verpakte.
Ik wil alle moeders op de aarde bedanken voor hun dochters

tis toch wat he, we rijden zulke stoere en snelle bakkies en toch zijn we allen sentimentele wezentjes op deze kale aardbol.
Avé!!
- Bas
- Bestuurslid
WhaaaahaahaOn 2001-06-11 21:49, ed_pret wrote:
Ik wil alle moeders op de aarde bedanken voor hun dochters![]()

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
- Bas
- Bestuurslid

Dus

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik word misselijk !!!!!!!!
Nu de velgen er eindelijk onder zitten, wou ik nog even Menno bedanken voor het zomaar weggeven van de velgen zonder eerst een cent gezien te hebben,
Maxxy voor zijn diensten als DHL coureur, en
Jeoffrey voor DHL coureur en monteur,
Jongens bedankt!
Dat wilde ik even kwijt!
Maxxy voor zijn diensten als DHL coureur, en
Jeoffrey voor DHL coureur en monteur,
Jongens bedankt!
Dat wilde ik even kwijt!
-
Graag gedaan hoor!!! had bijna nog je schroefdraad bij de eerste bout al gemold, ging maar net goed, pfffffff:lol: