dan zullen hun wel weten welke kleurnrs. en dergelijke er nodig zijn

gr.
ja ik ga vandeweek even naar de verfhandel, ff kijken wat mogelijk is.mathijs schreef:lijkt me volgens mij wel mooi staan zo'n pearl glans door je blanke lak heen, kun je niet naar een spuiter gaan en daar overleggen hoe en wat voor kleur je wilt hebben.
dan zullen hun wel weten welke kleurnrs. en dergelijke er nodig zijn![]()
gr.
nah ik houedwin19 schreef:je zal dan wel meer als alleen de motor eruit moeten halen wil je de auto in een compleet ander kleur gaan spuiten
le mouton noir (sandy) schreef:nah ik houedwin19 schreef:je zal dan wel meer als alleen de motor eruit moeten halen wil je de auto in een compleet ander kleur gaan spuiten
het maar bij zwart "le mouton blanc" klinkt zo raar
mijn gtt was pearl white vandaar!
le mouton noir (sandy) schreef:zo mijn schermpies zijn binnen
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgDtAo8S ... 8189338384[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgDfAo4S ... 8186136248[/img]
en gelijk maar een airintake
plus grotere diameter slang meegepakt![]()
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgAAAJAS ... 8182234190[/img]
volgend weekend ga ik eraan beginnen
bumpers eraf en aanpassen(uitzagen intake monteren+gaas) later meer pick's
Ik wilde net zeggen, heb je mijn project niet gezien danle mouton noir (sandy) schreef:ja ik ga vandeweek even naar de verfhandel, ff kijken wat mogelijk is.mathijs schreef:lijkt me volgens mij wel mooi staan zo'n pearl glans door je blanke lak heen, kun je niet naar een spuiter gaan en daar overleggen hoe en wat voor kleur je wilt hebben.
dan zullen hun wel weten welke kleurnrs. en dergelijke er nodig zijn![]()
gr.
ik zag vandaag bij de dealer een alfa 147 gta
staan in white pearl,
wat een kleurtje. maarja de mijne is zwart,
en om nou de hele motor te demonteren.......
ik denk dat ik eruit ben
gitzwarte lak met een witte of transparante pearl
ik bewerk die plexiglazen plaat wel(daar heb ik aan gedachtMarcel B. schreef:Ziet er goed uit, ik heb ook zo'n dubbele bodem gemaakt, maar dan met een gat erin zodat de versterker z'n warmte een beetje kwijt kan, is toch wel prettig...
ik vond het wel een gaaf designR(ay)Si schreef:Waarom die filters op je deur plakken??
Waarom niet achter je deurpaneel??
als je weet hoe het moet gaat het wel "snel"PaulRSi schreef:zolang aan gewerkt???![]()
wou er binnenkort ook aan beginnen maar eerst maar es wat meer tijd hebben dan![]()
verder ziet t er netjes uit hoor!
Ik heb de filters op 'oude' speakerplek, in dashboard.R(ay)Si schreef:Waarom die filters op je deur plakken??
is vloerbedekking van de kwantum 6 eurie pmevo schreef:Ik heb de filters op 'oude' speakerplek, in dashboard.R(ay)Si schreef:Waarom die filters op je deur plakken??
Je kofferbak ziet er trouwens goed uit! Mooi strak met die dubbele bodem!
Waar heb je die stof weggehaald?
dat kan je volgend jaar bij de openings meeting zeker zienHarm schreef:Heb je die ram-air intake al in je bumper zitten ?