Misschien is het wel ST-NG-74 ofzo.. Al zou ik aan de hand van de foto ook denken ST-ND-74.
Het kenteken wat jij noemt zou in ieder geval niet logisch zijn, die reeks liep tot 1988 . http://www.hektra.nl/info/kenteken.html (Vroeger kwam ik met Google altijd uit op een mooi overzichtje op de Autoweek site, maar kan deze niet meer vinden)
Misschien rijdt deze Clio met valse platen maar denk dat de politie dit ook wel heel snel zou zien.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Net een fotoshoot achter de rug met de geleverde RS182 kleuren bij elkaar
Jep ik wel op de A58 vlak bij de Vlaketunnel! Richting Bergen op Zoom!
Heb alleen geen kenteken gezien reed in tegengestelde richting!
Zelfde kleur als jij hebt!
Vlak daarvoor bij rilland op dezelfde weg een RS Ph1 kanariegeel ook deze geen kenteken!
Vlak daarvoor bij rilland op dezelfde weg een RS Ph1 kanariegeel ook deze geen kenteken!
Hm.. die hoorde er niet bij, ik was de enige met mijn kleur namelijk. Van elke kleur 1
Het was niet de KLM-blauwe kleur?
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Hm.. die hoorde er niet bij, ik was de enige met mijn kleur namelijk. Van elke kleur 1
Het was niet de KLM-blauwe kleur?
Als jullie die foto's in Zeeland hebben genomen zou het goed kunnen.
Maar verdenk toch Mark van hier uit Middelburg ervan dat hij ut was
Deze dus:
MOD
image resized, fix dat ff next time
Laatst gewijzigd door Richard op za 5 sep 2009 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Ah dan heet jij zeker Leon en heb je nog staan praten met Marnix met de witte Astra GSI?
De Renault wegen zijn ondoorgrondelijk. Geen NL renault am Ring zonder dat ik het hoor
Ah dan heet jij zeker Leon en heb je nog staan praten met Marnix met de witte Astra GSI?
De Renault wegen zijn ondoorgrondelijk. Geen NL renault am Ring zonder dat ik het hoor
Ja dat klopt ik en een vriend waren mee gereden met Marnix over de ring, ik ging een praatje maken met een kale gozer die bij jou auto stond, ik vroeg of je bij de rtc zat en hij zei nee, Maar heb jij mischien een email van Marnix? want ik had hem al maar mijn tel is gecrashed in een rondje DBS haha.
Ja dat klopt ik en een vriend waren mee gereden met Marnix over de ring, ik ging een praatje maken met een kale gozer die bij jou auto stond, ik vroeg of je bij de rtc zat en hij zei nee, Maar heb jij mischien een email van Marnix? want ik had hem al maar mijn tel is gecrashed in een rondje DBS haha.
groetjes
Lol, heb ik nog gelijk ook
Ik heb geen mailadres van hem, ken hem enkel via nurburgring.nl. Je zou hem ook via daar kunnen contacteren.
Overgens stond ik niet bij hem toen jij er blijkbaar stond. Ik kwam hem later tegen.