Clubspecial @ Zandvoort 23 April 2006 *Chat*
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
staat goed zo voor mij 

Ook ff op deze pagina: 

Jacco Osté schreef:Ik heb iedereen op recreatief gezet... Mensen die anders willen, kunnen dit zelf veranderenJacco Osté schreef:Willen bovenstaande deelnemers aangeven of zij recreatief dan wel sportief willen rijden?Opkomstlijst Clubspecial 23 April @ Zandvoort:
- (R) Riël
- (R) Chris
- (R) Ivo
- (R) Paul1916v
- (R) André
- (R) Steven
- (R) RobertR19
- (R) Patrick (Basic)
- (R) RJ
- (R) Luco 2x inschrijven (als de alpineclub gaat en er hier meer liefhebbers zijn, wil ik mijn plaats eventueel wel af staan)
- (R) Jacco
- (R) Marcel
- (R) Joost
- (R) Léon![]()
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T

Jacco Osté schreef:Ik heb iedereen op recreatief gezet... Mensen die anders willen, kunnen dit zelf veranderenJacco Osté schreef:Willen bovenstaande deelnemers aangeven of zij recreatief dan wel sportief willen rijden?Opkomstlijst Clubspecial 23 April @ Zandvoort:
- (R) Riël
- (R) Chris
- (R) Ivo
- (R) Paul1916v
- (R) André
- (S.) Steven
- (R) RobertR19
- (R) Patrick (Basic)
- (R) RJ
- (S/R) Luco 2x inschrijven (als de alpineclub gaat en er hier meer liefhebbers zijn, wil ik mijn plaats eventueel wel af staan)
- (R) Jacco
- (R) Marcel
- (R) Joost
- (R) Léon![]()
-
Bij sportief rijden is een rolkooi toch verplicht?
Nog even een kopietje van de regeltjes, zal ze ook in de eerste post zetten

www.clubspecials.nl schreef: Reglement 23 april en 16 juli 2006
Baanregels Vrijrijden Clubspecials 2006 Circuit Park Zandvoort
Voor deelname aan het vrijrijden (VR), zowel recreatief als sportief geldt:
Deelnemers dienen vooraf een vrijwaringsclausule te ondertekenen.
Auto's dienen voorzien te zijn van een sticker (OP DE VOORRUIT) die voor de desbetreffende sessie vereist is, conform het tijdschema.
Alle (VR) deelnemers dienen zich 10 min. voorafgaand aan hun VR sessie op te stellen in de opstelstraat op de Bavaria−paddock die zich richting Khumo-bocht bevindt. Let daarom goed op uw tijdschema, dat voorkomt onnodige vertraging!
Deelnemers dienen zich te allen tijden te houden aan de instructies van safetycarbemanning, baanofficials, alsmede leden van de organisatie van de Clubspecials. Het niet naleven van bedoelde instructies kan leiden tot uitsluiting/verwijdering van het evenement.
Een Safety-car mag worden ingehaald, tenzij dit anders door de safetycarbemanning wordt aangegeven d.m.v. het tonen van bijvoorbeeld de rode vlag.
Het tussentijds stoppen of het wisselen van passagiers in de recreatieve VR sessies mag alleen in de Pitlane! U kunt dan uw weg vanuit de Pitlane weer veilig voortzetten.
Indien u om welke reden dan ook de baan tussentijds verlaat om naar uw clubstand te gaan, mag dit alleen via de Pitlane. Om veiligheidsredenen komt u daarna de baan niet meer op!
Indien er zich op de baan een gevaarlijke situatie voordoet, kan de sessie worden gestopt en tonen alle safetycars de rode vlag. Haal niet meer in en volg de instructies van de safetycar-bemanningen!
Het stoppen langs de baan tijdens een sessie is met uitzondering van mechanische pech tijdens een sessie ten strengste verboden. Indien u door welke reden dan ook niet verder kunt, wordt u verzocht uw auto zo snel mogelijk op een"veilige" plaats te parkeren. Verlaat zo snel mogelijk uw auto en ga achter de vangrail staan.
Na het afvlaggen (zwart-witgeblokte vlag) gaat u van uw gas af en haalt u niet meer in! U rijdt in rustig tempo de ronde uit, totdat u via de Pitlane van de baan wordt geleid, vanwaar u weer naar uw eigen clubstand op uw Paddock gaat.
Recreatief vrijrijden VR (zie ook hierboven)
Een helm is niet verplicht, maar wordt aangeraden.
Het meerijden van passagiers is toegestaan. Het inhalen is alleen toegestaan op de rechte stukken! Dus alleen tussen: Arie Luyendijk- en Tarzanbocht; Vodafone- en Audi S Bocht en Audi S- en Kumhobocht aan de RECHTERKANT van de in te halen auto!!!! Langzamere auto's dienen links te blijven rijden op de rechte stukken! Stoppen en wisselen van passagiers mag alleen in de Pitlane!!
Haal alleen in op de rechte stukken als u er zeker van bent dat de bestuurder van de in te halen auto u heeft gezien, het is géén race!!! De langzamere auto blijft in de bochten altijd op zijn lijn rijden en mag dus niet worden ingehaald!!
Let altijd op de aanwijzingen van de Safetycarbemanning!!
Wangedrag op de baan leidt tot uitsluiting van het evenement!!
Circuit-auto's op slicks zijn niet toegestaan!
Sportief VR (zie ook hierboven)
Een helm is verplicht!!
Het meerijden van passagiers is niet toegestaan!! Inhalen is alleen toegestaan, indien dit op een verantwoorde wijze gebeurt, bij voorkeur op de rechte stukken! Tussentijds stoppen mag alleen in de Pitlane!!
Haal alleen in als u er zeker van bent dat de bestuurder van de in te halen auto u heeft gezien, het is géén race!!! De langzamere auto blijft altijd op zijn lijn rijden!
Let altijd op de aanwijzingen van de Safetycarbemanning!
Wangedrag op de baan leidt tot uitsluiting van het evenement!!
Slicks zijn ALLÉÉN toegestaan bij droog weer!
Algemeen
Zijruiten dienen te zijn gesloten aan de bestuurderskant (altijd) en aan de passagierskant, indien er een passagier meerijdt.
Het dragen van een veiligheidsgordel is verplicht!! M.u.v auto's die volgens de WET géén gordelverplichting hebben. Indien deze wel aanwezig zijn is het verplicht ze te dragen.
Laat GÉÉN losliggende spullen in uw auto liggen.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Het is de bedoeling dat de GTT tegen die tijd al gemaakt is. Bij deze ingeschreven en betaald.
met vermelding S natuurlijk.

Laatst gewijzigd door Arco op vr 3 mar 2006 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ben benieuwd of er nieuwe regels zijn voor het verschil tussen R en S rijden.
Afgelopen circuitdag zowel R als S gereden (ARCN) en het maakte geen drol verschil in snelheid.
Was zelfs zo dat de drukte op de baan bij S minder was dan bij het R rijden.
Is aan het eind vd dag ook meteen geroepen dat het volgend jaar (dus 2006) anders geregeld zou gaan worden ivm de te hoge snelheden bij het R rijden.
Afgelopen circuitdag zowel R als S gereden (ARCN) en het maakte geen drol verschil in snelheid.
Is aan het eind vd dag ook meteen geroepen dat het volgend jaar (dus 2006) anders geregeld zou gaan worden ivm de te hoge snelheden bij het R rijden.
UiteraardArie van de Hoek schreef:Het is de bedoeling dat de GTT tegen die tijd al gemaakt is. Bij deze ingeschreven en betaald.

Daar is maar op 1 manier achter te komenAlpine schreef:Ben benieuwd of er nieuwe regels zijn voor het verschil tussen R en S rijden.

Kijken hoe het is in april

-
heb zojuist te horen gekregen dat mijn auto dan al gespoten is, uds kan dan mee
, enige waar ik mee zit is, hoelvee auto's rijden er ongeveer op de baan? heb geen zin in schade namelijk 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Gezien ik van de ARCN nog niks heb gehoord,Jacco Osté schreef:Daar is maar op 1 manier achter te komen
Kijken hoe het is in april
count me in

En we gaan voor de 2-mans bob,dus Recreatief
Ik heb geen flauw idee hoeveel auto's er zullen rijdenkool schreef:heb zojuist te horen gekregen dat mijn auto dan al gespoten is, uds kan dan mee, enige waar ik mee zit is, hoelvee auto's rijden er ongeveer op de baan? heb geen zin in schade namelijk

Ik ben er zelf ook nog nooit geweest, dus voor mij is het ook onbekend

Alpine schreef: Gezien ik van de ARCN nog niks heb gehoord,
count me inals kersverse lid
En we gaan voor de 2-mans bob,dus Recreatief

Ik zet je erbij in de opkomstlijst

-
Haal mij er maar af,
Ken geen weekje vrij krijgen om de aan de 5 te sleutelen.
Dus word niks.
Volgende keer ben ik er.
Ken geen weekje vrij krijgen om de aan de 5 te sleutelen.
Dus word niks.

Volgende keer ben ik er.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Heb mezelf er af gehaald, Nurburgweekend is ook ver en een week later, en ik weet nu al wel dat ik het geld goed kan gebruiken voor dat weekend!
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
dan heb ik zeker een black out gehadJacco Osté schreef:Ey, das jammer Robert
Omdat je dat tegen mij hebt gezegd via de telefoonLuco/Alpine-racer schreef:waarom is nu ineens sportief weg bij mij?
twee keer recreatief kan ook?
misschien dat ik helemaal niet kan

maar dat laat ik nog ff weten
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
M'n contributie en lidmaatschap zitten in de molen van de ledenadministratie, maar dit wil ik niet missen
Mezelf dus alvast aangemeld (ivm deadline 10 mrt)
Het geld voor de racelicentie
is ook onderweg!
Een vraagje: De clubs die op de site van clubspecials staan, hebben in het verleden meegedaan? Of gaan ze dit jaar weer meedoen?

Het geld voor de racelicentie

Een vraagje: De clubs die op de site van clubspecials staan, hebben in het verleden meegedaan? Of gaan ze dit jaar weer meedoen?
Denk utLuco/Alpine-racer schreef:dan heb ik zeker een black out gehad

Geen flauw idee, ik weet niet hoe we ingedeeld gaan wordentwee keer recreatief kan ook?

misschien dat ik helemaal niet kan![]()
Zou jammer zijn

We horen het wel

MooiJeroen 16e schreef:M'n contributie en lidmaatschap zitten in de molen van de ledenadministratie, maar dit wil ik niet missen![]()
Het geld voor de racelicentieis ook onderweg!

Hoe meer zielen...

Ik ben zelf nog nooit op zo'n clubspecial geweest, het zijn clubs die wel ingeschreven staan, dus hoogstwaarschijnlijk wel mee zullen doen

Ik ga zondag alvast het cluppie wat zich opgegeven heeft doorgevenLuco/Alpine-racer schreef:dan heb ik zeker een black out gehad
twee keer recreatief kan ook?
misschien dat ik helemaal niet kan![]()

Ik weet niet zeker of wij, als club, op 1 sessie worden ingeschreven, dus of je je 2 keer kunt inschrijven kan ik je niet vertellen...
Dus als je meer weet...

OPROEP AAN DE REST DIE ZICH HEEFT OPGEGEVEN:!!!
Ik neem bij deze aan dat een ieder die zich heeft opgegeven, voor de juiste rit staat ingeschreven...
Zondag gaat de inschrijving de deur uit

Degenen die zich daarna nog inschrijven, kan ik alleen mijn best nog voor doen

2x inschrijven kan wel maar dan zul je met 2 auto's tegelijk moeten rijden.Jacco Osté schreef: Ik weet niet zeker of wij, als club, op 1 sessie worden ingeschreven, dus of je je 2 keer kunt inschrijven kan ik je niet vertellen...
Dus als je meer weet...
Vorige keer met de ARCN reden alle Alpine's in 1 sessie samen met de Porsche club.
Er is (mits veranderd) voor elke club op de dag 1 sessie R en een sessie S,
diegene die zich dubbel voor 1 sessie inschrijven zullen dus met 2 auto's
tegelijk de baan op moeten.
gr Marcel
Vorig jaar contant betalen (bestuur) bij het ophalen van de sessienummers,
er zijn toen nog extra nummers bijgekocht
er zijn toen nog extra nummers bijgekocht