Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Michel S.
Contacteer:

Ik ben vandaag eens flink begonnen aan het scannen van alle boeken enzo. En toen kwam mijn pc met de melding dat er te weinig HD ruimte was. Mijn HD was een zooite dus ben ik gaan zoeken naar dingen die weg konden. Een heleboel gevonden en weg gemikt. Helaas heb ik daarmee ook een map weg gemikt die ik nog moest hebben en waar dus ook alle gescande pagina's inzaten. Dus ik vet balen dat ik weer helemaal opnieuws moest beginnen. Ik heb daarna nog wat met de scanner liggen te worstelen en nu heb ik hem goed in kunnen stellen zodat ik alleen maar het blaadje eronder hoef te leggen en op het groene knopje te drukken. Lekker makkelijk en lekker sneller dan voorheen. Ik laat wel weten wanneer het klaar is.

Groetjes
Marius

Doe maar rustig aan, maar het zou wel kicken zijn als het online komt !
Anonymous

Ik ben nogsteeds bezig ruimte te regelen, als het lukt, dan laat ik je dat wel weten.
Anonymous

Ik heb ruimte gevonden... dus zodra je wat af hebt, ken je het wel opsturen.
Stuur me ff een meeltje daarover.
Anonymous

Ik heb een hut op internet gemaakt, waar ik straks je content kan plaatsen.
Let niet op de huidige content, het is maar een test.
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://home.hetnet.nl/~blasto/gtt.swf" TARGET="_blank">Site-je voor handboeken</A><!-- BBCode End -->
Laatst gewijzigd door Anonymous op za 9 jun 2001 0:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Michel S.
Contacteer:

Hey Jongens,

Ik kan jullie met blijdschap vertellen dat ik het coupe boek (40 pagina's) al helemaal heb ingescand. Het is nu in totaal 300 MB, maar dan wel plaatjes van 2500 bij 3500 ofzo. Ik ben ze nu allemaal wat kleiner aan het maken (1020 x 1500 in tiff formaat(286Kb/stuk)) en ze komen op de server van mijn vriendin SnK te staan. Daar heb ik veel meer plaats dan ik ooit nodig zal hebben (tot 8 gig). De upload snelheid van die server wil nog wel eens verschillen. Snelheden van 200 KB/s hebben we laatst nog gehaald. Dus dat moet snel genoeg zijn. Ik zal kijken of ik het vandaag online kan zetten, maar dat post ik dan als het erop staat.

groetjes
Anonymous

Ik had het wel voor je kwijtgekund, maar dit is makelijker idd.
mario

site voor handboeken ,tikte de link hem aan en pagina zat gelijk vast ,dus heb wel ff gekeken maar helaas :smile:
mario
Never drive faster than your angels can fly
Plaats reactie