Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
jean
Contacteer:

Hi,
M`n Gt tje had hier vorige week al last van.
Ik heb nou m`n verdeelkap,rotor,bougiekabels vernieuwd,mn carburateur schoongemaakt(inderdaad geen tweetraps!!!!)benzinefilter in de tank bekeken = brandschoon,een garage laten kijken en rijden maar geen resultaat.
Jongens weet je wat nou het gekke is,die wagen loopt perfect start goed trekt als een lier,maar bij 80 is het over!.Heeft niemand nou een goede oplossing voor dit maffe probleem?
Bobine wordt wel een beetje warm!
Nog een vraagje hoeveel benzinepompen heeft een GT?
Groeten Jean.
turbo5

De gt heeft 2 benzine pompen ( 1 hoofdpomp en een reservepomp) ik heb bij mijn gt gehad dat de reserve stuk was! dan rijdt je auto ook beroert. Je auto kan namelijk niet zonder reservepomp rijden! Maar dit is denk ik niet het euvel.
jean
Contacteer:

Waar zit zie reservepomp ongeveer?
turbo5

tegen de resevetank aan! daarom heet het een reservepomp! deze pompt de bezine van de reservetank naar de hoofdtank.
jean
Contacteer:

PSSSSSSSSHHHHHHH!
Laat ik het nou gevonden hebben!Voor het eerst echt ff geblazen met die wagen,Toch wel weer eens fijn ,(harder dan 80 en nog een schop in je rug).
M`n benzine filter net voor m`n pomp zat verstopt,halve wagen gesloopt voor een lullig filter van een tientje.Maar ja,weer een ervaring rijker.
groeten Jean
turbo5

hoi hoi hoi zat ik toch in de goede richting!!!
HotShot

M`n benzine filter net voor m`n pomp zat verstopt,halve wagen gesloopt voor een lullig filter van een tientje.
Uh, lullig filter?, ..., een tientje?,..., voor de pomp?
Bij mijn GTT's (3x) zit de pomp voor het brandstoffilter en is het een behoorlijk groot filter van zeker meer dan een tientje. Is het een phase 1 of 2?

Frank
clio16vturbo

mijn vorige auto was een GTT en heb toen het bobineblok vervangen omdat hij boven de turbo zat en te warm is geworden. Heb toen een andere geplaatst aan de andere kant van het schudbord en toen was het 100%
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

ja zo ongeveer 60 piekies bij meneer renault
Plaats reactie