Zit ik james bond te kijken zie ik een achtevolging met een turbo 2 !! nu op sbs 6
Dat was best wel cool al zag je de (knalrode) turbo 2 niet echt veel in beeld. Voor de liefhebber: het is de film never say never again
ze zouden eens een soort film a la "The Italian Job" moeten maken, alleen dan met GTT's, dan kunnen ze pas echt achtervolgingen filmen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
in een aflevering van the A team een oude 5 alpine naja die stond als achtergrondauto
in TAXI een franse film een 21 turbo (zigeunerpaars) waar de deur werd uit gereden
dat was zonde
in TAXI een franse film een 21 turbo (zigeunerpaars) waar de deur werd uit gereden
dat was zonde
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
oh dat weet ik niet meer ik weet ook niet welke aflevering het was hoor met die alpine
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Mijn meissie zat gisteren dus effe te zappen en in 1 keer zag ik in een flits die rode turbo2 scheuren. Dus ik gelijk van die grote brullen ho stop effe kijken effe genieten en ja hoor heel de achtervolging zitten te kijken tot dat wijf op geblazen werdt en toen ben ik weer verder gaan zappen...
Klopt ja, Ik heb die film meteen op DVD gekocht toen hij uit was (4 April). Er wordt flink mee gescheurd met die Turbo 1