Je ziet heel vaak dat ze in golfjes type 1 een corrado dashboard inbouwen of in kadett GSi's een astra dashboard inbouwen, nu vraag ik me af past er ook een clio of iets dergelijks in een 5 turbo??
Gr. Job
-
ja het past van een clio. alleen de teller moet je behouden voor de apk en omdat die digitaal is en van een clio analoog qua aansluiting. wel veel geduld hebben en schuren omdat die van een clio dieper is dan van een 5
Ik heb ook wel eens foto's gezien van deze constructie, volgens mij in een blauw-oranje 5 GTT (gulf kleuren) , ga het voor je opzoeken, zitten volgens mij in mijn knipselmap.
Als het nou niet past, maak je het toch passend. Dan bekleed je hem daarna gewoon opniew.
Gr. Peter
Gr. Peter
-
het is gewoon plastic dus je hoef hem niet opnieuw te bekleden. dat is een mazzel. 

Ik bedoel bij eventueel inkorten (of verlengen) van het dashboard. Dan kun je alles mooi wegwerken door het te bekleden met bijv. leer.
Gr, Peter
Gr, Peter
Dashboard van Clio 16V past zonder problemen in 5 GT Turbo. Moet alleen wel opletten bij het aansluiten van alle onderdelen en nie zoals bij mij nu het geval is verwarming verkeerd aansluiten.
En moet idd oude tellers houden maar reden daarvan is al bekend
En moet idd oude tellers houden maar reden daarvan is al bekend