Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Michel S.
Contacteer:

Geacte heren en dames,

Voor jullie ligt het "Renault 5 GT Turbo Coupe uitvoering 1989"klaar op de volgende site:
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://gtturbo.snkweb.com" TARGET="_blank">gtturbo.snkweb.com</A><!-- BBCode End -->

Veel plezier ermee en ik hoop voor volgende week de rest online te hebben en de cd klaar te hebben. Dan kan ik die opsturen naar de mensen die niet 5 uur willen downloaden voor wat plaatjes.
Voor diegene wat het interessant vindt, het boek is 40 pagina's en de internet versie is 9,6 MB

Groetjes

En een dankjewel aan SnK voor de plaats en voor het maken van de layout en script.
Laatst gewijzigd door Michel S. op za 9 jun 2001 0:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Voordat ik zes jaar voor niks aan het downloaden ben; Wat heb je precies op die site gezet?

Gr. Peter
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

hoi best werkie zeker ? maar kan je hem alleen downloaden ? of kan je het daar ook terplekke lezen ? (dat lukte mij ff niet )maar ik ben niet echt handig met pc's
Anonymous

Ah, sorry, ik zie het al.....
Cupreglementen

Gr, Peter
Michel S.
Contacteer:

Er staat op hoe je je 5 om kan toveren naar een coupe versie. Er staan veel tips en trucs in die niet alleen in de race-wereld handig zijn maar ook bij onze zeer snelle road-versies. Ook staat er een hoop gedetalieerde informatie op van de motor enzo. Je kunt het pagina voor pagina downloaden dus na 300K krijg je al een ideetje.

Groetjes
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

hoe lang duurt dat downloaden ongeveer ? ik heb geen snelle computer
Michel S.
Contacteer:

On 2001-06-09 00:31, HAAS wrote:
hoi best werkie zeker ? maar kan je hem alleen downloaden ? of kan je het daar ook terplekke lezen ? (dat lukte mij ff niet )maar ik ben niet echt handig met pc's
Wanneer je geen extra software hebt geinstalleerd, kun je hem niet meteen lezen ter plekke. Je kunt wel zeggen dat je hem opent en dan download hij hem en opent hem lokaal. Maar je kunt hem dan beter downloaden en dan van daaruit starten.

groetjes
Michel S.
Contacteer:

snelheid van downloaden ligt aan je internet verbinding. Wanneer je met een analoog modem hebt duurt het ongeveer een minuut per pagina(ongeveer dan). Met ISDN moet het lukken binne 45 sec. En met kabel modem/ASDl of sneller moet het met 20 sec per pagina echt af zijn.

groetjes
Job-turbo
Contacteer:

Heb net alles effe geload maar volgens mij zitten er wel een paar dubbele pagina tussen zoals 26 en 27 zijn hetzelfde maar verder is het toppie! :lol:
Anonymous

On 2001-06-09 00:29, Peter wrote:
Voordat ik zes jaar voor niks aan het downloaden ben; Wat heb je precies op die site gezet?

Gr. Peter
Is het zo triest met je internet connection
zes jaar voor 9,mb :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Anonymous

On 2001-06-09 00:39, HAAS wrote:
hoe lang duurt dat downloaden ongeveer ? ik heb geen snelle computer
Haas de snelheid van je pc heeft niets te maken met je download snelheid wel de snelheid van je modem of kabelmodem en zeker heeft het ook te maken met je internet profider ,ik zit bij casema (dat is langzamer dan een 33k6 modem :smile:
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Maxxy,

Had jij nog belang bij clio16v wielen?
Daar stond er ook eentje mee op Speed geloof ik. Sloper in debuurt heeft een setje.

Mzzl

Bas
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Michel S.
Contacteer:

Hey Jongens,

De dubbele pagina's waren te wijten aan een kleine foutje in de database. Pagina 26 en 27 is opgelost en pagina 15 en 16 is opgelost. Somminge hebben het misschien gezien dat pagina 12 er niet bijzit. Deze heb ik zelf ook niet, dus daar gaan we nog eens naar op zoek.

Verder wil ik mijn excuses aanbieden aan diegene die voor niks plaats hebben gezocht voor de files, aangezien ik nu een server heb gevonden.

groetjes
Marius

Cool man ik heb alles al gedownload en ga het nu lekker op cd fikken !!

Superbedankt !!!
Michel S.
Contacteer:

Ging het een beetje vlot, dat downloaden dan???

MzzL
Menno

Ik haalde zo'n 30k/sec, nix mis mee lijkt me
rev it like a rental
Marius

Zit ook zo rond de 30k
Anonymous

270 kb/s met chello Zaterdag om 15:00, zoeeffffff :smile:
Michel S.
Contacteer:

Werkplaats handboek ben ik nu in aan het scannen.

als ik het af heb zet ik het uiteraard weer op Internet

groetjes
jnjansen_r5gtturbo

Goed zo!!! Heb net het Cupboek gd/l en ga het zodalijk ff bekijken.
marco

hoi michel cool joh dat je het boek online hebt gezet , ik heb het net gedownload met cabel natuurlijk over de 80 kb per sec alles is perfeckt alleen pagina 13 doet het niet
kan het bestand niet lezen of zoiets ,maar voor de rest massive cool man , groetjes marco
snelheidsgek

ik heb een probleem als ik de bladzijdes download en ze wil bekijken zijn ze helemaal zwart en kan je heel heel vaag de teks zien weet iemand hoe ik dit kan oplossen
ik hoor het wel mazzel
trouwens supertof om dit op internet te zetten
jetab
Contacteer:

<font color=blue>Da's een goed idee, dit op internet te plaatsen! Ik heb alleen problemen met pagina 13....
Tijn
Contacteer:

Aargh.. ik wist dat ik dit eerder helemaal had moeten downloaden... nu is die site helemaal stuk....

Heeft iemand hem in zijn geheel die hem voor mij op een cd-tje wil branden ofzo? alle kosten worden natuurlijk vergoed enzo...
Michel S.
Contacteer:

Geen nood. Mijn vriendin heeft gisteren de kernel van haar server proberen te upgraden en is mis gegaan bij het compilen. De server doet het inmiddels alweer en zal zeer snel weer online zijn. Dus heb nog een klein beetje geduld.

groetjes
Anonymous

he,ik krijg deze melding als ik op de link click: Warning: Access denied for user: 'snk@localhost' (Using password: YES) in /var/www/html/gtturbo/index.php on line 2
Unable to select database.

wat moet ik doen??
Tijn
Contacteer:

On 2001-07-11 01:04, Mclain wrote:
Geen nood. Mijn vriendin heeft gisteren de kernel van haar server proberen te upgraden en is mis gegaan bij het compilen. De server doet het inmiddels alweer en zal zeer snel weer online zijn. Dus heb nog een klein beetje geduld.

groetjes
Gelukkig... ik was nu eindelijk zo ver om die modificaties uit te gaan voeren....
Michel S.
Contacteer:

Het duurt denk ik nog wel effe voordat het boek online is via de website, dus heb ik effe de files op de server bij mij gezet en een FTP server ervan gemaakt.

Hier zijn de gegevens
IP: 212.120.120.12
Login: RTC
Pass: respect
poort: 21

voor degene die niet zo thuis zijn in computers hebben we een directe toegang.
ftp://RTC:respect@212.120.120.12

groetjes

Dat wat online stond, staat in de directory coupe boek.

mzzl
Laatst gewijzigd door Michel S. op wo 11 jul 2001 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Tijn
Contacteer:

Super, ik ga het NU gelijk downen...
Goof

Top!!

Heb het vrij vlot van je FTP server gedownload.
Weer een berg informatie!! Thanx

Moest alleen wel ff een viewer downloaden om TIFF plaatjes vanaf schijf te openen.
Laatst gewijzigd door Goof op do 12 jul 2001 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Michel S.
Contacteer:

De Server is geknepen op 6 KB/s. En de maximale users is iets van 8. Ik kan de upload vehogen tot maximaal 16 KB/s maar dan kan ik amper nog iets downen. Dus 6K is een mooie middenweg. Ik ben nog steeds bezig met dat werkplaats handboek, schiet niet echt op.
Ben veel te druk bezig met mijn kar. En ik heb iets gevonden wat ik wil hebben, NOS. Oftwel Nitrious Oxigen System. Lijkt me echt vet, en daar heb ik wel $700 voor over.

Mzzl
jnjansen_r5gtturbo

Ja dat NOS is wel leuk voor erbij, als je dan toch bezig bent, he Mclain:lol:
Anonymous

Is er misschien iemand die mij kan vertellen waar ik "Renault 5 GT Turbo Coupe uitvoering 1989" vandaan kan halen, ip adressen doen het niet meer en ftp ook niet :sad:
alvast bedankt

mrzl art
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Effe je adres naar mij mailen of me vanavond effe een msn'tje sturen dan regelen we wel wat

Tino
Michel S.
Contacteer:

On 2002-01-14 14:39, Art
wrote:
Is er misschien iemand die mij kan vertellen waar ik "Renault 5 GT Turbo Coupe uitvoering 1989" vandaan kan halen, ip adressen doen het niet meer en ftp ook niet :sad:
alvast bedankt

mrzl art
Kzal even kijken om het weer online te zetten. Heb nu een andere server, vandaar dat het niet meer werkt.

ik laat het wel weten als die online staat.

mzzl
Plaats reactie