Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
cliodiesel

hebben jullie nog tips voor het uit en in bouwen van mijn verwarming? ik heb een verwarmings radiator gekregen (de mijne was stuk) en die moet er nu in. ik weet dat het een pokke werk is en dat het dashboard verwijderd moet worden maar wat is makkelijker en wat moet je vooral niet doen.
Michel S.
Contacteer:

zorg dat je alle schroefjes goed neerlegt zodat ze ook weer terug komen waar ze horen. Als je het dashboard los gaat halen, kijk of je dat effe met 2 man kunt doen, dat is wat veiliger. Alleen lukt het ook wel, maar de kas is groot dat je het dan molt. En bij het terugzetten wees dan voorzichtig. Als het niet past, haal het dan desnoods nog eens eraf en kijk goed waar die klemt. Ga er niet aan duwen ofzo, want daar heeft mijn broer mijn dashboard mee gemolt. Maak eventueel ook notities, zodat je zeker weet dat je alles goed terug zet.

groetjes en veel succes
cliodiesel

dank je, maar zit hij alleen vast met schroeven en bouten of ook met klemverbindingen?
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Toevallig heb ik er ook een nieuwe in laten zetten afgelopen zaterdag, ben zelf niet zo technisch. Ik was al met al 365,- kwijt :sad: Ik zal die monteur nog wel ff vragen naar tips.
Michel S.
Contacteer:

De clio weet ik niet, maar de 5 zit met verschillende dingen vast. Een aantal schroeven en klemmen aan de linker en rechter kant. En ook boven bij de aanjagers gaten zit die geklemd. Dan moet je hem daarna nog van de stuur-as afkrijgen(waar het contact-slot inzit). Dat is ook nog een pokke werk, maar het lukt wel.

groetjes
Maus

Bij de Clio zit tie dacht ik alleen met schroeven vast.
jeffrey
Contacteer:

hier een aantal tips voor het dashbord van de 5:
aan de zijkanten zit ie vast met 2 clips, verwijder de kap onder het stuur( als het geod is zitten daaronder 2 torx schroefjes maatje 20, verwijder de asbak, daaronder zitten ook twee schroeven, verwijder het midden console, maak de klemmetjes van de kachel schuif los(voorsichtig!!!) en druk het kachelbedienings paneel naar achter terwijl je de 4 klemmetjes naar beneden drukt, verwijder voor de rest de richting aan wijzer sscgakelaar en de ruitenwisser schakelaar, verwijder de verwarmingspijpen deze zitten in elkaar geschoven, verwijder alle schakelaars en drukknoppen en dan moet je al een heel eind komen succes
Jeffrey
Job-turbo
Contacteer:

On 2001-06-07 13:11, Mr. TX wrote:
Toevallig heb ik er ook een nieuwe in laten zetten afgelopen zaterdag, ben zelf niet zo technisch. Ik was al met al 365,- kwijt :sad: Ik zal die monteur nog wel ff vragen naar tips.
Valt nog mee vind ik als het teminste incl. materiaal is. Ik ben wel 2 dagen met dat werkje bezig geweest en heb mijn halve dashboard gemold.
jeffrey
Contacteer:

hallo, hier even een vraagje want af en toe trek ik het niet helelmaal niet meer met deze site...een tijdje geleden heb ik bij het onderwerp:wie zijn jullie en wat voor 5 je rij je , antwoord gegeven maar dit wil ik nu terug lezen, kan het alleen niet vinden.
Hoe vind ik die?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ga naar boven in deze topic en druk op last messages, ik heb ook wat getikt naar je daar, of druk op de beginpagina op forum , bovenin, en klik dan op NL-chat, en dan moet je even zoeken.
Succes.
Laatst gewijzigd door Chris op do 7 jun 2001 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

hee chris ik was het ook aan't type maar zag dat jij ook al weer bezig was het uit te leggen dus ik ben maar gestopt , was gisteren ook al zo twee ongeveer dezelfde teksten van ons
jeffrey
Contacteer:

ik heb dus gekeken maar niets te vinden!
help!
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

je kan naar verschillende hoofd menu's
bijv tecniek , chat ,te koop enz als je een van deze aan tikt dan krijg je een totaale lijst van alles wat er in die groep is gezegd
dus als je naar nl.chat gaat zie je van zelf de topic je naam leeftijd ,enz
goed je bent net op de site en gaat naar forum dan zie je een lijst met groepen (zie hier boven ) je gaat daar op staan en ziet alles wat daarin gezegd is
jeffrey
Contacteer:

ge even kijken bedankt!
jeffrey
Contacteer:

gevonden bedankt!
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

:lol:
cliodiesel

het is gelukt 4 bouten rond om los en een clip midden op. los trekker en gaan. nu kwam ik thuis is waarschijnlijk mijn koelslang net na mijn waterpomp gescheurd. :sad: hoe kom ik daar het beste bij het zit net achter die balken.
Plaats reactie