.tutuur schreef:Is toch gewoon een serieuze vraag?
Als het allemaal echt zo 'race' gericht was had er allang een ander blok in gehangen....
Tuurlijk is het race gericht, anders had hij zelf wel ff een kooitje gelast

.tutuur schreef:Is toch gewoon een serieuze vraag?
Als het allemaal echt zo 'race' gericht was had er allang een ander blok in gehangen....
.tutuur schreef:Is toch gewoon een serieuze vraag?
Als het allemaal echt zo 'race' gericht was had er allang een ander blok in gehangen....
Daarnaast geven die RS stoelen niet zo veel zijdelingse steun, het is een leuke stoel maar niet geschikt voor hoe dit project opgebouwd is. Dan laten we het gewicht van zo'n RS stoel nog maar even buiten beschouwingSteven schreef:Ga toch weg vent, kijk nog eens goed hoe die twingo is opgebouwd!tutuur schreef:Wil je écht kuip? Een setje Clio RS stoelen is ook netjes!
Kep veel gelachen om die JanKees, maar tegenwoordig is het echt toelachen, helemaal chapeau dat ding
Je focussed veel meer op lijnen als je weinig vermogen hebt, je gaat veel vloeiender rijden en het is een veel makkelijkere training om netter te gaan rijden.tutuur schreef:Als het allemaal echt zo 'race' gericht was had er allang een ander blok in gehangen....
Uiteraard niet ongezellig bedoeld!Merijn schreef:Laten we het gezellig houden, leute!
Hey die Mickael.Mickael schreef:Woon jij in Hardinxveld? Volgens mij heb ik je wel eens zien rijden door het dorp...
Dat meebewegen heb ik nog niet mee gemaakt, maar goed dan zit er ook een goede 100 kilo in zo'n stoel misschien dat dat nog een beetje scheeltGeert schreef:beide qsp stoelen zijn minder, het is geen polyester maar plastic en deze bewegen tijdens het rijden veel te veel mee, niet te vergelijken met een echte posyester Sparco/OMP/Sabelt.
Zoek een setje stoelen met verlopen fia keur. (rally teams wisselen de stoelen elke 5 jaar om deze reden).
5 Alpine? 1.4 met 95 pk en eenvoudig naar 110 met wat aangepaste carburatie. Twingo is ook met C motor geleverd, dus bijna easy fitGeert schreef:jammer dat renault niks heeft alla peugeot 205 rallye motor (1.3 met dubbele carbs a 100pk). Lekker simpel en licht.
ja, die. Blok ligt hier maar, had er langer over nagedacht. Zuigers iets afdraaien en klein blazertje erop. Gewoon een leuk vermogen en koppel, niks absurd, zodanig dat alles er rond ook heel blijft.Arco schreef:K4M ? 1.6 16V uit Megane I Ph. II o.a. ?? En dan met een fohn ??