Laatst gewijzigd door Pieter op do 7 jun 2001 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Andere topic is gelocked.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
.
Bas, kom jij eigenlijk?????
Bas, kom jij eigenlijk?????
Als het een week later zou kunnen!! 

Ik heb voor 14 juni ook wat af moeten zeggen waar ik een hoop verontwaardigde gezichten mee verooraakt heb, 1 week later zou eigenlijk voor mij ook beter uitkomen...
Ik hoor het wel.

Ik heb voor 14 juni ook wat af moeten zeggen waar ik een hoop verontwaardigde gezichten mee verooraakt heb, 1 week later zou eigenlijk voor mij ook beter uitkomen...
Ik hoor het wel.
Ik vind het allemaal prima,
mail me maar weer allemaal massaal en ik pas het aan. Maar bedenk je wel dat we nooit allemaal zullen kunnen.
mail me maar weer allemaal massaal en ik pas het aan. Maar bedenk je wel dat we nooit allemaal zullen kunnen.
.
Kut jongens,
dat is afkicken, geen internet meer op mijn nieuwe kantoortje...:-*:-*
Wat duren die dagen lang zonder RTC
dat is afkicken, geen internet meer op mijn nieuwe kantoortje...:-*:-*
Wat duren die dagen lang zonder RTC
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ff voor de duidelijkheid is het nu de 21ste of een week later de 28ste .ik neem er speciaal voor vrij !!!!!! dus ik wil het wel zeker weten . ik dank jullie allen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
oke chrissie , dan neem ik die dag dus vrij (ik ga het proberen dus )doe jij het ook ? dan gaan we ff spitten in de documentatie van die vent !
Haas en de rest,
:sad::sad::sad::sad:,
Ik heb dan al vrij omdat ik een paar daagjes in het buitenland ben, echt helemaal vergeten, maar jullie hoeven het niet te verzetten voor mij hoor.....
Nooit meer aan gedacht dat ik dan op vakantie ben een paar daagjes, ok, da's ook wel leuk natuurlijk, maar ik baal er wel van dat ik nu niet kan.

Ik heb dan al vrij omdat ik een paar daagjes in het buitenland ben, echt helemaal vergeten, maar jullie hoeven het niet te verzetten voor mij hoor.....
Nooit meer aan gedacht dat ik dan op vakantie ben een paar daagjes, ok, da's ook wel leuk natuurlijk, maar ik baal er wel van dat ik nu niet kan.
Ik kan in principe altijd, behalve 20,21,22 en 23 juni, dan ben ik namelijk een paar dagen naar Parijs, ik was dat in mijn enthousiasme even vergeten.
Ik zou het wel tof vinden als ik er bij zou kunnen zijn, Bedankt 10o.
Ik hor het wel als er mogelijkheden zijn om het nog 1 keertje te kunnen verplaatsen.
Alvast bedankt.
Ik zou het wel tof vinden als ik er bij zou kunnen zijn, Bedankt 10o.
Ik hor het wel als er mogelijkheden zijn om het nog 1 keertje te kunnen verplaatsen.
Alvast bedankt.
Ik weet dat Haas in principe vrij heeft gevraagd hiervoor, met hem had ik ook een dubbele afspraak gemaakt om overdag wat te gaan doen.
dus hem moet ik twee maal teleurstellen!
Ik weet dat hij op maandag altijd vrij is, dus dan kan hij sowieso ook, wat schikt jullie het best??
Bedankt voor jullie medewerking.
dus hem moet ik twee maal teleurstellen!

Ik weet dat hij op maandag altijd vrij is, dus dan kan hij sowieso ook, wat schikt jullie het best??
Bedankt voor jullie medewerking.
zucht.................................................................................................
:-* :-* :-* :-* :-*
:-* :-* :-* :-* :-*
stel maar iets voor Chris, want ik weet het ook niet zo goed meer.
Nee, sorry, dan kan ik niet.
dan wordt mijn TurboII afgeleverd, sorry.
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
dan wordt mijn TurboII afgeleverd, sorry.

Sorrie Jongens.
Hebben jullie donderdagavond 28-juni-2001 al plannen?
Grossie wil jij de lijst bijhouden wie er allemaal komen.
Als een andere datum véél problemen opleverd dan maar de eenentwintigste.....
Hebben jullie donderdagavond 28-juni-2001 al plannen?
Grossie wil jij de lijst bijhouden wie er allemaal komen.
Als een andere datum véél problemen opleverd dan maar de eenentwintigste.....