dIE VIND IK DUS ECHT SUPER MOOI!!!
COMPLIMENTEN!!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hee bedankt !
aLLEBEI goud en dezelfde bumper en grille?
Volgens mij heeft die andere dan geen lerenbekleding had ik gezien.
Jammer genoeg niemand tegen gekomen op speed 2001, ik heb wel jullie wagens gezien....de mijne zou er best tussen passen...
Volgens mij heeft die andere dan geen lerenbekleding had ik gezien.
Jammer genoeg niemand tegen gekomen op speed 2001, ik heb wel jullie wagens gezien....de mijne zou er best tussen passen...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee geintje hij is niet van mij maar er is er een van bas haagen ( zonder leer ) en de andere van peter .......! ik ben zijn achternaam ff kwijt . en ze zijn zeker mooi
Zeker ken ik onze rooie vriend.
Binnen kort kom ik als mijn auto klaar is tenminste effe naast die gouwe staan.kijken welke mooier is!
Zijn die wagens ook onder de motorkap gelikt?
Binnen kort kom ik als mijn auto klaar is tenminste effe naast die gouwe staan.kijken welke mooier is!
Zijn die wagens ook onder de motorkap gelikt?
Die oranje zonder leer, is een gekietelde 1.7 GTE, Van Bas Hagen, hij vertelt het zelf wel aan je, hij komt hier ook regelmatig.
Die jjonge met dat leer Peter heb ik maar heel kort gesproken, zijn project staat op http://www.gtturbo.org.
Doe Arthur maar de groeten van me, Chris van Lex Hoogeveen Auto's ik heb hem vanmiddag nog aan de lijn gehad.
Kom morgen even naar Bodergaven, er is weer een meeting bij de Mac Donalds.
Die jjonge met dat leer Peter heb ik maar heel kort gesproken, zijn project staat op http://www.gtturbo.org.
Doe Arthur maar de groeten van me, Chris van Lex Hoogeveen Auto's ik heb hem vanmiddag nog aan de lijn gehad.
Kom morgen even naar Bodergaven, er is weer een meeting bij de Mac Donalds.
Laatst gewijzigd door Chris op do 7 jun 2001 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
sorry maar mijn auto is nog niet klaar!!
morgen wordt de grondlak gespoten en ik hoop dat volgended week de voorruit erin gaat.
Als ie klaar is kom ik zeker!
morgen wordt de grondlak gespoten en ik hoop dat volgended week de voorruit erin gaat.
Als ie klaar is kom ik zeker!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wat voor kleur wordt ie ? en orgineel of vet anders ?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hee chris hou daar eens mee op anders stop ik met type hoor
BEN BIJNA KLAAR NA EEN VERBOUWING VAN 6 MAANDEN, HET HELE VERHAAL STAAT BIJ ZIE ZIJN JULLIE EN WAT VOOR 5 JE.
mAAR HIJ WORDT NIET HELEMAAL GESPOTEN HOOR!
ALLEEN HET PARAFAN EN DE NAAD WAAR JE RUIT IN LICHT, DEZE WAS EEN BEETJE AAN HET ROESTEN.<AAN HET EINDE VAN DE ZOMER WORDT IE HELMAAL GESPOTEN NR 485
mAAR HIJ WORDT NIET HELEMAAL GESPOTEN HOOR!
ALLEEN HET PARAFAN EN DE NAAD WAAR JE RUIT IN LICHT, DEZE WAS EEN BEETJE AAN HET ROESTEN.<AAN HET EINDE VAN DE ZOMER WORDT IE HELMAAL GESPOTEN NR 485
ALS JE JE E-MAIL ADRES DOOR GEEFT KAN IK WEL WAT FOTO'S MAILEN!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
oke dan ga ik dat meteen ff lezen , sorry
ja gewoon met de fiets...ik woon aan de overkant van het water daar.