Das mooi lucoLuco/Alpine-racer schreef:zonder navi ook te doen hoorEgonlaguna schreef:ik zal een navigator moeten vinden, dan vind ik het zeker leuk om mee te doen.

Das mooi lucoLuco/Alpine-racer schreef:zonder navi ook te doen hoorEgonlaguna schreef:ik zal een navigator moeten vinden, dan vind ik het zeker leuk om mee te doen.
yeps en 40 etersMarcus schreef:Heb ik net gedaan.Luco/Alpine-racer schreef:nu moet marcus ff de lijst bijwerken![]()
Gelijk maar even de tussenstand:
Aantal autos: 28
Aantal deelnemers: 47
was dat nouRiël Notermans schreef:In dat geval doen we alleen de tocht![]()
nee geintje hoorLuco/Alpine-racer schreef:was dat nouRiël Notermans schreef:In dat geval doen we alleen de tocht![]()
zit er niks bij naar je gading?
doen we de prijsuitreiking pas na het eten
geen eten, geen prijs![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik toch geen kans maak op de prijs, dan kom ik helemaal nietLuco/Alpine-racer schreef:doen we de prijsuitreiking pas na het eten
![]()
![]()
![]()
Rianne Tinnemans schreef:Als ik toch geen kans maak op de prijs, dan kom ik helemaal nietLuco/Alpine-racer schreef:doen we de prijsuitreiking pas na het eten
![]()
![]()
![]()
Luco/Alpine-racer schreef:vorg jaar hadden we dertig auto's
39 eters
61mensen
dit jaar willen we eignlijk 60 eters hebben minimaal, dan is het hele restaurant voor ons![]()
![]()
en de vragen zijn lastiger en er wordt een spelelement toegevoegd
dus iedereen maakt kans op die fantastische beker die nu bij rianne en riel staat te glimmen![]()
![]()
en natuurlijk weer een pechprijs
enz enz
30 auto'sRonnie schreef:Wat was de opkomst van de vorige keer?
ik vermeod het ook ja-PAZ- schreef:Zul je naar alle waarschijnlijkheid voor volgend jaar een ander restaurant moeten zoeken, omdat we niet meer terug mogen komen daar![]()
![]()
als het niet binnen te houden is leg je het toch weer terug op je bord-PAZ- schreef:als je voor 26 euro inclusief 5 drankjes kan eten en drinken mag je niet klagen denk ik. mist het eten een beetje binnen te houden is natuurlijk![]()
![]()
![]()
Noem de namen dan eens ......kijken of ze zich aangesproken voelenLuco/Alpine-racer schreef:maximaal 20 eter kunnen er nog bij
ik mis nog een aantaldie hards eigenlijk