Hoi medeforummers,
Mijn naam is Dennis en ben in het bezit van een Renault Megané RS F1 Edition.Het is auto nr 00608
Ik heb de auto gekocht in Maart en op 25 maart kon ik me de trotse eigenaar noemen.
Ik ben al een tijdje lid van de Renault Tuning Club, en ik vond het nu wel tijd om me auto onder de aandacht te brengen.
Sommige mensen van het forum hier hebben me al ontmoet met de eerste toertocht.
Ik heb sinds een tijdje al een Green inleg filtertje, en de auto loopt nu een stuk lager stationair en is een stuk zuiniger.
Ik ben nu aan het rondkijken voor een dumpvalve. Op de site van biesheuvel heb ik al wat zien staan wat me wel geschikt leek.
Foto's van Aflevering:
[img]http://i61.photobucket.com/albums/h72/A ... C00815.jpg[/img]
[img]http://i61.photobucket.com/albums/h72/A ... C00819.jpg[/img]
Foto van de Toertocht:[img]http://i61.photobucket.com/albums/h72/A ... C00831.jpg[/img]
en er komt vast nog wel meer op testaan
Dbeukie - Megane RS F1 Project
Ey dat is uhm.. Renault Dealer van Gorp toch ?
Daar komt de Megane van mn pa ook vandaan
Super gaaf ding die Megane F1
Daar komt de Megane van mn pa ook vandaan

Super gaaf ding die Megane F1

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
welkom
ik hoop wel dat je hem zo origineel mogelijk houdt

ik hoop wel dat je hem zo origineel mogelijk houdt

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
dbeukie schreef:Hoi medeforummers,
Mijn naam is Dennis en ben in het bezit van een Renault Megané RS F1 Edition.Het is auto nr 00608.
Ik heb de auto gekocht in maart en op 25 maart kon ik me de trotse eigenaar noemen.
Ik ben al een tijdje lid van de Renault Tuning Club, en ik vond het nu wel tijd om me auto onder de aandacht te brengen.
Sommige mensen van het forum hier hebben me al ontmoet met de eerste toertocht.
Ik heb sinds een tijdje al een Green inleg filter, en de auto loopt nu een stuk lager stationair en is een stuk zuiniger.
Ik ben nu aan het rondkijken voor een dumpvalve. Op de site van biesheuvel heb ik al wat zien staan wat me wel geschikt leek.(Maar daar twijfel ik nog over)Want wil hem zo orgineel mogelijk houden.
Foto's van Aflevering:
[img]http://i61.photobucket.com/albums/h72/A ... C00815.jpg[/img]
[img]http://i61.photobucket.com/albums/h72/A ... C00819.jpg[/img]
Foto van de Toertocht:[img]http://i61.photobucket.com/albums/h72/A ... C00831.jpg[/img]
en er komt vast nog wel meer op testaan
de auto gaat maandag 17 juli terug naar de dealer
want er zitte hele nare krakende geluiden in de achterbrug.
bij het nemen van bochten en het over gaan van drempels.
maar voor de rest bavalt hij me perfect
want er zitte hele nare krakende geluiden in de achterbrug.
bij het nemen van bochten en het over gaan van drempels.
maar voor de rest bavalt hij me perfect
-
- Berichten: 4602
- Lid geworden op: zo 5 mar 2006 20:50
- Locatie: Oudheusden, Noordbrabant
- Contacteer:
Da's een beetje een domper dan.
Hopelijk is het op te lossen,
super mooie auto trouwens.
Veel succes en, niet onbelangrijk, plezier ermee.

Hopelijk is het op te lossen,
super mooie auto trouwens.

Veel succes en, niet onbelangrijk, plezier ermee.


Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Berichten: 139
- Lid geworden op: vr 19 dec 2003 6:57
- Locatie: Papendrecht
mooie auto
staat ie vaak langs de A4(richting A15) net na de benelux tunnel?? bij een bedrijf geparkeerd
staat ie vaak langs de A4(richting A15) net na de benelux tunnel?? bij een bedrijf geparkeerd
-
- Moderator
- Berichten: 8899
- Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
- Locatie: Gorinchem
- Contacteer:
Op meganesport kan ik dus niks vinden over een standaard dumpvalve en volgens mij hebben ze die ook niet.dbeukie schreef:hoi menno
ik hoor alleen de turbo lekker een suisend geluid maken met optrekken.
maar met schakelen hoor ik er nix van.
ik zal het eens na vragen misschien heeft hij het wel.
-
- Moderator
- Berichten: 8899
- Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
- Locatie: Gorinchem
- Contacteer:
De nieuwe RS , of zoals de engelse noemen Clio 197dbeukie schreef:heej anthony
topic zo een goed ??
en ik weet er ook nix vanaf van een dumpvalve standaard
ik ga zaterdag toch ff de nieuwe clio bekoeken.
dus kan ik het gelijk ff rond vragen bij de dealer

Mooie wagen maar is echt groot geworden zeggen ze, en is ook wel zo.
Er rijden er al zat rond in England en in Frankrijk, en natuurlijk in meerdere landen. Er zijn ook veel test ritten geweest maar ze doen wel allemaal hetzelfde. De Clio RS II 172/182 pk vergelijken met de nieuwe wat eigenlijk helemaal niet kan... Je gaat toch een Williams/16v toch ook niet vergelijken met een Clio II RS.
Ik dwaal weer af maar op http://www.meganesport.net zijn wel meerder topics te vinden over dumpvalve's. Ik ben wel benieuwd hoe dat klinkt op een vrij nieuwe auto.. Hoorde het afgelopen week op een nieuwe subaru met 280 pk en als jou megane dat in de toekomst ook gaat doen

-
- Moderator
- Berichten: 8899
- Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
- Locatie: Gorinchem
- Contacteer:
Maar ik bedoel ook, omdat de nieuwe RS 1240 kg weegt en maar 197 pk heeft is het snelheids gevoel er niet meer, en dat is er bij de Clio RS II veel meer zeggen de Engelsen.Tom schreef:waarom niet vergelijken? kunnen ze best aan, die gebakjes van ons. Sterker, ik zou niet willen ruilen
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
tja, het is toch algemeen bekend dat Iedere generatie auto's:
- groter is
- zwaarder is
- luxer is
- storingsgevoeliger (electronika) is
- marginaal sneller is
- iets meer vermogen heeft
- minder hoge funfactor heeft
- groter is
- zwaarder is
- luxer is
- storingsgevoeliger (electronika) is
- marginaal sneller is
- iets meer vermogen heeft
- minder hoge funfactor heeft
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
ja dat is zeker zo
de auto's van tegenwoordig
zijn niet die van vroeger
waar je nog lekker zelf aan kon prutsen
beetje meer van dit en minder dat enz
doe het is met een nieuwe en hij doe nix meer
kan je hem oplaten halen en laten resetten
de auto's van tegenwoordig
zijn niet die van vroeger
waar je nog lekker zelf aan kon prutsen
beetje meer van dit en minder dat enz
doe het is met een nieuwe en hij doe nix meer
kan je hem oplaten halen en laten resetten
-
- Moderator
- Berichten: 8899
- Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
- Locatie: Gorinchem
- Contacteer:
Update van Dennis:
[img]http://img77.imageshack.us/img77/2951/dsc05961jh2.jpg[/img]
Paar leuke stickers
[img]http://img77.imageshack.us/img77/2951/dsc05961jh2.jpg[/img]
Paar leuke stickers

Zal ongetwijfeld een closed loop DV op zitten; tenminste dat verwacht ik wel! Japanse turbo auto's hebben ze standaard ook allemaal, maarja we hebben het hier wel over Renault
Gewoon een atmosferische erop, en lekker blazen
Mooie auto trouwens
maar ben het wel eens met Tom...ik zou wel eens de nieuwe ClioRS op het circuit willen zien tegen een oude Williams 


Gewoon een atmosferische erop, en lekker blazen

Mooie auto trouwens


::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
vette bak man!!!
Ik heb in nummer 00649 gereden is wel vetjes
Ik heb in nummer 00649 gereden is wel vetjes