Volgens mij niet...LotuzClioWilliams schreef:Heeft iemand nog mooie foto's van die drie blauwe 21's naast elkaar? Mooie wagens!
Ik heb het geprobeerd, maar der stonden de hele tijd allemaal mensen omheen te kwijlen

Volgens mij niet...LotuzClioWilliams schreef:Heeft iemand nog mooie foto's van die drie blauwe 21's naast elkaar? Mooie wagens!
Heb ik, als ik vanavond tijd heb zet ik hem online.5gt8vturbo schreef:heeft iemand ook een hele foto van mijn turbo (xf-31-vz vie le sport sticker) ik zie hem steeds maar half (en aub niet met de schade van dichtbij)
[img]http://server2.uploadit.org/files/sebas ... c01535.jpg[/img][/url]-jo- schreef:heeft er iemand pics van onze bus ?? Ik had men handen vol flyers
euh wilma niet mijnWilma schreef:-jo- schreef:heeft er iemand pics van onze bus ?? Ik had men handen vol flyers
Na wat "zoekwerk" kwam ik hem al tegen bij Extreme Driving Force:Chris schreef:Heb ik, als ik vanavond tijd heb zet ik hem online.5gt8vturbo schreef:heeft iemand ook een hele foto van mijn turbo (xf-31-vz vie le sport sticker) ik zie hem steeds maar half (en aub niet met de schade van dichtbij)
Weet iemand van wie die op het oog net gespoten zwarte GT Turbo was, met een kenteken uit 2003, en in de ramen een ex grijs kenteken BT?!
teveel dataverkeer...-jo- schreef:Rob.H schreef:[img]
(heleboel kruisjes)
ik zie enkel kruisjes
http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... enu/albumsMarcoG schreef:Waar dan?Strijder schreef:cool mn williams staat er ook op
Ray, je 21 ziet er goed uit-Ray- schreef:-jo- schreef:teveel dataverkeer...Rob.H schreef:[img]
(heleboel kruisjes)
ik zie enkel kruisjes
Little piece of my car (left), bigger piece of Dennis VK's car (right)P@TB@D schreef:[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Afbeelding_010kl.jpg[/img]
Is ook wel weer logisch natuurlijk. Een volledig standaard RS is ook niet echt spannend voor eenSander2 schreef:En die van mij alleen maar een beetje, omdat iedereen van Peter zijn clio een foto maaktGijsClioRS schreef:Hé, ik zie daar (eindelijk eens) m'n waggie staan!![]()
![]()
GijsClioRS schreef:Is ook wel weer logisch natuurlijk. Een volledig standaard RS is ook niet echt spannend voor eenSander2 schreef:En die van mij alleen maar een beetje, omdat iedereen van Peter zijn clio een foto maaktGijsClioRS schreef:Hé, ik zie daar (eindelijk eens) m'n waggie staan!![]()
![]()
.
jij ook nogmaals bedankt voor het terugbrengen!!Maarten Minkjan schreef:Hey lui,
Was gister de eerste keer voor mij dat ik op een meeting was. K las al wel een tijdje mee op t forum, maar toch, je moet alles een keer proeven hè!
Maar ik heb het erg naar mn zin gehad. Moest alleen na de tijd samen met Frits de tent terugbrengen naar Apeldoorn... Was toch nog een behoorlijke zoektocht.... maar toch we zijn er gekomen. De volgende keer kom ik zeker weer..
ow dan benk jou ook voorbij gevlogen op de A20 zonder een reactie te geven ckersMaarten Minkjan schreef:Hey lui,
Was gister de eerste keer voor mij dat ik op een meeting was. K las al wel een tijdje mee op t forum, maar toch, je moet alles een keer proeven hè!
Maar ik heb het erg naar mn zin gehad. Moest alleen na de tijd samen met Frits de tent terugbrengen naar Apeldoorn... Was toch nog een behoorlijke zoektocht.... maar toch we zijn er gekomen. De volgende keer kom ik zeker weer..