Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Dit is echt mijn pechmaand, eerst een deuk in me achterkant van me leasebak (vriendin die achteruitrijd), goed voor 300 piek, daarna een inbraak, goed voor 500 piek, plus een detector van 400 ballen pleite.
Rijd er vanochtend 1 of andere droplul me spiegel van me leasebak er af... en omdat ik daar voorrang had (smalle straat) gaat meneer er met een rotgang vandoor... me plasticjes lagen op de grond, me spiegel lag in stukjes.
Weer 300 piek eigen risico... ze kenne me de rambam krijgen, ik ga mooi naar de sloop!
Zo kan ik nooit sparen voor een 5je :sad:
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Hebbie het kenteken niet op genomen van de auto en onze "vrienden" gebeld dan. Want dan heeft meneer echt een heel groot probleem n.l. Doorrijden na een ongeval is vet...
Anonymous

Blasto > sucks !

Doorrijden na ongeval is geen verkeersovertreding maar een echt misdrijf, dan ben je inderdaad goed de lul..
cliodiesel

behoorlijk klote blasto, maar je heb toch ook zoeen fonds waar ze dit daarna uitkeren als er geen dader is? bij mijn verzekering is dit wel zo, ik zou dat maar even na vragen. het is wel een goeie reden om er cup of m3 spiegels op te zetten. maar dat geeft nog steeds geen troost.

sterkte patrick
Anonymous

Helaas, maar ik was te laat om zijn kenteken te lezen... het was aardig druk op die weg, en meneer had wel in de gaten dat die van mij op de grond lag... onderdelen van zijn spiegel heb ik niet gevonden.
En zo'n fonds heb ik nie... ik zit namelijk bij de beroerdste leasemaatschapij van nederland, Hiltermann genaamd.... vermijd die lui als je de kans hebt!!
Kheb de garage gebeld, en ze hebben nog 1 liggen, kan zo binnenrijden, en voor 50 pietermannen zetten ze um er ff op... daar ga ik niet 300 piek voor dokken, ik regel het lekker zelf.
Anonymous

Hiltermann = Hitlermann ??
Anonymous

Ik wou het zelf niet zeggen Ploegah.. maar je hebt helemaal gelijk... het zijn echt schurken daaro... zorg dat je nooit een auto bij hun leased, want ze draaien je een poot uit!!!
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Ik weet het het WAARBORG FONDS die moet je binnen drie dagen bericht geven en dan krijg je je geld terug zeker in dit geval..
Anonymous

Geld dat ook voor een leasebak?
Ik heb al eerder schade gehad, en dat de dader er vandoor was, en dat heb ik ook zelf moeten dokken.
Toen had ik de hele zijkant beschadigt, en niet ff een briefje onder de ruitewisser uiteraard :sad: :sad:
cliodiesel

"wie niet waagt wie niet wint"

proberen kost alleen maar moeite en als je er 300 gulden mee kan besparen zou ik het proberen. het gaat niet om een tientje of zo.
Anonymous

Ik heb toen al lopen zeuren bij de leasemaatschapij dat ik nie wou betalen, maar er viel nix aan te doen zeiden ze, het waren de regels...
Deze keer heb ik het zelf al opgelost voor 5 tientjes, voor dat geld ga ik niet weer ruzie maken met hiltermann.
ed_pret

waarborgfonds is heel moeilijk..namelijk als een dergelijk onval voorkomt dient men ter plaatse een proces verbaal van de politie te ontvangen welk dan weerlegt kan worden met het waarborgfonds. Indien men later of zich op een andere plaats bevindt dan de plek des onheils gescheid er een langdurige procedure welk menig mens niet tegen bestand is. :smile:

MAW succes

ps dit heb ik ook maar gehoord
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Blasto,

Mijn werkgever hanteert geen eigen risico...
*(H)I(N)T*
:lol:

Maar wel klotea allemaal :sad:
-----------------
Of een computer kan denken is net zo irrelevant als of een onderzeeer kan zwemmen...
<a href="http://www.renault-tuning.com/renault5/ ... idx.php</a>.
Laatst gewijzigd door Bas op zo 10 jun 2001 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie