Jullie kunnen niet posten in NL-meetings, daarom heb ik hier even een nieuwe topic gemaakt waar iedereen zijn menig over meetings kan geven.
Hebben jullie ideeën of op of aanmerkingen, of wil je laten weten of je ergens (mee) naar toe gaat of niet, post het dan hier of stuur een mailtje naar :
<a href="mailto:rtc_meetings@hotmail.com">rtc_meetings@hotmail.com</a>
Hebben jullie ideeën of op of aanmerkingen, of wil je laten weten of je ergens (mee) naar toe gaat of niet, post het dan hier of stuur een mailtje naar :
<a href="mailto:rtc_meetings@hotmail.com">rtc_meetings@hotmail.com</a>
Laatst gewijzigd door Chris op di 5 jun 2001 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Hallo,
Ik ben nieuw bij deze site en ken nog niet zo goed de gang van zaken m.b.t. meetings en dergelijke.
Ik heb al wel gemerkt dat jullie een club willen beginnen en dat jullie ook meetings reeds hebben georganiseerd.
Ik rijd zelf in een Clio 16v die op dit moment even Klinisch dood is(koppeling gebroken).
Ik ben zelf op Speed 2001 geweest zowel zaterdag als zondag i.v.m. de club van mijn vriendin en heb helaas na het weekend gezien dat jullie met diverse GTT zijn geweest. Deze heb ik zelf voor de Clio gehad en vindt het zeer jammer dat ik ze niet gezien heb omdat ik niet op het buiten terrein ben geweest. Uiteraard ga ik ook naar Viva la France en gaan jullie als groep of als club?
Zoals ik reeds al gemerkt hebt zijn jullie allemaal zeer spraakzaam en wellicht zie ik wel mensen van deze site in Lelystad.
Hopenlijk wordt het een club want dan hebben jullie er gegarandeerd een lid bij.
Ik ben nieuw bij deze site en ken nog niet zo goed de gang van zaken m.b.t. meetings en dergelijke.
Ik heb al wel gemerkt dat jullie een club willen beginnen en dat jullie ook meetings reeds hebben georganiseerd.
Ik rijd zelf in een Clio 16v die op dit moment even Klinisch dood is(koppeling gebroken).
Ik ben zelf op Speed 2001 geweest zowel zaterdag als zondag i.v.m. de club van mijn vriendin en heb helaas na het weekend gezien dat jullie met diverse GTT zijn geweest. Deze heb ik zelf voor de Clio gehad en vindt het zeer jammer dat ik ze niet gezien heb omdat ik niet op het buiten terrein ben geweest. Uiteraard ga ik ook naar Viva la France en gaan jullie als groep of als club?
Zoals ik reeds al gemerkt hebt zijn jullie allemaal zeer spraakzaam en wellicht zie ik wel mensen van deze site in Lelystad.
Hopenlijk wordt het een club want dan hebben jullie er gegarandeerd een lid bij.
Bij welke club stond jij dan?
De bedoeling is om met zijn allen het terrein op te rijden, misschien op dat moment al in clubverband, daar gaan we het 21 juni over hebben.
Dan hebben we een vergadering in De Meern, iedereen is daar welkom.
Vraagje : heb jij spijt dat je je 5je geruild hebt tegen een Clio?
Bij ons in het Randstad groepje ken ik er een aantal die eerst een 5 hadden later een Clio 16V waarvan 1 Williams, deze jongens hebben nu allemaal weer een 5je omdat ze de kick misten! Ook degene die een 94er Williams had rijd nu weer in een 5 GT Turbo.
Ben benieuwd naar je reactie.
Plaats je reactie anders even in de topic Maasvlakte meeting dan kunnen we deze topic een beetje voor meetings bewaren.
De bedoeling is om met zijn allen het terrein op te rijden, misschien op dat moment al in clubverband, daar gaan we het 21 juni over hebben.
Dan hebben we een vergadering in De Meern, iedereen is daar welkom.
Vraagje : heb jij spijt dat je je 5je geruild hebt tegen een Clio?
Bij ons in het Randstad groepje ken ik er een aantal die eerst een 5 hadden later een Clio 16V waarvan 1 Williams, deze jongens hebben nu allemaal weer een 5je omdat ze de kick misten! Ook degene die een 94er Williams had rijd nu weer in een 5 GT Turbo.
Ben benieuwd naar je reactie.
Plaats je reactie anders even in de topic Maasvlakte meeting dan kunnen we deze topic een beetje voor meetings bewaren.
Hier kunnen jullie dus reageren als jullie vragen over meetings hebt of ideeën en tips hebt, of jezelf wilt aanmelden voor bepaalde meetings.
Of stuur een mailtje naar : <a href="mailto:rtc_meetings@hotmail.com" target="_new">rtc_meetings@hotmail.com</a>.
Of stuur een mailtje naar : <a href="mailto:rtc_meetings@hotmail.com" target="_new">rtc_meetings@hotmail.com</a>.
en natuurlijk kom ik ook naar vive la france
met mijn renault clio 98 en ik hoop met een paar nieuwe velgen tot dan
met mijn renault clio 98 en ik hoop met een paar nieuwe velgen tot dan
-
- Contacteer:
He die Chris! Ja, je las het goed, Wil het niet missen, dus zet mij er maar bij. Natuurlijk kan het gebeuren dat ik dan niet kan, maar daar gaan we niet van uit. Maasvlakte-meeting is nog onzeker..
Rene
Rene
Als er weer eens "regionale" meetings gehouden worden, post dat dan ook hier, dan kunnen degene die willen gaan eventueel ook komen en kan ik een "uitnodiging" maken in het forum meetings.
Of mail naar : <a href="mailto:rtc_meetings@hotmail.com" target="_new">rtc_meetings@hotmail.com</a>
Bedankt.
Of mail naar : <a href="mailto:rtc_meetings@hotmail.com" target="_new">rtc_meetings@hotmail.com</a>
Bedankt.
Ik heb er al met MR TX over gehad om een ontmoetingsdag voor noordelingen te houden, Zodat we elkaar eens kunnen ontmoeten en eens gezamelijk naar een meeting te kunnen rijden. Dit wordt geen apparte meeting! Ik hoop dat er meer mensen dat een goed idee vinden. Over de plaats waar het gehouden word valt dan wel te praten. Ik hoop dat er reacties komen.
groet van turboman cat.
groet van turboman cat.
-
- Contacteer:
Ja daar moeten we het eens over hebben, Turboman. Hoeveel turbo's rijden er hier ongeveer in het noorden rond die ook lid zijn van R-T.C? (Renault Turbo CLub
) Job is er ook wel voor in geloof ik.

Laatst gewijzigd door Rene (Mr. TX) op ma 11 jun 2001 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Ja precies. We moeten maar eens een beetje peilen, voor bijv. Viva le France zou het leuk zijn als je elkaar een beetje kent en er gezamenlijk heen kunt rijden. 

-
- Contacteer:
Ed.... Straks staan al die mooie GT Turbo's naast elkaar... De een nog mooier dan de ander.. Een aantal exclusieve Aplpine's... Hier en daar een aantal strakke Clio Williams'....
Ach.... Op vakantie aan het strand liggen kan ook leuk zijn....... toch?
Ach.... Op vakantie aan het strand liggen kan ook leuk zijn....... toch?

Jaja ik ga mee naar Duitsland
. Moeten we alleen nog ff kijken hoe we het nou doen van het weekend Chris. Vier jij je verjaardag nou nog? Gaan we zondagochtend vroeg rijden? Anders mogen we wel HEEL vroeg gaan rijden anders ben je daar helemaal laat. Oh ja Tie-Ho zijn achternaam staat er niet bij
.

Ik wil ook wel mee naar duitsland.
Het is voor mij nog geen 60 km rijden.
Lijkt mij wel leuk...
Als jullie mij ophalen, dat is maar 10km langer rijden. Heb net ff op de routeplanner gekeken. Want als ik me niet vergis komen er toch een paar uit richting Bodegraven of niet.
Als jullie het wat lijkt laat het me dan ff weten. Dan kunnen we afspreken bij Munsterhuis (Ferrari dealer).
Ik hoor het wel.
Mzzl...
Het is voor mij nog geen 60 km rijden.
Lijkt mij wel leuk...
Als jullie mij ophalen, dat is maar 10km langer rijden. Heb net ff op de routeplanner gekeken. Want als ik me niet vergis komen er toch een paar uit richting Bodegraven of niet.
Als jullie het wat lijkt laat het me dan ff weten. Dan kunnen we afspreken bij Munsterhuis (Ferrari dealer).
Ik hoor het wel.
Mzzl...