Heb vorig jaar veel pech gehad en ben maar een keer bij een meeting geweest, dat was de openings meeting in Utrecht.

Van de winter ben ik maar eens begonnen en na heel wat hobby uren, ben ik bijna zover. Zaterdag gaat de motor erin.
Ik zal even zeggen wat ik er zoal aan gedaan heb.
Nieuwe lage compressie zuigers met nieuwe cil. bussen
260 graden nokkenas van pipercams
geflowde cil. kop en compleet gereviseerd
krukas samen met vliegwiel en drukgroep gebalceerd
Afgedraaid vliegwiel
Drukgroep van Sachs race engineering, dus geen power clutch.
Koppelings plaat van ferrodo.
Drijfstangen uitgewogen
Dikke koppakking (1,9 mm)
Dubbele carburateur, geen weber maar 2* solex ( zie foto's)
BB300 turbo, t25-t3
Cosworth 4*4 intercooler
5 diesel radiateur
63 mm uitlaat vanaf turbo met lambda sonde
uiteraard dumpvalve
Bleedvalve
losse oliekoeler met thermostaat
alles silleconen slangen met rvs pijp
Versnellingsbak compleet gereviseerd nieuwe lagers, synchromesch ringen afdichtingen enz.
polyeruthaan draagarm en stabilisator rubbers
koni geel
Rolkooi, kuipen (kevlar), meters noem maar op.
enz.enz.
Alles zelf gebouwd en gereviseerd.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. foto's van de auto zelf zijn van vorig jaar.
Groetjes Maurice
