Gabri schreef:zo komt frits nooit meer uit zn auto

met zoveel drank aan boord hoef ik dat niet te vragen natuurlijkik schreef:eeuh wat heeft die met z'n spiegel uitgespookt
Waren wij ook al samen in Almere?Wilma schreef:Hé gaafle mouton noir (sandy) schreef:ideetje voor jou volgend jaar wilma![]()
![]()
[img]http://www.renault-club.net/galerija/sl ... 2/drankbar[/img]![]()
Zag die dingen volgens mij bij de Xenos laatst in Almere. Toch Paul?![]()
Werkt dat ook met Canei?![]()
Je zou bijna denken dat jullie wat hebben...Paul1916v schreef:Waren wij ook al samen in Almere?Wilma schreef:Hé gaafle mouton noir (sandy) schreef:ideetje voor jou volgend jaar wilma![]()
![]()
![]()
Ralf schreef:Je zou bijna denken dat jullie wat hebben...Paul1916v schreef:Waren wij ook al samen in Almere?Wilma schreef:Hé gaafle mouton noir (sandy) schreef:ideetje voor jou volgend jaar wilma![]()
![]()
![]()
Hopen dat je binnenkort in GTST speelt, kun je professioneel bitchy doenWilma schreef:Ik wacht nog steeds op het telefoontje van het castingbureau
Ik als figurant? ik ben Wilma's tegenspeler hoor!!!ForeverYoung schreef:En natuurlijk niet af en toe de RTC sluikreclame vergeten (even iets noteren met RTC pen, even Paul als figurant door het beeld laten lopen met een RTC shirt ofzo, en eisen dat je af en toe met je eigen auto in beeld mag voordat je de Koning ofzo binnenlooptmet de kentekenplaathouder duidelijk in beeld)
Goed idee of niet?
misschien moet je wel die nieuwe roos spelen.(die hulp ik huis vrouw van nick)Wilma schreef:Hi hi, misschien krijg ik wel een vrouwelijke tegenspeler Paul
Steefz: zie jij nog kans deze verder te verbeteren? Of iemand anders? Ik wil die foto namelijk gaan gebruiken voor de site.Steefzz schreef:Zo ik heb even de groepsfotos aan elkaar geshopt
Alleen de RTC tent staat er niet zo goed op en het kan ook nog wel wat netter maar toch kan je een beetje een indruk krijgen.
Ik zal even kijken wanneer ik tijd heb om de rest online te gooien.
Klik
[img]http://www.steefzz.nl/fotos/renault/automaxx2005/group_small.jpg[/img]
Beetje late reactie maar je weet natuurlijk niet wat voor leden ze hebben, misschien zijn dat wel van dat soort mallotenJacco Twingi schreef:Jongens, ff een giller van het 106-extreme forum:![]()
![]()
1 van de redenen dat wij er als bestuur niet echt zin aan hebben om er te gaan staan als club.
Het gevaar dat 1 of andere dronken malloot een kamp vuurtje gaat maken en er een wagen in de fik vliegt is veel te groot.
Gelukkig ken ik een aantal leden van die club wel, en weet ik ook ongeveer hoe "het bestuur" in elkaar steekt...ForeverYoung schreef:Beetje late reactie maar je weet natuurlijk niet wat voor leden ze hebben, misschien zijn dat wel van dat soort mallotenJacco Twingi schreef:Jongens, ff een giller van het 106-extreme forum:![]()
![]()
1 van de redenen dat wij er als bestuur niet echt zin aan hebben om er te gaan staan als club.
Het gevaar dat 1 of andere dronken malloot een kamp vuurtje gaat maken en er een wagen in de fik vliegt is veel te groot.En is ie dus bang voor de acties van z'n eigen leden, ofzo.....
Wat deed jouw auto op de bank chris? je hebt em toch ook (ooit) es op de bank gehad met je aanpassingen?
kijk daar zit mijn fout dus...zat al te twijfelenrene19 schreef:Ik heb ook dezelfde motor als cris en heb ook 90 PK..
Maar das op de KRUKAS en niet op de wielen he
hij had 90 op de wielen en iets over de 100 op de krukas
groetjes rene
Dacht dat dit al uitgepraat was jongen? of heb je er nog steeds last van?Ferdi schreef:sommige van jullie toch niet!Joost (DoubleYou) schreef:Tsss zelf als autoliefhebber let je neem ik ook wel aan op andere auto's.
ook de groeten namens DTT
Paul1916v schreef:Dacht dat dit al uitgepraat was jongen? of heb je er nog steeds last van?Ferdi schreef:sommige van jullie toch niet!Joost (DoubleYou) schreef:Tsss zelf als autoliefhebber let je neem ik ook wel aan op andere auto's.
ook de groeten namens DTT![]()
ik zag dat het topic van dtt op slot was maar ik wil hier nog wel op reageren.Paul1916v schreef:Wat moet er over besproken worden dan? iedereen die aanwezig was op automaxx heeft t allemaal al meegekregen hoor..
En aangezien het al op automaxx zelf opgelost is heb ik er geen behoefte aan om er naderhand hier op het forum nog eens over te beginnen..