LET: De kosten zijn onder voorbehoud. Achteraf krijgen we gewoon een rekening, dus onderstaande kosten zijn een indicatie!
Camping (Kosten ca. 30 p.p. inclusief BBQ, eten, drinken, ontbijt en overnachting op de camping)
- Riel en Rianne
- Stevie & Billemaat
- Jean Paul
- Danny & Ilona
- MartijnG (en Aranka?)
- Martijn en Manja (Tent)
Hotel (kosten ca. 57,50 p.p. inclusief BBQ, eten, drinken, ontbijt en overnachting in het hotel)
- Tom en Rob (cabine indien mogelijk)
- Paz & Paul1916v (cabine)
- Roy en Linda (voorlopig) (cabine)
- Ray (cabine)
- Frits en ? (cabine) (voorlopig)
- Tim_Coupe & Els (Cabine)
- Hessel en sas cabine of huisje
Als het jullie lukt om met zijn vieren in een kamer te gaan, graag (ivm beschikbaarheid kamers). Noem de kamers gewoon even A, B, C etc achter jullie naam. Een 4 persoonskamer kan OOK met 2 personen bezet worden, dit kost evenveel!! Alleen zijn er maar een beperkt aantal kamers beschikbaar (ik geloof op het moment nog 9, en we moesten niet te lang wachten)
En, uiteraard verwacht ik nog meer aanmeldingen! Dus kopieer deze lijst!
Hoe zit het met het hotel, moet je daar ook evt voor bepaalde tijd terug binnen zijn of is dit nog niet bekend. Zou beetje jammer zijn dat je op een gezellige avond al vroeger weg moet.
-PAZ- schreef:Hoe zit het met het hotel, moet je daar ook evt voor bepaalde tijd terug binnen zijn of is dit nog niet bekend. Zou beetje jammer zijn dat je op een gezellige avond al vroeger weg moet.
Een normaal hotel check je van tevoren in en dan kun je binnenlopen wanneer je wil lijkt mij?
-PAZ- schreef:Hoe zit het met het hotel, moet je daar ook evt voor bepaalde tijd terug binnen zijn of is dit nog niet bekend. Zou beetje jammer zijn dat je op een gezellige avond al vroeger weg moet.
Een normaal hotel check je van tevoren in en dan kun je binnenlopen wanneer je wil lijkt mij?
Gaat niet altijd zo is mijn ervaring, dus vandaar mijn vraag
-Ray- schreef:zaterdag toertocht, bbq, klein drankje en slapen, zondag ontbijt, wat hangen en ws terug richting huis. of er moet wat in de buurt te doen zijn.
(ben normaal absoluut nie zo'n agenda zeikert, maar zit ff te denken of 't te combineren is met een stevig rondje doodgaan op de ATB, door de ardennen)