Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Gasten,

effe een vraagje. Had vandaag een dagje scheveningen met de zaak (volleyballen en golfsurfen en bbq). Toen ik daarnet weg reed stonden er een x aantal 5 gt turbo'tjes geparkeerd met een stel gasten er naast. Nou vraag ik me af wie dat waren. Zijn het bezoekers van deze site. Het was bij de visafslag bij de haven..

Ik hoort het wel.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Wat voor kleur waren ze?
Waarschijnlijk ken ik ze wel.
Die blauwe en die grijze komen uit Den Haag zoals je weet en zei hebben daar ook een soort eigen turbogroepje, ik heb daar ook weleens met ze afgesproken
Stuk of wat GT's en een aantal Clio's, was gezellig.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Zeker ook een rode en een witte GT 10o?
Tino
Erelid - RvT

Zo dat zou ik niet meer weten ik reed er n.l. nogal snel langs want wilde graag naar huis toe. Er stond wel een blauwe pI tussen en volgens mijn ook nog een grijze.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Dan zullen het hoogst waarschijnlijk die gasten uit Den Haag zijn geweest.
Tino
Erelid - RvT

Oke...

Vroeg het me gewoon af want stel dat het iemand was die ik dan ken en ik rij gewoon door ja dat staat niet netjes he. :lol:
jetab
Contacteer:

<font color=blue>Vraag het edwin, die weet het wel. Ed komt ook uit den haag en heeft zelf een blauwe phase1...
ed_pret

ik heb ervan gehoord :smile:

Maar ik was zelf te laat :sad: was zeker rond een uurtje of 2100 ofso ik was pas rond 2300 op scheveningen en hoorde van een vriend van mij dat er een soorte meeting was bij de visafslag.
Grmbl echt jammer want ik zie al zoweinig gt'jes op de boulie rijden.

Wat betreft die grijze, wat voor velgen had deze??
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ed, meld het de volgende keer even op de site als er weer iets is,dan kom ik ook even langs, ik hoor het wel als er weer wat is.
Tino
Erelid - RvT

Ed ik zou het echt niet weten wat voor velgen er onder zaten. Net wat ik zeg ik ben niet bekend in scheveningen dus ik zocht eigenlijk de uitgang om naar huis toe te gaan maar tja als je er zelf 1 rijdt dan let je er op..
ed_pret

nee ik wist niet dat er die avond iets van een meeting was maar ik hoorde het pas diezelfde avond nadat het was geweest anders had ik wel zeker ff vermeld hier op de site zoals ik al vaker schreeuw om turbo power op scheveningen want ik erger me dood aan al die golfjes die je telkens weer een lesje moet leren bij de stoplichten :smile:
Goof

Heren,

ik zal jullie ff uit de dromen helpen!!

Hoewel ik in een ander topic (nl.chat - vandaag) wel kort melding van gemaakt heb (Chris, je hebt daar zelf nog op gereageerd!) van deze meeting heb ik dat niet uitgebreid gedaan (sorry....).

Volgende keer zal ik dat zeker wel doen!!!!!

Ik wist (o.a. van Tjabel en Chris) dat er in Den Haag een aantal actieve GT-lingen waren maar kende deze (helaas) nog niet. Daar is dus nu verandering in gebracht :lol::lol:

Ik was er namelijk wel bij, dus die blauwe die je zag, 10o, dat was die van mij.
WAAROM BEN JE NIET GESTOPT!!!

Goed, om een lang verhaal niet te lang te maken; ik ben enige tijd geleden tegen gekomen en later gebeld door Frank.
Jongen met nette witte GT die (letterlijk) om de hoek woont.

Hij en een aantal GT'ers zijn vrienden, komen regelmatig bijelkaar, hebben onderdelen, gaan gezamelijk naar meetings, etcblahblah.

Wie waren daar nog meer:

Frank, witte Ph2
Matthijs, d. grijze Ph2, net gespoten.
Vriend 1 (sorry, naam kwijt), grijze Ph1 met ronde koplampen
Nieuw 2 (andere 'nieuwe' jongen), witte GT
Ikzelf, met de blauwe Ph1.

Nog meer aanwezig:
William, gele GT, was strak maar heeft sinds die dag rechts schade van vor naar achter.

Eén van de twee (bekende) neven was ook aanwezig met de supersnelle grijze 10cm verlaagde GT.

Daarnaast had Frank ook 205 GTI's uitgenodigd, een AX GTi, maar ook een vette Saxo VST.

Al met al best leuk om de mensen uit de eigen stad tegen te komen.
Heren hebben geen internet dus kennen deze site niet.

Gezien het feit dat ik vanaf nu contact onderhou met deze gasten zal ik ook JULLIE op de hoogte houden van eventuele meetings, maar omgedraaid ook hun op de hoogte houden van onze activiteiten.

Zou het leuk vinden als er volgende keer meer van jullie bij zijn, zeker julle, ED-PRET en PLOEGAH!!!
Laatst gewijzigd door Goof op ma 16 jul 2001 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Tino
Erelid - RvT

Goof, toen ik de hoek om was dacht ik al van zou dat goof niet zijn.

Als ik met de turbo had geweest had ik zeker te weten gestopt waarom, omdat ik met iedere gt rijder altijd een praatje maak het boeit me niet of ik iemand ken ja of te nee. Maar ik was dus met de megane en als je er dan bij stopt om een praatje te maken kijken ze je raar aan.

Sorry de volgende keer als ik weer naar scheveningen ga op een zaterdag dan kom ik met de turbo en dat is voor zeker.
Goof

Volgende keer ben je wel op de hoogte, 10o!
Anonymous

On 2001-06-11 10:52, Goof wrote:
Zou het leuk vinden als er volgende keer meer van jullie bij zijn, zeker julle, ED-PRET en PLOEGAH!!!
Volgende keer ben ik erbij.... Maat van mij heeft net een 5 GT gekocht dus ik zal hem meenemen. zo goed GOOF ?! :wink:
che

Rotterdam - Scheveningen is niets, dus lijkt me leuk er bij te zijn de volgende keer!
Anonymous

lijkt mij leuk een keer (augustus ofzo) een RTC meeting te houden op scheveningen. Ik wilde dit eigenlijk in nl.meeting zetten maar daar mag ik niet posten :snik:
che

On 2001-06-11 13:41, ploegah wrote:
lijkt mij leuk een keer (augustus ofzo) een RTC meeting te houden op scheveningen.
Heel goed idee. Ben namelijk op vakantie van eind juni tot begin augustus...... Mis dus alles..... snik. :wink:
Anonymous

Ik ook ! Gelukkig ben ik op de dag van Vive la France terug dus dat wordt met volgepakte laguna naar lelystad ! :smile:
che

On 2001-06-11 13:44, ploegah wrote:
Ik ook ! Gelukkig ben ik op de dag van Vive la France terug dus dat wordt met volgepakte laguna naar lelystad ! :smile:
Wanneer is dat?
che

On 2001-06-11 13:47, ploegah wrote:
30 juli

GGrrr..... :sad:
Dat red ik dus ookal niet....
Tino
Erelid - RvT

On 2001-06-11 13:41, ploegah wrote:
lijkt mij leuk een keer (augustus ofzo) een RTC meeting te houden op scheveningen. Ik wilde dit eigenlijk in nl.meeting zetten maar daar mag ik niet posten :snik:
stuur dan effe een mailtje naar chris dan regelt hij het wel verder met je dan maakt hij vast wel een topic aan voor de volgende meeting.

Het is voor mij maar 3 kwartier rijden dus dat is niet vervelend en dan met zijn alle op de boulevard parkeren is wel super kicke dat weet ik zeker
Anonymous

On 2001-06-11 13:47, ploegah wrote:
30 juli
zei ik dertig juli ? Ik bedoel natuurlijk 29 juli. :wink:
Anonymous

On 2001-06-11 13:51, 10o wrote:
op de boulevard parkeren is wel super kicke dat weet ik zeker
dat dacht ik dus ook :smile:
Anonymous

ik ga chris mailen..
che

zei ik dertig juli ? Ik bedoel natuurlijk 29 juli. :wink:

OOoh..... dan ben ik er gelukkig nog steeds niet bij :wink:
che

Kent iemand trouwens een lichtblauwe GT Turbo (omgeving Rotterdam)

Kwam hem laatst tegen op de snelweg, phase I (volgens mij, had in ieder geval phase I velgen) en de auto stond te koop....

Iemand enig idee?
Anonymous

He che,

hoe bevallen je nieuwe velgen eigenlijk ?
Anonymous

stuur dan effe een mailtje naar chris dan regelt hij het wel verder met je dan maakt hij vast wel een topic aan voor de volgende meeting.
Probleem: chris heeft geen email bij zijn profile. heb jij voor mij zijn adres ? (mail svp naar <a href="mailto:ploe3886@exact.nl">paul.ploeger@exact.nl</a>-)
che

On 2001-06-11 13:56, ploegah wrote:
He che,

hoe bevallen je nieuwe velgen eigenlijk ?
Ja, ik heb ze nog niet.
Ga ze morgen ophalen bij Jeoffrey.

Maxxy had ze voor me meegenomen van Menno, en ze vrijdag aan Jeoffrey gegeven en daar haal ik ze morgen rond een uur of 3 op...echt heel relaxt!

~Heb er veel zin in... Meteen erop zetten...heerlijk!!!!

Maar ik heb ze dus nog niet, moet nog even wachten...

Ploegah: Jij hebt toch geen 5 ofwel?
Anonymous

Nope, ik rijd een Laguna.

Ik heb je velgen gezien vrijdag toen ze van eigenaar wisselde op de parking bij de mac. Zag er goed uit !

Ikzelf heb net te horen gekregen dat mijn bod (op 16 chrome velgen) te laag was en dat die vent ze aan iemand anders had verkocht. :evil:
che

On 2001-06-11 14:06, ploegah wrote:
Nope, ik rijd een Laguna.

Ik heb je velgen gezien vrijdag toen ze van eigenaar wisselde op de parking bij de mac. Zag er goed uit !

Ikzelf heb net te horen gekregen dat mijn bod (op 16 chrome velgen) te laag was en dat die vent ze aan iemand anders had verkocht. :evil:
Ja, had vrijdag een feestje in A'dam dus kon er niet bij zijn....
Hoor alleen maar goede verhalen over de velgen, dus heb er zin in!

Waar had je die (die 16 inch) velgen gezien? Marktplaats? Ibazar?
Wat voor een velgen waren het (of is het beter er niet meer over te praten?)
Laatst gewijzigd door che op ma 11 jun 2001 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Ik ben nog aan het verwerken...

Deze maand met vakantie geld naar velgenland.
che

On 2001-06-11 14:11, ploegah wrote:
Ik ben nog aan het verwerken...

Deze maand met vakantie geld naar velgenland.
Probeer anders van Lochem in Rotterdam, doet in 2ehands velgen met nieuwe en gebruikte banden....is niet zo duur.

Kun je "zonder bonnetje" velgen halen (als je begrijpt wat ik bedoel...)
Plaats reactie