Ollie schreef:Wat heb ik nu weer gedaan
Oh damn nu word ik geblocked....

MJ schreef:patrick 21TURBO schreef: wie neemt wat mee om zichzelf of eventueel anderen te helpen bij eventuele problemen onderweg.
groet pat.
ALS ik mee ga neem ik mee:
-Slangen
-Klemmen
-Olie
-Koelvloeistof
-Koppelingskabel![]()
-Gaskabel
-Waterpomp
-Bougies
-Sleutels
Ik heb altijd een uitgebreide gereedschapkoffer in de wagen liggen, zeker als ik met de GTT op stap ga, reserve bougies, vloeistoffen en ducktape, startkabelspatrick 21TURBO schreef:MJ schreef:patrick 21TURBO schreef: wie neemt wat mee om zichzelf of eventueel anderen te helpen bij eventuele problemen onderweg.
groet pat.
ALS ik mee ga neem ik mee:
-Slangen
-Klemmen
-Olie
-Koelvloeistof
-Koppelingskabel![]()
-Gaskabel
-Waterpomp
-Bougies
-Sleutels
dat is fijn om te lezen dat nog iemand dingen doet meenemen om als het een beetje mogelijk is zichzelf maar zeker ook anderen te kunnen helpen als het nodig mocht zijn![]()
misschien nog anderen die iets van tools of iets anders mee wil nemen om problemen(die zich hopelijk niet voor doen)snel te kunnen op lossen als het nodig mocht zijn
groet pat.
ps.tijden etc waar en met wie??!!
oldskool schreef:Patrick als je nu eens een goede renault aanschaft
dus gewoon een quadra![]()
of die gryze gewoon effe GOED nakykt voor je gaat ryden
heb je al die zooi nie nodig
ten eerste weegt al die zooi veelteveel dus minder snel dus meer verbruik dus langer onder weg
gewoon je auto goed onderhouden helpt echt zie myn rydend project![]()
marcel
oldskool schreef:is ook nie slecht bedoeld patrick
maar is de kwaliteit van de limburgse renault zo slecht dan
moet in brabant kome wone heb je da probleem nie
![]()
hoop dat jullie op tyd kome anders zie ik je daar wel in breda
ben wel beniewd naar je project
marcel
volgens mij rij jij nog niet zo lang renault...quote="oldskool"]is ook nie slecht bedoeld patrick
maar is de kwaliteit van de limburgse renault zo slecht dan
moet in brabant kome wone heb je da probleem nie
![]()
Voor de TNM-ers... Hoelaat spreken we zondag af? Bij het BP tankstation in mestreech.alexgt schreef:Riël schreef:Zo, die hadden we nog niet. Gaan we weer afspreken bij de lucht?
[limburg en lager]
Riel
Patrick B
Ollie
Marco
Wilco
Voske
Vospower
Rob
Saint
Rob H
Patrick L
Michel S.
Marcel
alex
euh..?
[hoger dan limburg]
Hier die gasten die bij de lucht gaan staan
oldskool schreef:zo is da partick pak ze maar by de kloten en neem ze allemaal maar mee naar breda
das tenminste goeie praat en als iedereen die je meeneemt er is kunnen weook eerder weg daar en dus tussen half 1 en 1 uur daar ,das nogeens mooi optyd
misschien da ik er donderdag ook weer effe ben als je da nie erg vind![]()
marcel
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik neem aan dat je de valk in Urmond bedoelen? En dan gewoon op de parkeerplaats? Daar wil ik dan wel 'opstappen' I'll be there @ 10Vospower schreef:Het wordt dus: 10 uur bij de geusselt vertrekken. 10:15 bij de valk stoppen.
Daar om 10:30 weg
en dan zijn wel wel tussen half 12 en 12 bij het tankstation.
Zullen we het zo doen???
oldskool schreef:als ik het GOED begryp komen dus deze mensen naar de pomp
tnm met de rest die ze nog ophalen onderweg
ik met myzelf
ant1
furious tuning?
marcel
neeeeeeeeeeejjj je komt niet misschien,je komt zeker.ant1 schreef:ikke misschien.Ik ga misschien bij mij binnendoor,dan ben ik er misschien wel binnen 45 minuten.Anders kom ik wel naar de esso/ah
als je mijn spulen maar meeneemtant1 schreef:sorrymaar ik hoef niet zelf te rijden
,als het goed is.
Och ja, bestuur he... Ik moet ook vroeg op, de GP van Melbourne begint om 4 uur 's nachts...dennisvr schreef:Riel niet
die moet vroeger op![]()
![]()
Ik denk het het voor mij ook de vanderValk wordt. Heb nml niet al te veel zin om van Ulestraten terug naar M'tricht, en dan weer dezelfde kant uit te gaan.Vospower schreef:Ik wel en rob ook
Hallo Limbo'sfurious_tuning schreef:Dus op zondag 7 maart tussen half 12 en 12 uur bij het esso tankstation (zie het plaatje hieronder) Jammer dat we nie weten hoeveel er daar bijeen komen maja...
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/63_Breda.jpg[/img]