Arthur's R9-R > Jan's R9-R
Nee hoor maar aangezien het ding opnieuw gemapt moet worden heeft rollen ook weinig zin.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Hij stond toch om te mappen...?
Gerry ...jij stond toch ook op de lijst ?
Gerry ...jij stond toch ook op de lijst ?
Je hebt het stukje in het Dynotopic dus gemist.
Na overleg met Henk heb ik besloten om standalone te gaan monteren.
Afr controle hoeft niet, afr loopt prima.
Ontsteking moet aangepast worden, pingelt nu boven de 0,3 bar.
Na overleg met Henk heb ik besloten om standalone te gaan monteren.
Afr controle hoeft niet, afr loopt prima.
Ontsteking moet aangepast worden, pingelt nu boven de 0,3 bar.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
O gemist...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
De leeftijd heJochem de Haas schreef:O gemist...
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
wat is je gewenste AFR op druk, die van mij loopt op 12tutuur schreef:Je hebt het stukje in het Dynotopic dus gemist.
Na overleg met Henk heb ik besloten om standalone te gaan monteren.
Afr controle hoeft niet, afr loopt prima.
Ontsteking moet aangepast worden, pingelt nu boven de 0,3 bar.
Ook zoiets maar kan nu niet op druk rijden he
Kom wel kijken en misschien rollen.Jochem de Haas schreef:Hij stond toch om te mappen...?
Gerry ...jij stond toch ook op de lijst ?
Koppeling trekt het net nu dus kan de druk niet omhoog zetten. Dan heeft mappen dus ook geen zin.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
O leuk ben benieuwd
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
al spullen besteld?
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Nee nog niet, is Jeroen ook op zaterdag beschikbaar?
Ik ben ook aan het kijken geweest om zelf een MS te gaan maken maar denk dat ik toch voor kdfi kies.
Ben alleen benieuwd wat nu precies het verschil is met de 1.4 die eind deze maand uitkomt.
Ik ben ook aan het kijken geweest om zelf een MS te gaan maken maar denk dat ik toch voor kdfi kies.
Ben alleen benieuwd wat nu precies het verschil is met de 1.4 die eind deze maand uitkomt.
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
volgens mij weer kleiner en een iets uitgeklede versie....
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Kleiner idd maar volgens de duitse site alleen maar verbeteringen.
Jaques, er staat een prijs op de site vermeld dus daar ga ik van uit...
Jaques, er staat een prijs op de site vermeld dus daar ga ik van uit...
Had je Ruzki al eens gelezen/gemaild Heeft veel ervaring met MS en F7R turbo en maakt bouwt zelf de ECU. http://www.forum-meca.com/viewtopic.php ... 10683f6cc1
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
Ik heb nog wel 21 monaco stoelen en bank liggen , voor weinig.Jochem de Haas schreef: Jammer dat de monaco van adingens geen originele beige leer stoelen meer heeft...
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y184/a ... 000200.jpg[/img]
[/img]
Dat is fijn
na even met Jeroen van bs aan de telefoon te hebben gehangen was ik er al erg snel over uit. het zou geen Kdfi worden!
na wat rondlezen op het msextra forum kwam ik er achter hoe goed de support was en heb dan dus ook besloten het originele product, de Megasquirt 2 in te bouwen.
het doel was om het zo plug & play mogelijk te maken dus heb het kastje in de originele computer behuizing gebouwd.
het enige wat wel moest veranderen is de bdp sensor en hoog ohmige injectoren (575cc Siemens Deka's), de sensor van Renault is erg zwak en dus een recept voor problemen icm standalone management. zie hier mijn Peugeot sensor met bracket die ik even snel heb gemaakt (komt nog een betere versie):
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... 6542BC.jpg[/img]
en zo is het kastje uieindelijk geworden (zal wss ook nog wel een V2 van komen):
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... 05aadd.jpg[/img]
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... 1d7d3c.jpg[/img]
na heel wat geknutsel, troubleshooten, solderen, meten, schema's lezen etc. is er dan eindelijk een doorbraak:
nu alleen nog flink aan het afstellen gaan. weer een leuke uitdaging er bij!
na wat rondlezen op het msextra forum kwam ik er achter hoe goed de support was en heb dan dus ook besloten het originele product, de Megasquirt 2 in te bouwen.
het doel was om het zo plug & play mogelijk te maken dus heb het kastje in de originele computer behuizing gebouwd.
het enige wat wel moest veranderen is de bdp sensor en hoog ohmige injectoren (575cc Siemens Deka's), de sensor van Renault is erg zwak en dus een recept voor problemen icm standalone management. zie hier mijn Peugeot sensor met bracket die ik even snel heb gemaakt (komt nog een betere versie):
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... 6542BC.jpg[/img]
en zo is het kastje uieindelijk geworden (zal wss ook nog wel een V2 van komen):
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... 05aadd.jpg[/img]
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... 1d7d3c.jpg[/img]
na heel wat geknutsel, troubleshooten, solderen, meten, schema's lezen etc. is er dan eindelijk een doorbraak:
nu alleen nog flink aan het afstellen gaan. weer een leuke uitdaging er bij!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18299
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Nice.
En dat lachje op het laatst ...
En dat lachje op het laatst ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
de huidige ontsteking en brandstof tabellen heb ik via iemand gekregen maar moet nog een hoop aan aangepast worden!
-
- Berichten: 787
- Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Contacteer:
Leuk project!
Ik ben er ook ooit aan begonnen, maar mijn soldeerkunsten zijn blijkbaar niet echt voldoende om dat ding aan de praat te krijgen...
Ik heb eventueel nog wel een jimstim of een MapDaddy 4 Bar MAP Sensor met Barometric Correction (voor wat meer boost ) voor je liggen.
Er is zat info over de megasquirt te vinden, ik zou zeggen downloaden al die zooi en meenemen naar Afghanistan voor de vrije uurtjes
Ik ben er ook ooit aan begonnen, maar mijn soldeerkunsten zijn blijkbaar niet echt voldoende om dat ding aan de praat te krijgen...
Ik heb eventueel nog wel een jimstim of een MapDaddy 4 Bar MAP Sensor met Barometric Correction (voor wat meer boost ) voor je liggen.
Er is zat info over de megasquirt te vinden, ik zou zeggen downloaden al die zooi en meenemen naar Afghanistan voor de vrije uurtjes
nice! mooie behuizing ben benieuwd hoe het straks gaat lopen.
Haha, bedankt voor de behuizing Geert
Ik ben ook benieuwd ga wss vrijdag weer ff knutselen. Proberen stationair beter af te stellen en alvast een beetje mappen.
Ik ben ook benieuwd ga wss vrijdag weer ff knutselen. Proberen stationair beter af te stellen en alvast een beetje mappen.
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
Gaaf project zo Daar kan je nog wel wat uurtjes in kwijt
ziet er erg netjes uit.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Heb je nu alle types standalone motor mangements doorgenomen? Ik las namenlijk net een heel stuk over Ontronic. Die man vond het veel beter als MS op zijn audi 80 quatro.
Een voordeel. Jij kan het nu zelf programeren i.p.v. afhankelijk te zijn van een ander.
Een voordeel. Jij kan het nu zelf programeren i.p.v. afhankelijk te zijn van een ander.
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Nadeel is : je kan het nu ook goed verneuken voor je zelf.
idd kwestie van goeie afr controller. met de orginele renix kan je ook genoeg slopen.
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
Jochem de Haas schreef:Nadeel is : je kan het nu ook goed verneuken voor je zelf.
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*