dat zal je niet in dank worden afgenomen daar in dat dorp.................................ZONDAG:lol:
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Boeit mij toch niet. Zij storen mij toch ook met die pleuris kerk klok als ik op mijn bedje lig te slapen dan gooien ze die kerkklok aan om iedereen die kerk binnen te krijgen daar wordt ik dan weer wakker van. Dus ik vindt dat ik hun ook wel eens mag storen met mijn passie GT'S ALL AROUND 

Het is een plaag :O :O :O
Shit !
Voor mij komt het zeer slecht uit op de 8e want dan lig ik volgens mijn agenda aan het gardameer..... (is op zich ook niet echt rot)
Voor mij komt het zeer slecht uit op de 8e want dan lig ik volgens mijn agenda aan het gardameer..... (is op zich ook niet echt rot)
Het gardameer... niet verkeerd zeg!
Surfplankje mee??
Is het mischien iets om de members te vragen in hun vakantie foto's te maken van buitenlandse turbootjes die ze toevallig tegenkomen?
Dan kunnen we eens zien wat er zoal rondrijd.. en mischien herkent iemand zijn oude 5 nog
Surfplankje mee??
Is het mischien iets om de members te vragen in hun vakantie foto's te maken van buitenlandse turbootjes die ze toevallig tegenkomen?
Dan kunnen we eens zien wat er zoal rondrijd.. en mischien herkent iemand zijn oude 5 nog

Blasto -> Zeker niet verkeerd. Maar ja, voor het laatst ben ik vorig jaar augustus (OK, twee a drie lange weekendjes buiten beschouwing gelaten) op vakantie geweest dus het wordt wel weer eens tijd...... Lekker drie weken zonder computers ! 

10o ,mischien om de kosten op te vangen. moet ik alvast Fl,- overmaken .
laat het maar weten
laat het maar weten