- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Wanneer -via wat voor (betrouwbare) constructie dan ook- op deze site GT Tuning onderdelen gezamenlijk ingekocht kunnen worden tegen korting, zou je het dan overwegen om onderdelen te bestellen bij GT Tuning via deze site?
<b>Reageer svp alleen met 'ja' of 'nee'</b>. Voor vragen of discussie, start even een andere topic.
<b>Reageer svp alleen met 'ja' of 'nee'</b>. Voor vragen of discussie, start even een andere topic.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
ja, zeker weten
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
euh euh , ja laten we dat maar doen .JA dus !
jaaaaaa!!!!!!!!!
yep !
<font color=blue>Nee 
Nou... oke
Toch ja

Nou... oke
Toch ja

Laatst gewijzigd door jetab op wo 11 apr 2001 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ja, zeker weten!!
Zit hier nog toekomst in of was dit alleen een droom?
Ja.On 2001-04-11 17:07, Bas wrote:
Wanneer -via wat voor (betrouwbare) constructie dan ook- op deze site GT Tuning onderdelen gezamenlijk ingekocht kunnen worden tegen korting, zou je het dan overwegen om onderdelen te bestellen bij GT Tuning via deze site?
jazeker
Bas,
We moeten het hier nog eens over hebben hé !?
Misschien wanneer je de pinkers komt ophalen ??
Bruno
We moeten het hier nog eens over hebben hé !?
Misschien wanneer je de pinkers komt ophalen ??
Bruno
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Is misschien wel een goeie ja...
BB Perfomancetuning ziet er ook wel goed uit. We moeten maar even kijken hoe en wat.
Ik stuur je nog ff een mailtje
BB Perfomancetuning ziet er ook wel goed uit. We moeten maar even kijken hoe en wat.
Ik stuur je nog ff een mailtje
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
ok bas
see you
Bruno
see you
Bruno
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kwijl 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja daar heb je ook weer helemaal gelijk in, maar dromen mag toch ? ene ik kwijl vast wel in mijn slaap
. ik ben net ff op je site geweest heel mooi en zeer overzichtelijk
ook leuk dat ik er ook op sta met mijn 5 (en me dikke lichaam bij die gouden 5 op speed) als je nog een tekst je bij de foto's wil moet je het maar zeggen dan geef ik wel wat info

ook leuk dat ik er ook op sta met mijn 5 (en me dikke lichaam bij die gouden 5 op speed) als je nog een tekst je bij de foto's wil moet je het maar zeggen dan geef ik wel wat info
Ja dat doe ik, ik probeer eerst wat goede fot's van iedereen te bemachtigen zodat ik een aardig rijtje heb. Dan kan ik er verhaaltjes bij plakken. Maar zo'n site bijwerken is zo'n gedoe. ik ben de hele zondagmiddag bezig geweest.Phoe.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik weet niet hoe het was maar het is nu super duidelijk en zeer netjes , nu kwijl ik al bijna weer of is dit nu slijm