Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
turbo5

ja wat moet ik erover zeggen! ik denk dat het hoogtijd wordt dat renault-tuning een feit wordt!
Anonymous

Kort om, het was triest/leuk?
Laatst gewijzigd door Anonymous op zo 3 jun 2001 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Het was echt triest. Er was niemand van de organisatie te bekenen ook was de club stand er niet alleen twee vlaggen van renault And that's it.

Renault-tuning moet absoluut een feit worden. Heb daarnet met de jongens gesproken die de megane club opgericht hebben en die hebben ons goed info gegeven dus het komt goed.

Voor de rest...Chris schrijft vast een verslag :smile:
Laatst gewijzigd door Tino op zo 3 jun 2001 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Pieter
Contacteer:

Inderdaad, echt een tegenvaller. Het is tijd voor Renault-tuning.

Die turbo2 was wel een hele mooie bak trouwens.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

1. RTC rules :smile: of gaat rulen, whatever :wink:
2. Was die turbo2 van Jean?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Sorrie, jongens maar ik vond het wel leuk.
Hoop "oude" bekende gesproken.
Het verslag Typ ik vanavond ik heb nu even weinig tijd.
turbo5

Er waren veel auto's alleen was er niets omheen , zoals een stand en organisatie. Ik hoop dat RTC echt wat wordt.
Anonymous

Er waren een boel mooie auto's op een grasveldje. Maar dat was alles. Dat kunne wij vast veel beter !!! Wel leuk was het rijden met z'n allen. Het was vooral geinig jullie eens in het echt te zien (en om steenland's RF sub te horen....)
Laatst gewijzigd door Anonymous op zo 3 jun 2001 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
catrinus

Ik hoop dat rtc snel een feit wordt. Het zou dan mooi wezen. Ik ga dan ook proberen zoveel mogelijk meetings te bezoeken.
Roy
Moderator

Ja was best wel druk vandaag alleen het weer kon wel beter. En als wij nou een meeting organiseren alstublieft NIET op een grasveld (mits het al 2 weken niet geregent heeft). Want er weer allemaal zand in mijn 5 :smile:. Toen alles weer gemaakt Chris nog ff een paar foto's geschoten en toen naar huis. Maar wel voor herhaling vatbaar. mzzl
Roy
Moderator

En wel een mooie turbo 2 ja. Echt een klassieker. Beetje raar dat hij hem start en om ff te "showen" vol het gas erop trekt. Beetje zonde omdat met zo'n auto te doen. (Al was het nou een vw had ik er geen problemen mee gehad":smile:
turbo5

ok er waren zeker mooie auto's alleen ik had het leuk gevonden als er meer stands waren en als er b.v. mensen waren die b.v. onderdelen meenamen die zij over hebben.
Roy
Moderator

Ja inderdaad Jasper vooral als er ook mensen zijn met luchthappers voor een R19!?! :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
turbo5

ik wist hem gewoon niet meer te liggen maar ik loop er nog wel tegen aan hoor! Maar je begrijpt wat ik bedoel! Ik ben gewoon opzoek dat er meer gezelligheid komt tijdens zo'n meeting!
Roy
Moderator

Ja je hebt helemaal gelijk. Maar de meeste mensen kennen elkaar niet en de mensen die elkaar wel kennen (zoals rtc members) daar zie je echt dat die veel met elkaar praten en die andere mensen toch een beetje op de achtergrond blijven. En was trouwens maar een geintje van die happer.
Anonymous

Precies. Er was helemaal niets op dat terrein. Volgens mij heeft de helft van de mensen gewoon niets gezegd. Gelukkig was het bij ons wel gezellig.
Anonymous

CRS is niks!!!
RTC is COOL!!!

Dat zegt genoeg ik en mijn vriendin vonden er niks aan, je kon niet eens wat te eten of te drinken kopen.

Ik had veel meer verwacht maarja wat doei de aan???

Mzzl...:wink:
Roy
Moderator

On 2001-06-03 21:54, ArjanR19 wrote:
CRS is niks!!!
RTC is COOL!!!

Dat zegt genoeg ik en mijn vriendin vonden er niks aan, je kon niet eens wat te eten of te drinken kopen.

Ik had veel meer verwacht maarja wat doei de aan???

Mzzl...:wink:

Je kon zeker weten wel wat te eten kopen Arjan. Ik heb ook nog wat te eten gehaald en het was niet duur maar wel heel lekker. :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Het was zelfs SPOT Goedkoop!!
En lekker, het was bij het clubhuis van de vereniging.
Anonymous

R.T.C moet maar snel een officieele club gaan worden .
ik denk dat een hoop mensen het hiermee eens zijn
-----------------
Greetings from,
Marcel van Aalst
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 4 jun 2001 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
marco

ja echt wel jongens die meeting van gister was gewoon schit , enne laat onze club nu maar van de grond komen en heel snel a.u.b.
groetjes marco en patrick
Goof

Nou heren,

aan jullie reacties te zien kan ik bijna blij zijn niet geweest te zijn, hoewel ik toch graag van de partij was geweest al dat moois te aanschouwen!!!!

Overigens, zoals een aantal van jullie weten is er in Den Haag een actief clubje GT-rijders (zonder internet!?!?!?! dat kan ook natuurlijk...) waarvan ik er één laatst op Scheveningen heb gesproken.

Hoewel deze laatste mij nog belde (dit dan toch weer dankzij de nieuwsbrief van RCS) om mee te gaan naar Rucphen en dus wel op de meeting geweest zij ga ik hun volgende week zaterdag meeten en toch is vragen of zij bekend zijn met deze site en de iedeën die hier rondspelen.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik heb de site aan ze gemeld, wijn(ons randstad clubje) konden ze al.
En ze waren er gister ook.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-06-04 14:04, Goof wrote:
Nou heren,

averigens, zoals een aantal van jullie weten is er in Den Haag een actief clubje GT-rijders (zonder internet!?!?!?! dat kan ook natuurlijk...) waarvan ik er één laatst op Scheveningen heb gesproken.

Hoewel deze laatste mij nog belde (dit dan toch weer dankzij de nieuwsbrief van RCS) om mee te gaan naar Rucphen en dus wel op de meeting geweest zij ga ik hun volgende week zaterdag meeten en toch is vragen of zij bekend zijn met deze site en de iedeën die hier rondspelen.
Ik zie het Goof ik had hieruit niet goed begrepen dat er een meeting was, anders was ik zekers van de partij geweest, better luck next time.

Ik ben het Telefoonnummer van Harry en Frank ook kwijt.....
Plaats reactie